Laivas un to motori

Es arī lietoju 12v pumpi, ko izmanto,lai piepūstu matraci,pirkts Maximā.Vienīgi ar kājas pumpi beigās piebeidzu.Un ļoti ātri elektriskai izsūc gaisu laukā.Jā grīdas korekta ielikšana ir īpašs pasākums,lai gan dažreiz tīri raiti viss sanāk.
5.aprīlis 2018, 20:04 | links
 
Ja vēlas pārvadāt un regulāri jaukt ārā - tad dēlīšu grīda un plāns -10 -12 mm finiera gabals, mirtumizturīgs, ar neslīdošu pārklājumu. Ērti salikt, izjaukt un var arī pa vidam kājās stāvēt. Papildus laiva tāda nesver 60-70 kg. Pie autiņa izvelk, ar kompresoru uzpumpē un pat viens tādu aiznes līdz ūdenim viegli. Ja tādam komplektam piemontē 2.5 hp tad pavisam glauni.
5.aprīlis 2018, 19:52 | links
 
Pumpēšana jau sikums, bet ta gridas ielikšana. Ar kaaju uzkačat iet atri tapat.
5.aprīlis 2018, 19:44 | links
 
Svaríga lieta ir kompresors,kas procesu daudzkárt atvieglo.Daudzi to nez kápéc negrib lietot.
Kamér velc visu árá no auto,shis pumpé.
Viss iet daudz átrák.
5.aprīlis 2018, 19:38 | links
 
Man ir 330 bush un 5zs honda, abi nav reģistrēti, jo vismaz kadreiz nevajadzeja un pagaidam ari nedomaju reģistrēt.

Runajot par laivas sastelēšanu un jaukšanu.. nu normāls cilvēks to regaulari nedaris. :D Es 1x gada salieku un 1x gada izjaucu un tad jau spļaudos. Nu nav tas laivas paredzētas jaukt katru copi.
5.aprīlis 2018, 19:25 | links
 
Jā, protams, ka tieši cietās grīdas dēļ tāds jautājums. Nez, ir kādi fanātiķi, kas to tomēr izcīna 1-2 reizes nedēļā?
Žēl, ka ne dulkan, ne bush nav airdeck grīdas.
5.aprīlis 2018, 19:08 | links
 
Sapratu, ka ir cietā grīda :)
5.aprīlis 2018, 17:23 | links
 
Labāk pastāstiet cik čakarīgi ir vienam pašam staipīt/salikt/izjaukt 325 dulkānu.

jurciks66, 5.aprīlis 2018, 17:11


Ja nav cietās grīdas tad čakara nekāda, ja vēl nav jāpumpē ar kāju tad vispār 10 minūtes un gatavs. Ja ar cieto grīdu tad piedirš to pasākumu vienatnē.
5.aprīlis 2018, 17:22 | links
 
Čakarīgi...sākumā gan jau būs iedvesma un dzīvot prieks...pēc kāda mēneša jau sāksi piesaukt māti, vēl vēlāk varētu sākt rasties domas, ka a moš šodien mājās palikt :D Trakākais, ka tas prasa laiku gan pirms, gan pēc copes un tas laiks nav nekāds mazais.
5.aprīlis 2018, 17:21 | links
 
Labāk pastāstiet cik čakarīgi ir vienam pašam staipīt/salikt/izjaukt 325 dulkānu.
5.aprīlis 2018, 17:11 | links
 
Kas tas ir par 5hp ar 3.71 kw? Tādu šķiet neesmu redzējis ne suzukam, ne hondai, ne tohatsu, ne mercury. Yamahu gan šķiet laikam neesmu apskatījis.

arvis_an, 5.aprīlis 2018, 16:38


Man ir 5hp 4t Selva, grāmatiņā stāv rakstīts ja nešaubos 3.70 kw, uz kājas plāksnītes 3.72kw, bet vispār jau 1 hp ir 0.7457 kw, nu tad 5 x 0.7457 = 3.7285 kw - nu kaut kā tā. Bet pagaidām klāt nesienas.
5.aprīlis 2018, 17:05 | links
 
Kas tas ir par 5hp ar 3.71 kw? Tādu šķiet neesmu redzējis ne suzukam, ne hondai, ne tohatsu, ne mercury. Yamahu gan šķiet laikam neesmu apskatījis.
5.aprīlis 2018, 16:38 | links
 
Es, pirms div gadi no rokas pirku 325 dulkānu. īpašnieks bij no dulkāniem paprasījis PN aktā airu laivu, laivu nereģistrēja un aktu vadāja līdzi. Tā kā es gribēju motorlaivu, tad aizbraucām uz dulkānu, šie pārtaisīja PN aktu uz motorlaivu, īpašnieks piereģistrēja un pārrakstījām uz mani. Tā kā uz vietas ražotnē noteikti var visu ko sarunāt.
5.aprīlis 2018, 16:23 | links
 
Es pat īsti nezinu kā ir ar ražotāja papīriem. Ja rožātājs nosaka, ka tā ir motorlaiva, vai tad tā ir obligāti jāreģistrē? Tehniskajā nedrīkst būt rakstīts motorlaiva, bet airu laivas un motorus līdz 5zs drīkst nereģistrēt (izņemot kur pašvaldības pieprasa), nez kas būtu ja airētos (vai brauktu līdz 5zs motoru) ar 4m nereģistrētu pūsli (kas teorētiski pēc papīriem būtu motorlaiva).


arvis_an, 5.aprīlis 2018, 15:27

Pagaidām municipāļi Lielupes lejtecē neko par šādiem gājieniem nesaka, man pūslis Outland 320cm un pirkuma papīros - airu laiva/motorlaiva (izvēlies ko gribi). Tāpat ar motoru - 5hp bet 3.72Kw, arī neko nesaka. Galvenais lai aptieciņa un čerpaks būtu.

snitraM, 5.aprīlis 2018, 16:04


Ja papīros tā rakstīts, tad viss OK. Manai 8 gadus atpakaļ pirktai Bush Crab 330 bija točno tikai "motorlaiva", bet nu varbūt, ka tieši šitādu figņu `deļ tagad visi sākuši rakstīt kaut kā savādāk... Par tiem Kw gan ir dzirdēts, ka arī ūdens policija piesienas, viņi no galvas zin, kuriem modeļiem tas ir, bet nu muņiki tik gudri točno nav.
5.aprīlis 2018, 16:16 | links
 
Es pat īsti nezinu kā ir ar ražotāja papīriem. Ja rožātājs nosaka, ka tā ir motorlaiva, vai tad tā ir obligāti jāreģistrē? Tehniskajā nedrīkst būt rakstīts motorlaiva, bet airu laivas un motorus līdz 5zs drīkst nereģistrēt (izņemot kur pašvaldības pieprasa), nez kas būtu ja airētos (vai brauktu līdz 5zs motoru) ar 4m nereģistrētu pūsli (kas teorētiski pēc papīriem būtu motorlaiva).


arvis_an, 5.aprīlis 2018, 15:27


Pagaidām municipāļi Lielupes lejtecē neko par šādiem gājieniem nesaka, man pūslis Outland 320cm un pirkuma papīros - airu laiva/motorlaiva (izvēlies ko gribi). Tāpat ar motoru - 5hp bet 3.72Kw, arī neko nesaka. Galvenais lai aptieciņa un čerpaks būtu.
5.aprīlis 2018, 16:04 | links
 
Nedaudz ir gan jā ... ja bez motora ar airiem var nodedzināt tiesības :)
5.aprīlis 2018, 15:59 | links
 
Es pat īsti nezinu kā ir ar ražotāja papīriem. Ja rožātājs nosaka, ka tā ir motorlaiva, vai tad tā ir obligāti jāreģistrē? Tehniskajā nedrīkst būt rakstīts motorlaiva, bet airu laivas un motorus līdz 5zs drīkst nereģistrēt (izņemot kur pašvaldības pieprasa), nez kas būtu ja airētos (vai brauktu līdz 5zs motoru) ar 4m nereģistrētu pūsli (kas teorētiski pēc papīriem būtu motorlaiva).

arvis_an, 5.aprīlis 2018, 15:27


Nu tur ir viens no "melnajiem caurumiem" mūsu likumdošanā...

1. Jebkurš peldošs objekts ar 3.68Kw+ dzinēju ir motorlaiva, pat ja tas reāli ir balķis...
2. Jebkas, kas reģistrēts kā "motorlaiva" ir motorlaiva, pat ja tam motora nav virsū.
3. Pat ja reģistēta kā airu laiva, līdzko uzliekas motors virs 3.68Kw+ pēkšņi automātiski tā kļūst par "motorlaivu"...
4. Dažreiz CSDD ļauj reģistrēt kā airu laivu vai saka, ka var vispār nereģistrēt (slinki laikam) arī laivas, kam ražotāja dokumentos rakstīts "motorlaiva", bet nav nekādas garantijas, ka kāds to netraktēs savādāk
5. Galu galā, bekur nav neviena aizlieguma teorētiski kaut peldmatracim pielikt 250HP motoru un lidot stāvus kosmosā...

Biki samudžināti, ne... Kā juridiski kas par ko transformējas tur var disertāciju rakstīt, kamēr nebūs ST vai vēl kāda spriedums, tikmēr traktēs kā gribēs pārbaudošā puse.
5.aprīlis 2018, 15:40 | links
 
Un man ir vairāki piemēri, kā čaļi pūšļus (lielākā ko zinu ir 3.6m) ir piereģistrējuši kā airu laivas i Outland, i Dulcan.
5.aprīlis 2018, 15:30 | links
 
Es pat īsti nezinu kā ir ar ražotāja papīriem. Ja rožātājs nosaka, ka tā ir motorlaiva, vai tad tā ir obligāti jāreģistrē? Tehniskajā nedrīkst būt rakstīts motorlaiva, bet airu laivas un motorus līdz 5zs drīkst nereģistrēt (izņemot kur pašvaldības pieprasa), nez kas būtu ja airētos (vai brauktu līdz 5zs motoru) ar 4m nereģistrētu pūsli (kas teorētiski pēc papīriem būtu motorlaiva).
5.aprīlis 2018, 15:27 | links
 
Pēc municipāļu teiktā tad būšot visas Pellas, Lotas, Sami un t.t. jāreģistrē kā motorenes+tiesības, pat ja nav motors. Visus vasaras laivotājus pa upēm ar 5m kanoe varēs izčakarēt - tāpat kā zupas dēļus daugavas vidū.

snitraM, 5.aprīlis 2018, 14:53


Da nē, laivas bez motora var būt airu laivas, točno kaut 12m garas (a mož vispār hotj kreiseri Aurora ar 300 vergiem airē, neesmu īsti atradis ierobežojumu airu laivu garumam) Tikai ražotāja papīros nedrīkst būt rakstīts "motorlaiva". A ražotāji to raksta i pūšļiem i arī plastikāta čaumalām, par krievu laiku alumīnijniecēm nemaz nerunājot, tās pēc definīcijas visas ir motorlaivas, jebkura tiesa to pierādīs, pacels 197x ražotāja pasi un gatavs.

A kanoe vai dēlis pilnīgi noteikti nav "motorlaiva"...
5.aprīlis 2018, 15:20 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager