Padalīšos ar savu pieredzi.
Darba lidojumos no/uz Rīgu tikai Airbaltic, aizpagāšgad trāpījās vienreiz Karpat air.
Privātā kārtā skatos pēc cenām un tiešais reisi vai nē, nepatīk pārsēšanās un nīkšanas lidostā, pārak daudz dēļ darba ir sanācis un antipātijas, bet tieši kā dakterp pērkot biļetes pieciem, tā starpība ir ievērojama un tiek izvērtēts, bet arī tad pēdējos divos ceļojumos sanāca turp tiešais ar Airbaltic un atpakaļ citas aviokompānijas ar pārsēšanos. Rynair besī, jo tur maz vietas kājām.
Esmu viens no tiem veiksminiekiem, kad Airbaltic pilots virs Igaunijas paziņo: "Mums ir radušās nelielas tehniskas problēmas un mēs atgriežamies lidostā Rīga!", tas bija agrs rīts un lidmašīnā iestājās kapa klusums, un kad sēdamies nost visi uzmanīgi skatījās vai izlaižas riteņi :D
Izrādījās saplīsis bija gaisa sildītājs, es sēdēju priekšgalā, nejutu aukstumu,bet toties ļotenes aizmugurē sēdēja džeki no Salmo, tie pārsala ar visam ziemas jakām, beigās pēc 1,5h aizlidojām ar citu lidmašīnu.
Darba lidojumos no/uz Rīgu tikai Airbaltic, aizpagāšgad trāpījās vienreiz Karpat air.
Privātā kārtā skatos pēc cenām un tiešais reisi vai nē, nepatīk pārsēšanās un nīkšanas lidostā, pārak daudz dēļ darba ir sanācis un antipātijas, bet tieši kā dakterp pērkot biļetes pieciem, tā starpība ir ievērojama un tiek izvērtēts, bet arī tad pēdējos divos ceļojumos sanāca turp tiešais ar Airbaltic un atpakaļ citas aviokompānijas ar pārsēšanos. Rynair besī, jo tur maz vietas kājām.
Esmu viens no tiem veiksminiekiem, kad Airbaltic pilots virs Igaunijas paziņo: "Mums ir radušās nelielas tehniskas problēmas un mēs atgriežamies lidostā Rīga!", tas bija agrs rīts un lidmašīnā iestājās kapa klusums, un kad sēdamies nost visi uzmanīgi skatījās vai izlaižas riteņi :D
Izrādījās saplīsis bija gaisa sildītājs, es sēdēju priekšgalā, nejutu aukstumu,bet toties ļotenes aizmugurē sēdēja džeki no Salmo, tie pārsala ar visam ziemas jakām, beigās pēc 1,5h aizlidojām ar citu lidmašīnu.
13.janvāris 2025, 16:04 | links