Esmu dzirdējis, ka gumijas laivai nav jēga ņemt piekabi ar lāgām, jo svars par mazu un amotizatori nemaz nestrādā. Varbūt kādam ir sava pieredze? Gribēju pajautāt par gumijas laivas pārvadāšanu ar motoru- kāja ir pret kaut ko jāatbalsta, vai poo?
Vajag rēķināties to, ka visu mūžu ar vienu un to pašu laiviņu nenobrauksi.
Ja nāksies iegādāties alumīnija, stiklaplasta vai citādu cieto laivu, tad pa zemes ceļiem nekāda braukšana ar torsioniem nesanāks, jo alumīnija laivai ja tā būs kniedēta kniedes ilgi tādu vibrāciju neizturēs, arī kratīt stiklaplasta laivu nav nekāds prāta darbs. Arī metinātajai alumīnija laivai kratīšana par labu nenāks. Torsionu piekabes piemērotākas piepūšamajām laivām.
Ja tik nopietnu lietu, kā laivas piekabi ilgam laikam pērk, tad nu nevajadzētu ekonomēt uz nelielu cenas paaugstinājumu, bet gan domāt par iespējamo nākotni un tā dēļ ņemt piekabi ar labāko iespējamo amortizāciju un lieluma rezervi, jo vēlmes, vajadzības ar gadiem var mainīties pēc citas lielākas, iespējams cietākas laivas.
It kā amortizātori diezko nedarbojas, ja laivai nav pat simts (100) kg ar visiem makšķerpričendāļiem, bet tā nemaz nav.
Ja gadsās kāds lielāk izcilnis vai dikti viļņots ceļš tad vairāk, vai mazāk atsperes darbojas gan, tikai vadītājs pie mašinas stūres to nespēj fiksēt.
Protams, ja uzliksi laivu 500 kg, tad amotizātori ar atsperēm darbosies pastāvīgi.
Pie vieglajām laiviņām, pat piepūšamajām, šo retro triecienu, gaisā sviešanas novēršana ir zelta vērtībā, rēķinoties, ka laivā pārvietojoties vēl paliek gandrīz visas zvejas iekārtas, piederumi utt...
12.marts 2017, 11:38 |
links