Aigar, Salauzt var pilnīgi visus, gan dārgos, gan lētos, starpība nav nekāda, kāds moduļa grafīts izmantots. Jo augstāks moduļa cipars, jo iespējams uzbūvēt vieglāku kātu, protams arī cena attiecīga. Kāts ir jāsargā, pārvadājot jāliek tubusā, nedrīkst asi atsist pret jebko, nāvējoši ir trāpīt ar vizuli. Parasti tas lūst tieši no atsišanas, varbūt ne uz reiz bet pēc brīža slodzē. Atsitot kātu, veidojas mikro plaisa, jo grafīts ir trausls un lūšana ir tikai laika jautājums. Redzot kā pa bagažnieku mētājas dārgi un netik dārgi kāti kopā ar spolēm un visiem iespējamiem pričendāļiem, īpašnieks tos nolemj ātrai iznīcībai. Tobusu var uztaisīt no parastās santehnikas 50mm trubas, nozāģē vajadzīgo garumu komplektā piepērc divus gala korķus, tajos ievieto porolona gabalus, lai kāts iekšā nestaigātu, tas vis maksā dažus latus. Pirms copes parasti mezglus pārsien, neredzu nekādu laika ekonomiju, lai pirms un pēc copes nesaliktu, vai neizjauktu kātu.
10.augusts 2010, 16:25 |
links