Nepiesārņojiet laivu un motoru tēmu.Šeitan copmaņi ar atomzemūdenēm nebraukā...
31.oktobris 2019, 13:46 | links
daddy, elektrību ražo visu gadu nevis kādu bezūdens mēnesi :), pie mums saražo gandrīz visu patērēto, citu gadu pat vairāk, ko var ņergāties.`
usis, 31.oktobris 2019, 13:32
Uzskatu, ka vienīgā izeja atomenerģija. Tik mūs ar to nežēlīgi baida. Bet. Visa dzīvā radība uz šīs planētas Zeme, eksistē pateicoties kodoldalīšanās procesam. Gan Saule, gan Zemes dzīlēs. Jautājums- kā šis proces tiek vadīts un kontrolēts?
BrunoL, 31.oktobris 2019, 13:39
Mūsu valdībā pārsvarā sēž klauni, kuri par rubeli gatavi atdoties jebkuram kurš maksā! Tāpēc arī visas direktīvas tiek uzspiestas ar prieku, lai lielais laimes lācis tik nesabārtu!tapēc pašlaik kalvītis bīda projektus lai krievu dabasgāze būtu zaļais kurināmais,ja izbīdīs tad valsts sektori sāks braukt ar to gāzi un mūsu naudiņa ripos pie putina
urmaas, 31.oktobris 2019, 13:31
El.bīlis it kā zaļš ekspluatācijā, tik neviens nerunā par elektroenerģiju uzlādei. Tā arī no gaisa nekrīt.bruni,tieši par to mēs runājam,ja EV ladē ar oglēm iegūtu eletrību tad viņš nemaz tik zaļš nav,bet nākotnē viss mainīsies,un arvien vairāk eletrību sāks iegūt zaļos veidos
Otrs jājamzirdziņš- biodegviela. Saka, lai saražotu litru biodegvielas jāpatērē litrs dīzeļa.
Par Grētu, mana samaitātā fantāzija saka, ka aiz visa tā stāv onkuļi un tantes, lai šim stāstam piešķirtu nevainību, nedaudz ticamību un savos ierakumos ievilinātu jaunos, nenobriedušos prātus.
BrunoL, 31.oktobris 2019, 13:18
Ko tur zaļi cepties, ja Latvijā gandrīz puse elektrības tiek ražota hesos brauksim ar elektromobiļiem kuri nezaļi ražoti dajebkur.
usis, 31.oktobris 2019, 13:22
Jā,un vēl par pētījumu,tur viss kardināli mainijās EV par labu ja viņus sāk lādēt ar sauli,vai vēju.Pašlaik pasaulē ar atjaunojamo enerģiju saražo tikpat daudz elektrību cik visas atomelektrostacijas kopā,un tāda tendence ļoti strauji aug.Tā kā virziens ir uzņemts pareizs
udens2, 31.oktobris 2019, 12:57
Vispār, jebrura pētījuma rezultāts ir atkarīgs no tā, kurš ir pasūtījis pētījumu :) Vēl jāierēķina lādēšanas infrastruktūras izbūve, benzīntanku utilizācija, jaudas pieslēgumu izbūve( elektroauto uzlāde dotajā brīdī var notikt ar 150 kW līdzstrāvas jaudu 1,5 h) stādās priekšā apakšstaciju skaitu un kabeļu resnumu. nav mazsvarīgs jautājums, cik zaļi iegūst to elektrību. Rīgā tak vēl TEC darbojas kā galvenais trolejbusu izpūtējs.tas bij apjomīgs pētījums,tur bij ietverti zudumi elektrolīnijās,bateriju efektivitātē utt..degvielas auto bij ierēķināta naftas pumpēšana,vešana,pārstrāde utt.tad sanāca ka 3-4 gadus lietojot nebij starpības īpašas,bet pēc tiem gadiem sākas EV ieguvums izmešos.Vidējais auto mūžš laikam bij rēķināts 7 gadi,un sanāca ka tajos 3 gados EV ieguva lielu pārsvaru
Vigulis, 31.oktobris 2019, 12:48