Laivas un to motori

daddy_j, > bet man (un domāju arī citiem) NEvajag, lai IET, tam ir benzīnieks (lielāks vai mazāks) man vajag pavirzīties tai vai citā virzienā, pāris vai pārdesmit metrus. Un te nu el-rs ir vienkārši neaizvietojams !
18.septembris 2019, 14:41 | links
 
:))) mazie motoriņi ir un paliek airu aizvietotāji...bet stipri ņiprāk IET uz prekšu kā ar elektro vai airīšiem
18.septembris 2019, 14:26 | links
 
daddy_j [18.09.19]: nē, kuģi un laivas iet - uzvelk baltu zēģelīti/iet laiviņa mirdzēdam' :)

peld kakas un cita draza...
:D:D:D
18.septembris 2019, 13:08 | links
 
PELD un tātad ir KAS? :)
18.septembris 2019, 11:35 | links
 
No daddy_j rakstītā izriet definīcija- 290 dulkan ar 2,5 ZS motoru neatkarīgi no tranča augstuma PELD ar max V=9-10 km/h un cītīgi stumj ūdeni.
18.septembris 2019, 11:31 | links
 
nē, kuģi un laivas iet - uzvelk baltu zēģelīti/iet laiviņa mirdzēdam' :)

peld kakas un cita draza...
18.septembris 2019, 10:42 | links
 
Vispār laivas peld. :D
18.septembris 2019, 10:39 | links
 
arvis_an [8:08]: Priekškam?Tev ir laiva?

Kengurs24, 18.septembris 2019, 08:15


Ir, un šad tad arī ar viņu braucu.
18.septembris 2019, 10:20 | links
 
Aizmirstiet jebkādu ķēpāšanos ar motoru zem 5zs. Vienīgais risinājums ir nopirkt jaudīgāku. Pārējais ir DDM un slapjie sapņi.
18.septembris 2019, 10:08 | links
 
mix-master [9.sep]: Ja jau visi raksta, padalīšos ar savu pieredzi:

Dulkan 290D + Suzuki 2.5 DF:
Max ātrums vienam 9-10 km/h;
Max ātrums divatā 7 km/;
Patēriņš - velcējot 1.5 L/5 h, pārbraucienos apmēram 1l/12 km;

Dulkan 290D + Suzuki 5 DF:
Max ātrums vienam 23 km/h, glisē tā, ka bail, ka pārraus ratā;
Patēriņš apmēram 1l/9 km;

Dulkan 400 + Suzuki 5 DF:
Max ātrums vienam 23 km/h;
Max ātrums divatā 20 km/h;
Ātrums trijatā - 12 km/h, liels troksnis un stumj vilni pa priekšu, glise netiek sasniegta;
Patēriņš apmēram 1l/9 km;

Dulkan 400 + Honda 15 BF:
Max ātrums vienam 35 km/h;
Max ātrums divatā 33 km/h;
Max ātrums trijatā 31 km/h;
Patēriņš apmēram 1L/7,5km;

Ego TG 430 + Honda BF50:
Max ātrums vienam 57 km/h;
Max ātrums lielākam skaitam, parasti braucam divi pieaugušie, ir braukts 3 pieaugušie + bērns praktiski nav mainīgs, variējas ap 53-55 km/h;
Patēriņš - rupji rēķinu 1L/4.5 km.

Pēdējais variants manuprāt labs kompromiss patēriņš/dinamika pie regulāriem copes braucieniem. Pa brīvdienām nokurinu ap 30 L, bet tās ir ap 15h laivā velce + pābraucieni. Vieglais auto noteikti patērē vairāk, tomēr komforta un lielās mobilitātes ērtība pret mazajām laivām ir nesalīdzināma, neesi piesiets vietai un nav jālauž galva kur nolaist laivu, visu var izbraukt pa ūdeni, dienā esmu nobraucis līdz 150 km, tas gan vairāk vizinoties un apgūstot "jaunas zemes" garajās vasaras dienās.Kā ar mazajām laivām un motoriem?ir jēga motoru celt augstāk?laiva 2,3m motors 2,5z.s Yamaha 4taktu.

Kengurs24, 17.septembris 2019, 22:47


Nav nekādas jēgas. Vienīgais iemesls lai spēlētos ar montāžas augstumu ir braukšanas ātrums glisējot. Protams, motora kāja kas iegremdēta dziļi rada pretestību - nu tad ieguvums varētu būt 0.1 km/h plusā vai mīnusā.
18.septembris 2019, 10:03 | links
 
Ņemot vērā Ķengura atbilidi uz jautājumu, Tavā gadījumā celt augšā ir jēga, jo augstāk, jo labāk :)
18.septembris 2019, 08:19 | links
 
arvis_an [18.09.19]: Priekškam?
Tev ir laiva?
18.septembris 2019, 08:15 | links
 
Priekškam?
18.septembris 2019, 08:08 | links
 
mix-master [09.09.19]: Ja jau visi raksta, padalīšos ar savu pieredzi:

Dulkan 290D + Suzuki 2.5 DF:
Max ātrums vienam 9-10 km/h;
Max ātrums divatā 7 km/;
Patēriņš - velcējot 1.5 L/5 h, pārbraucienos apmēram 1l/12 km;

Dulkan 290D + Suzuki 5 DF:
Max ātrums vienam 23 km/h, glisē tā, ka bail, ka pārraus ratā;
Patēriņš apmēram 1l/9 km;

Dulkan 400 + Suzuki 5 DF:
Max ātrums vienam 23 km/h;
Max ātrums divatā 20 km/h;
Ātrums trijatā - 12 km/h, liels troksnis un stumj vilni pa priekšu, glise netiek sasniegta;
Patēriņš apmēram 1l/9 km;

Dulkan 400 + Honda 15 BF:
Max ātrums vienam 35 km/h;
Max ātrums divatā 33 km/h;
Max ātrums trijatā 31 km/h;
Patēriņš apmēram 1L/7,5km;

Ego TG 430 + Honda BF50:
Max ātrums vienam 57 km/h;
Max ātrums lielākam skaitam, parasti braucam divi pieaugušie, ir braukts 3 pieaugušie + bērns praktiski nav mainīgs, variējas ap 53-55 km/h;
Patēriņš - rupji rēķinu 1L/4.5 km.

Pēdējais variants manuprāt labs kompromiss patēriņš/dinamika pie regulāriem copes braucieniem. Pa brīvdienām nokurinu ap 30 L, bet tās ir ap 15h laivā velce + pābraucieni. Vieglais auto noteikti patērē vairāk, tomēr komforta un lielās mobilitātes ērtība pret mazajām laivām ir nesalīdzināma, neesi piesiets vietai un nav jālauž galva kur nolaist laivu, visu var izbraukt pa ūdeni, dienā esmu nobraucis līdz 150 km, tas gan vairāk vizinoties un apgūstot "jaunas zemes" garajās vasaras dienās.

Kā ar mazajām laivām un motoriem?ir jēga motoru celt augstāk?laiva 2,3m motors 2,5z.s Yamaha 4taktu.
17.septembris 2019, 22:47 | links
 
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/motorboats/ahpif.html


Izskatās riktigi labs projektins, esmu braucis ar tadu bez tjuninga. Ar 5zs iet uz 28 km/h
10.septembris 2019, 18:34 | links
 
Mieriigs [10.09.19]: Vēlos iegādāties motoru ar garo kāju(508mm transim) un rumpeļa vadību sākot no 25zs. Veikalos nekas nav pieejams pašlaik.
PM
10.septembris 2019, 18:32 | links
 
Nopirkšu Yamaha četrtaktu laivas motoru līdz 5hp.
Mazlietotu,labā stāvoklī.tel.25873024
10.septembris 2019, 10:20 | links
 
Vēlos iegādāties motoru ar garo kāju(508mm transim) un rumpeļa vadību sākot no 25zs. Veikalos nekas nav pieejams pašlaik.
10.septembris 2019, 10:13 | links
 
Re kur mans titaniks un doma ir likt 2,5 zs suzuki doma tikai velcei .

10.septembris 2019, 07:34 | links
 
Ja jau visi raksta, padalīšos ar savu pieredzi:

Dulkan 290D + Suzuki 2.5 DF:
Max ātrums vienam 9-10 km/h;
Max ātrums divatā 7 km/;
Patēriņš - velcējot 1.5 L/5 h, pārbraucienos apmēram 1l/12 km;

Dulkan 290D + Suzuki 5 DF:
Max ātrums vienam 23 km/h, glisē tā, ka bail, ka pārraus ratā;
Patēriņš apmēram 1l/9 km;

Dulkan 400 + Suzuki 5 DF:
Max ātrums vienam 23 km/h;
Max ātrums divatā 20 km/h;
Ātrums trijatā - 12 km/h, liels troksnis un stumj vilni pa priekšu, glise netiek sasniegta;
Patēriņš apmēram 1l/9 km;

Dulkan 400 + Honda 15 BF:
Max ātrums vienam 35 km/h;
Max ātrums divatā 33 km/h;
Max ātrums trijatā 31 km/h;
Patēriņš apmēram 1L/7,5km;

Ego TG 430 + Honda BF50:
Max ātrums vienam 57 km/h;
Max ātrums lielākam skaitam, parasti braucam divi pieaugušie, ir braukts 3 pieaugušie + bērns praktiski nav mainīgs, variējas ap 53-55 km/h;
Patēriņš - rupji rēķinu 1L/4.5 km.

Pēdējais variants manuprāt labs kompromiss patēriņš/dinamika pie regulāriem copes braucieniem. Pa brīvdienām nokurinu ap 30 L, bet tās ir ap 15h laivā velce + pābraucieni. Vieglais auto noteikti patērē vairāk, tomēr komforta un lielās mobilitātes ērtība pret mazajām laivām ir nesalīdzināma, neesi piesiets vietai un nav jālauž galva kur nolaist laivu, visu var izbraukt pa ūdeni, dienā esmu nobraucis līdz 150 km, tas gan vairāk vizinoties un apgūstot "jaunas zemes" garajās vasaras dienās.
9.septembris 2019, 22:22 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager