Ekonomika un politika

Demokrātikas sabiedrības ietvaros būtu būtiski iepazīties un diskutēt par šo tēmu. Tā kā iepriekšējā politisko diskusiju tēma ir veiksmīgi nonākusi pie paredzamā finiša,gribētos to atsākt jaunā kvalitātē, bez personīgiem cieņu aizvainojošiem komentāriem un bez kādas rasu naida kurināšanas. Tā ar bišku ar vēsāku un skaidrāku prātu...
Kāds nepārdod jaunu stellu pa 20 EUR!? Ņemšu tikai par AB vērtības konvertācijas cenu.:D:D
3.februāris 2025, 09:07 | links
 
daddy_j [3.feb]: te ir skaidrojums par AB darījumu "čaiņikiem" https://nra.lv/neatkariga/izpete/481691-valdibas-darijums-ar-lufthansa-par-airbaltic-var-izradities-afera.htm

...līdz galam visu nesapratu, bet palika sajūta, ka esam uzmesti, tas nozīmē, ka nekas nav mainījies, viss kā parasti, un saule uzlēks un dubļi atkusīs arī šorīt! :)))
AB akciju cena biržā vienkārši "iespaidīga" (10 centi pat akciju), lai neteiktu vairāk. Izskatās, ka pat mākslīgi nosista pirms darījuma. Šis jau paliek absurdi, ka šāda apmēra kompānija tiek pārdota "pa dārgo" jeb 50 centi par akciju. Nomināli ar šo mini investīciju tika nopirkta puse no AB.
Pēc visām aplēsēm sanāk, ka AB vērtība ir 25 197 525,2 EUR, kas pat nesastāda viena Airbus vērtību (The base purchase price for a new Airbus A220-300 is $91.5 million before options. Here is everything you need to know about the Airbus A220-300.).
3.februāris 2025, 09:04 | links
 
te ir skaidrojums par AB darījumu "čaiņikiem" https://nra.lv/neatkariga/izpete/481691-valdibas-darijums-ar-lufthansa-par-airbaltic-var-izradities-afera.htm

...līdz galam visu nesapratu, bet palika sajūta, ka esam uzmesti, tas nozīmē, ka nekas nav mainījies, viss kā parasti, un saule uzlēks un dubļi atkusīs arī šorīt! :)))
3.februāris 2025, 07:44 | links
 
usis [2.feb]: Cik gaisa kuģi pieder AB?
Pēc pašu AB datiem 49 gaisa kuģi ar visu pieguļošo infrastruktūru un kvalificēto darbaspēku.
2.februāris 2025, 22:11 | links
 
Cik gaisa kuģi pieder AB?
2.februāris 2025, 22:06 | links
 
Ja godīgi, tad šoreiz jāpiekrīt Brēmanim, kurš uzsvēra absurdu, ka atdeva palielu daļu no AB par 1/6 no viena gaisa kuģa vērtības. Šo cenas apmēru pat Āfrikā nevarētu nokaulēt.
Laikam jau esmu pietiekami dumjš, lai tādas atlaides būtību nesaprastu.
2.februāris 2025, 19:55 | links
 
Lufthansa ir no'vertējusi airbalticu,10% 14 miljoni:D Cermas ka aprīs to airbalticu un nebūs mums tas enkurs pakaļā jāvelk,un tad lai maksā gausam cik grib
2.februāris 2025, 19:14 | links
 
14 !!!!!!!
2.februāris 2025, 16:19 | links
 

Tiem, kuriem ar humoru sūdīgi.

Šo ieliku speciāli – šķiet rēcīgi.

Ej, tu uzticies tādam labotājam, kas pats savu teikumu bez kļūdām nejēdz uzrakstīt!

Es bieži lietoju ChatGPT savu memuāru korekcijai.

Nu, rakstu es pagalam pavirši – izlaižot komatus un burtus. Labi, ka ir, kas palabo, lai Jūs varētu normāli lasīt.

Lai nebūtu kā ar Mežaveča tekstiem, kur smadzenes varēja izmežģīt, līdz jēgai aizrocies. Nu, muļķis viņš galīgi nebija.
2.februāris 2025, 16:16 | links
 
.. nav divu domu, Gausu par premjeru,, !!
2.februāris 2025, 15:54 | links
 

Šeit ir izlaboja gramatikas kļūdas, saglabājot stilu:


---

Nē nu, Briškens malacītis, ideja kā māja. Galvenais – laicīgi.

Ko ta čalis šancē, vaigi sviedros, par kapeikām – nieka miljons+ gadā.
Šitādu dīlu izbīdīja :)

Pēc iepriekšējām diskusijām var spriest, ka forumā ir cilvēki, kas papētījuši airBaltic darbību padziļināti.

Varat, lūdzu, izskaidrot situāciju ar 10% akciju pārdošanu par 15 miljoniem, kas nesedz pat pusi no esošās VIENAS lidmašīnas, kuru kopumā ir 49 gab. + vēl viss pārējais? Vai ir veikts AB aktīvu objektīvs novērtējums?

Man šķiet, ka sociuma cepiens nav pamatots.

Lufthansa nāk iekšā kā investors. Kas zina, kas līgumā rakstīts un cik liels investīciju apjoms ir paredzēts? 15 ļami ir pirmā, iespējams, ne vienīgā.

Iespējams, viņi tos 10% atstrādās ar uzviju, un kompānija no tā būs ieguvēja.

Jāsāk iespringt, kad investors grasās pārņemt 51% akciju.

Kādas ir Jūsu domas?
2.februāris 2025, 15:43 | links
 
Esmu pat bijis uz pārrunām ar vietvalžiem, par tēmu, ka ūdens moči ir un būs bet būtu labi, ja viņi zin kur drīkst un ir sava vieta,, un es copmanis vulgaris neeju tur kur šamiem ir ierādīa vieta..
Pat, kā smejies stāstiju, ka ar spini, ar auklu 0.16, un 30 g. svinu pārmetu tos 120 metrus otrpus krastam,, un tādam psihopātam, kā man var piegriezties reiz :)
Ka 20 deguniem, kas atnākuši klusumā pacopet ir tādas pat tiesības uz savu hobiju, kā tam Cincim, kas atbrauc ar ūd-moci.
Ka vajag sakārtot šo lietu..
Diemžēl atkal neesot naudas, lai to sakārtotu, zīmes esot jāliek un likumi jāizdod..
..nu kā parasti,, vajag lai kāds ''kirbis" noripo..
un tad,, tad mēs darīsim !!
1.februāris 2025, 22:30 | links
 
Skaidrīte !:)
1.februāris 2025, 22:16 | links
 
..esam vākuši parakstus, lai vismaz ļauj ar kājām iet līdz upei,, bet ne-e,, gājputtni, ar ko esam sadzīvojuši simtiem gadu,, svarīgāki !
1.februāris 2025, 21:15 | links
 
vieglāk nopirkt 4x4, kā ievēlēt pareizos !
1.februāris 2025, 21:07 | links
 
.. nu tak vajag saprast - naudas naF !
1.februāris 2025, 21:06 | links
 
Džons-Hils
Ja pareizi atminu,tad reiz rakstīji ,ka esi no tiem krajiem.

Vakar izmetu līkumu gar Lielupi...Jelgava-Kalnciems ceļš...jē..ķ...kā 30mit gadus atpakaļ tā šobaltdien, granķerovka bedru bedrēs.Es jau biju sacerējies,ka tur dzīvo kāds svarīgs cilvis un eiropa būs viņam atvēlējusi naudiņu priekš asfalta,bet nikā.:)
Tu nevari kā vēlētājs, ievēlēt pareizos ģaķkus, lai tak beidzot uztaisa Eiropai atbilstošu ceļu !?:)
1.februāris 2025, 20:37 | links
 
 
.. vēl jau jāuztur 6 exprezidenti,, vai Latvijai tas ir pa zobam ?
1.februāris 2025, 17:36 | links
 
RaimisD [1.feb]: RaimisD [15:33]: aizņēmums ir godprātīgi izmantots un bijis pamatotsPiemēram, tādus tēriņus kā prezidenta un viņa kancelejas, baseina, zobārsta, pilates, konalētikas nodarbību apmeklējumu jāfinansē no tautas naudas, tas pie algas 8 pakas mēnesī.
Nē, nu es jau neko, Rinkēvičs nav sliktākais prezidents.

Edža na šaru masēs pēdas a mēs un mūsu bērni atmaksās.

Tas kārtējā valsts iepirkuma skandāla kontekstā.1
Šeit pilnīgi piekrītu, ka visas kompensācijas vēlētajām amatpersonām ir absolūti nevajadzīga un nepieņemama lieta. Mēs visi ejam uz darbu un saņemam savu algu.
Piekrītu, ka ir jābūt apdrošināšanai un bonusiem saistībā ar darba ietekmi uz veselību (nosaka arodārsts, piemēram, brilles saistībā ar darbu pie datora). Bet tas arī viss kam būtu jābūt. Ne jau dzīvokļa īre, degviela un citas lietas, kuras jebkurš cilvēks nodrošina no darba algas.
Vēl arī neredzu iemeslu nodrošināt šoferi darba braucienos, jo tiek nodarbināti cilvēki par kapeikām, lai sniegtu īslaicīgus pakalpojumus vēlētajām amatpersonām. Labi, cilvēkiem tiek dots darbs, bet šie cilvēki varētu atrast labāk apmaksātu citur.
1.februāris 2025, 17:20 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager