Laivas un to motori

Labdien. Iegādājos jaunu gumijas laivu bush crab 400. Reizi pabiju ūdeni. Stav piepūsta garāža. Pec 2 ned. Iegaju, laiva diezgan miksta. Varbūt japieskruve tie ventiļi, vai kas pa lietu. Nebija laika skatities
31.augusts 2019, 00:41 | links
 
Meklējam piekaramo dzinēju ar garo kāju 508mm transim, 4 taktu no 25zs+
PM vai zvanīt 29339222
30.augusts 2019, 14:26 | links
 
Sveiki. Vai kāds varētu ieteikt kādu labu meistaru, kas droši un kvalitativi taisa tranča pagarinājumus.
28.augusts 2019, 16:35 | links
 

Man laivas tanča augstums ir 425mm
23.augusts 2019, 21:40 | links
 

Nu tā īsti nav, kā s ir 381
23.augusts 2019, 21:31 | links
 
Paaldies, veči, par pārdomām un ieteikumiem. vārdu sakot, pačakarējos mazliet. izņēmu 2cm palikni un nolaidu motoru zemāk uz tranča paša. motora leņķis 2.pozīcija, mazliet spiezas prieksa ātrums ap 30km plaksnes ari celas augsa. pārliku uz 3.poziciju viss ook. plaksnes ceļas, bet mazāk. Rezultāts: ātrums pret vilni 35km/h, rpm5500-5550. tā neko pieugums no 26km/h.
4.poz-rauj gaisu, par augstu.
Tagad satieku uz ūdens kolēģi. Baloni par mīkstu viņam arī liekas. turpat ar Bravo veidīgo pumpi piedzenam balonus un ķīli līdz uz plāksnes norādītajam darba spiedienam. Arī es nekad nevienu laivu tā nebiju dzīnis pilnu, arī raustījos, tagadējai laivai tak 10 gadi. Nu ok, davai, tagad viss skaidrs aizies lupatās, jāvelk veste utt smiedamies. Rezultāts 30km/h plāksnes minimāli ceļās un jā tas varēja būt dēļ mazā spiediena. mainu pozicijas leņķim, bez izmaiņām. braucu krastā liku paliknni 1cm nekas nemainas. +2cm kopā 3cm pacelts un tas ir priģels, jo augstāk fiksācijas pēdas motoram neļauj. visos augstumos un poziijas 29-30km ātrums. apgriezieni 5100-200.
Tagad pēc motora koda apskatījos tehnisko speceni, kāja nav 430, bet arī 381mm. Hondai ir S, L un X izmēra kājas. S(381) un L(508) 20hp.
atsauce:
https://marine.honda.com/outboards/motor-detail/BF15-20
Kad ar mīkstiem baloniem sasniedzu 5500rpm kuros tad arī sasniedzas tie 20hp bija maksimums un tālāk jau ir dzenskruves solis jameklē. lielāks pat 2 soļus sanāk, pareizi???
Tagad sanāk, ja pareizu saprotu, piedzinam balonus laiva pacēlās, protams arī trancis augstāk. līdz ar to motors. Bet ideālais variants bija kad bija mīksti baloni. Finālā sanāk: A) kā jau addd minēja ir zāģēt tranci, jo tad sanāk, ka trancis ir augstāks B) nolaist balonus.
kā jums šķiet tas viss?

latvians88, 23.augusts 2019, 10:27


Lielāku kāpi jau nu nevajadzētu likt, tad uz glisi būs problēmas tikt, bet ātrums vienalga nepieaugs, pie tam, ja kāpe būtu par mazu, motors sasniegtu maksimālos apgriezienus, un sāktu darboties apgriezienu ierobežotājs, bet līdz tam vēl tev ar šo pašu kāpi neizdodas tikt. Tā ka nosveries pats ar savu ekipējumu kopā un parēķini - var jau būt ka esi tuvu šo zirgspēku aogšējai robežai :). Vēl te izskanēja doma, ka dzenskrūve gumijas buksē izgriežas. To vajag pārbaudīt, jo pēc maniem aprēķiniem pie 5100~5200 ar šo skrūvi ātrumam vajadzētu būt ap 35km/h. To buksi viegli var pārbaudīt, ja noņem nost dzenskrūvi, nomarķē pašreizējo centra bukses stāvokli pret propellera stāvokli, tad uztaisa testa braucienu, un vēlreiz salīdzina
atzīmes, vai nav noibīdījušās
23.augusts 2019, 18:32 | links
 
Negribas ticēt ka ļurīga laiva iet labāk par cieti piepumpētu. Bet var jau būt:)
23.augusts 2019, 17:59 | links
 
Paaldies, veči, par pārdomām un ieteikumiem. vārdu sakot, pačakarējos mazliet. izņēmu 2cm palikni un nolaidu motoru zemāk uz tranča paša. motora leņķis 2.pozīcija, mazliet spiezas prieksa ātrums ap 30km plaksnes ari celas augsa. pārliku uz 3.poziciju viss ook. plaksnes ceļas, bet mazāk. Rezultāts: ātrums pret vilni 35km/h, rpm5500-5550. tā neko pieugums no 26km/h.
4.poz-rauj gaisu, par augstu.
Tagad satieku uz ūdens kolēģi. Baloni par mīkstu viņam arī liekas. turpat ar Bravo veidīgo pumpi piedzenam balonus un ķīli līdz uz plāksnes norādītajam darba spiedienam. Arī es nekad nevienu laivu tā nebiju dzīnis pilnu, arī raustījos, tagadējai laivai tak 10 gadi. Nu ok, davai, tagad viss skaidrs aizies lupatās, jāvelk veste utt smiedamies. Rezultāts 30km/h plāksnes minimāli ceļās un jā tas varēja būt dēļ mazā spiediena. mainu pozicijas leņķim, bez izmaiņām. braucu krastā liku paliknni 1cm nekas nemainas. +2cm kopā 3cm pacelts un tas ir priģels, jo augstāk fiksācijas pēdas motoram neļauj. visos augstumos un poziijas 29-30km ātrums. apgriezieni 5100-200.
Tagad pēc motora koda apskatījos tehnisko speceni, kāja nav 430, bet arī 381mm. Hondai ir S, L un X izmēra kājas. S(381) un L(508) 20hp.
atsauce:
https://marine.honda.com/outboards/motor-detail/BF15-20
Kad ar mīkstiem baloniem sasniedzu 5500rpm kuros tad arī sasniedzas tie 20hp bija maksimums un tālāk jau ir dzenskruves solis jameklē. lielāks pat 2 soļus sanāk, pareizi???
Tagad sanāk, ja pareizu saprotu, piedzinam balonus laiva pacēlās, protams arī trancis augstāk. līdz ar to motors. Bet ideālais variants bija kad bija mīksti baloni. Finālā sanāk: A) kā jau addd minēja ir zāģēt tranci, jo tad sanāk, ka trancis ir augstāks B) nolaist balonus.
kā jums šķiet tas viss?

latvians88, 23.augusts 2019, 10:27

Vai gatavojies sacīkstēm, ko darīsi kad laivā būs lielāks svars tuvu atļautam. Laiva iegrims un motors arī bet ar lielāku soli motors nespēs izgriezt un galā gurs. Vajadzēs mainīt skrūvi atpakaļ.
Savulaik vihram bija trīs dažādas skrūves.
Tagad mazam tohatsu man divas.
Par baloniem runājot labāk lai pilni, mazāk grīda lokās un galvenais lai ķīlis nav par mīkstu. Man bija mikro caurums un lēni laida nost, no sākuma ātrums normāls bet pēc pus dienas arvien mazāk.
23.augusts 2019, 15:09 | links
 
23.augusts 2019, 10:30 | links
 
Paaldies, veči, par pārdomām un ieteikumiem. vārdu sakot, pačakarējos mazliet. izņēmu 2cm palikni un nolaidu motoru zemāk uz tranča paša. motora leņķis 2.pozīcija, mazliet spiezas prieksa ātrums ap 30km plaksnes ari celas augsa. pārliku uz 3.poziciju viss ook. plaksnes ceļas, bet mazāk. Rezultāts: ātrums pret vilni 35km/h, rpm5500-5550. tā neko pieugums no 26km/h.
4.poz-rauj gaisu, par augstu.
Tagad satieku uz ūdens kolēģi. Baloni par mīkstu viņam arī liekas. turpat ar Bravo veidīgo pumpi piedzenam balonus un ķīli līdz uz plāksnes norādītajam darba spiedienam. Arī es nekad nevienu laivu tā nebiju dzīnis pilnu, arī raustījos, tagadējai laivai tak 10 gadi. Nu ok, davai, tagad viss skaidrs aizies lupatās, jāvelk veste utt smiedamies. Rezultāts 30km/h plāksnes minimāli ceļās un jā tas varēja būt dēļ mazā spiediena. mainu pozicijas leņķim, bez izmaiņām. braucu krastā liku paliknni 1cm nekas nemainas. +2cm kopā 3cm pacelts un tas ir priģels, jo augstāk fiksācijas pēdas motoram neļauj. visos augstumos un poziijas 29-30km ātrums. apgriezieni 5100-200.
Tagad pēc motora koda apskatījos tehnisko speceni, kāja nav 430, bet arī 381mm. Hondai ir S, L un X izmēra kājas. S(381) un L(508) 20hp.
atsauce:
https://marine.honda.com/outboards/motor-detail/BF15-20
Kad ar mīkstiem baloniem sasniedzu 5500rpm kuros tad arī sasniedzas tie 20hp bija maksimums un tālāk jau ir dzenskruves solis jameklē. lielāks pat 2 soļus sanāk, pareizi???
Tagad sanāk, ja pareizu saprotu, piedzinam balonus laiva pacēlās, protams arī trancis augstāk. līdz ar to motors. Bet ideālais variants bija kad bija mīksti baloni. Finālā sanāk: A) kā jau addd minēja ir zāģēt tranci, jo tad sanāk, ka trancis ir augstāks B) nolaist balonus.
kā jums šķiet tas viss?
23.augusts 2019, 10:27 | links
 
vlDream. No 1978 gada ir elektroniskā aizdedze. Tur vajag tiristorus КУ202 nomainīt uz BT151 un diodes КД209 uz FR207 - nebūs jāčakarējas ar dzirksteli. Ja starterī un gāzē ir mehāniski defekti - būs problēmas, jāmeklē "donors". Kautko var mēģināt pameklēt Rāmavas darbnīcā. Ja saproti krievu mēli:

https://lodkavmore.life/other/veterok-8-tehnicheskie-harakteristiki.html

skiperis, 23.augusts 2019, 07:36

Es pa rus ņe bumbum es tik tā pajautāju .. Cik youtube atradu ka paši krievi ar nav diez ko sajūsma par vņu ..
23.augusts 2019, 10:23 | links
 
Varbūt kādam interesē?

viksviks, 22.augusts 2019, 23:48
Dāvini ?
23.augusts 2019, 10:20 | links
 
vlDream. No 1978 gada ir elektroniskā aizdedze. Tur vajag tiristorus КУ202 nomainīt uz BT151 un diodes КД209 uz FR207 - nebūs jāčakarējas ar dzirksteli. Ja starterī un gāzē ir mehāniski defekti - būs problēmas, jāmeklē "donors". Kautko var mēģināt pameklēt Rāmavas darbnīcā. Ja saproti krievu mēli:

https://lodkavmore.life/other/veterok-8-tehnicheskie-harakteristiki.html
23.augusts 2019, 07:36 | links
 

Varbūt kādam interesē?
22.augusts 2019, 23:48 | links
 
Gribēju jautāt, vai ir kāda vieta kur var nopirkt laivu un motoru uz nomaksu?

BigJay, 22.augusts 2019, 10:39


Laivunams, farvāters
22.augusts 2019, 14:38 | links
 
Gribēju jautāt, vai ir kāda vieta kur var nopirkt laivu un motoru uz nomaksu?

BigJay, 22.augusts 2019, 10:39


Neesmu 100% pārliecināts, bet liekas ,ka eboat.lv piedāvā kredītu motoriem un laivām.
22.augusts 2019, 11:32 | links
 
Gribēju jautāt, vai ir kāda vieta kur var nopirkt laivu un motoru uz nomaksu?

BigJay, 22.augusts 2019, 10:39



Man kamēr AMBER laivu taisīja .. maksāju pa daļām, sanāca bezprocentu kredīts :D
22.augusts 2019, 11:20 | links
 
Nekas briesmīgs nav. Gan starteris, gan gāze ir pletīzera sarežģītības līmenī. Ilgus gadus lietoju, bet, pārdodot laivu, uzdāvināju jaunajam īpašniekam. Ja ir elektroniskā aizdedze, vajag tiristorus un diodes nomainīt pret firmeniekiem un nebūs jāčakarējas ar aizdedzi, kura ir ļoti cimperlīga.

skiperis, 20.augusts 2019, 12:11
Nu tad pastāsti sīka? cik viņbamir zs un cik ēd st ? aizdedze ir orģināla laikam .. kas ir tavi ieteiktie???
22.augusts 2019, 11:20 | links
 
BigJay [22.08.19]: Gribēju jautāt, vai ir kāda vieta kur var nopirkt laivu un motoru uz nomaksu?
Patēriņa kredītu paņemt jau var jebkadam mērķim. Eboat bija piedāvājums sadarbībā ar UniCredit Leasing
22.augusts 2019, 10:46 | links
 
Gribēju jautāt, vai ir kāda vieta kur var nopirkt laivu un motoru uz nomaksu?
22.augusts 2019, 10:39 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager