Laivas un to motori

Kaspars01
5zs ar 6zs ar tādu laivu atšķirība ir apmēram pa 2kmh. Tik cik antikavitācijas plāksni vajag izgriezt un uzlikt motoram. Viens pats ar 5zs+plāksne glisi pacelsi uzreiz un ātrums būs ap 28/29kmh, atkarīgs gan no paša masas. Divatā šādu komplektu uz glisi pacelt ir pagrūti, tikai pie labvēlīgiem apstākļiem un ja abi pasažieri nav vidējie latvieši, tad ātrums ap 20-22kmh sanāks.
5.aprīlis 2018, 10:33 | links
 
zobrats ... pēc pāris nevainīgiem aliņiem var sanākt cope no krasta bez jebkāda transporta līdzekļa vadīšanas tiesībām kabatā nevis cope no airu laivas ar 5hp ... un vainīgs pie visa būs viens zirgs :)
5.aprīlis 2018, 10:30 | links
 
doks1959 ... tieši tā - ņem 4hp un neriskē ar B kategoriju :)

nomainam trīs detaļas un braucam ar 6hp ...

otra lieta - domāju kādam ir arī aktuāls moments iegādāties laivu ar 4hp dzinēju vai tikai 10hp dzinēju .... tas par izmaksām :)

DsKs, 5.aprīlis 2018, 09:25


Ja motoros jēdz, nav jau jauns jāpērk. Ja ne, tad gan tikai jaunu. Es jau ar lietotiem ķīniešiem piedzīvojos maukdams pret straumi airos, lai līdz tumsai mājās nokļūtu.
5.aprīlis 2018, 10:27 | links
 
Tiesības nolikt gan ir stipri lētāk, nekā tās 3 detaļas nomainīt, pie tam ar tiesībām kabatā "saldāks miegs" :)
5.aprīlis 2018, 09:33 | links
 
doks1959 ... tieši tā - ņem 4hp un neriskē ar B kategoriju :)

nomainam trīs detaļas un braucam ar 6hp ...

otra lieta - domāju kādam ir arī aktuāls moments iegādāties laivu ar 4hp dzinēju vai tikai 10hp dzinēju .... tas par izmaksām :)
5.aprīlis 2018, 09:25 | links
 
Ar to dzinēja stiprināšanu visiem domas dalās, es pārvadāju 50hp paceltu līdz galam augšā un nolaižu lejā to kloķi kas to dzinēju tur augšā.
Cik visiem esmu redzējis, daļa braukā ar nolaistiem dzinējiem lejā, daļa ar paceltiem. Bet visu šo laiku nevienam tādu verķi nēesmu redzējis.
5.aprīlis 2018, 08:30 | links
 
Sveicināti.

Interesē viedoklis par motora pārvadāšanu vai var pieliktu pie laivas vest nolaistā pozīcijā ... vai labāk viņu nostiprināt tā, lai motors ir pa vidu starp standarta pozīcijām (klikšķiem).

trokiis, 4.aprīlis 2018, 22:09



Kur LV var šādu nopirkt?

4.aprīlis 2018, 22:27 | links
 
Sveicināti.

Interesē viedoklis par motora pārvadāšanu vai var pieliktu pie laivas vest nolaistā pozīcijā ... vai labāk viņu nostiprināt tā, lai motors ir pa vidu starp standarta pozīcijām (klikšķiem).
4.aprīlis 2018, 22:09 | links
 
Vel nav, bet domaju 5. Ir jega no 6?

kaspars01, 4.aprīlis 2018, 16:41


6niekam jau vajag tiesības kārtot + reģistrācija. Tad jau 10 nieku uzreiz ņemt.
4.aprīlis 2018, 17:14 | links
 
Man patika, ka DZ ir platāka kokpita daļa (tiesa gan zaudē garumu), kā arī baloni lielāki.
4.aprīlis 2018, 17:04 | links
 
Iegādājos Dulkan 325 DZ, tagad tik jātestē.

Kādreiz arī plānoju iegādāties aptuveni šāda izmēra gumijnieci. Kādēļ izvēle krita par labu tieši DZ versijai nevis parastajam Dulkan 325?
4.aprīlis 2018, 16:56 | links
 
Vel nav, bet domaju 5. Ir jega no 6?
4.aprīlis 2018, 16:41 | links
 
Cik liels motors?
4.aprīlis 2018, 16:23 | links
 
Iegādājos Dulkan 325 DZ, tagad tik jātestē.
4.aprīlis 2018, 16:21 | links
 
Poliuretāns ar nav slikta štelle piepucēšanai - aizsargslānis izveidosies, viens paziņa ar to arī ir pellu apstrādājis, bet ar rullīti gan. Zinu, ka paziņa citiem darbiem to draņķi ir arī ar kompresoru pūtis.
4.aprīlis 2018, 16:18 | links
 
Kura laiva jums šķiet labāka bush crab 330 vai dulkan 325?

kaspars01, 4.aprīlis 2018, 00:04


Kādreiz lasīju, bet redzējis neesmu, ka Dulkanam gaitā no purngala šļācoties ūdens vairāk nekā Bushiem. Pašam Bush.
4.aprīlis 2018, 16:11 | links
 
varbūt kāds var ieteikt kā restaurēt,ar ko nokrāsot vecu pellu

motorins, 3.aprīlis 2018, 15:14

Es savu tieši tā,ar sveķiem un stiklašķiedras audumu uzpucēju,tik nevajag aizrauties ar epoksīda uzjaukšanu uzreiz lielos daudzumos,nepaspēsi uzklāt kvalitatīvi :) un laiku jāizvēlas maksimāli sausu,... Veiksmi.
4.aprīlis 2018, 12:58 | links
 
pa kaut vai minimālu slīpumu uz leju - nav grūti arī pa mīkstu pamatni, atpakaļ gan grūtāk, tad labāk vai nu ar to pašu piekabes vinču vilkties vai paņemt garo štropi, ko uzmetot uz farkopa piekabi izvilkt līdz vietai, kur var uzkabināt atpakaļ.
Visu to var darīt, bet agri vai vēlu apnīk un gribas laisties tikai tur, kur var laivu dabūt uzreiz no piekabes nost :)
Piekabei jau var dēļu galos uzmontēt kautkādus ritenīšus, lai var laivu ripināt augšā/lejā, nedzenoties ūdenī līdz dēļiem.
4.aprīlis 2018, 10:13 | links
 
[quote=524908]Kāds varbūt zin teikt vai šitādu piekabi https://www.ss.com/msg/lv/transport/other/trailers/lpnmn.html
+ 60 kg laivu var viens pats atkabināt

Protams,ka var.Nekas nav jákabina nost.
4.aprīlis 2018, 10:06 | links
 
Kāds varbūt zin teikt vai šitādu piekabi https://www.ss.com/msg/lv/transport/other/trailers/lpnmn.html
+ 60 kg laivu var viens pats atkabināt no auto un ar treileri iestumt ūdenī un pēc copes izvilkt ārā. Protams, krasti var būt dažādi, bet vai tā var darīt, lai laivai nav papildus jāmontē riteņi.
4.aprīlis 2018, 10:02 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager