Laivas un to motori

Hondai tāpat kā suzuki ir atvieglota cilindru bloka konstrukcija, kas nozīmē ka par pie nelielas pārkaršanas būs kirdik. Tohatsu tomēr ir klasiska konstrukcija, kas nozīmē ilgāku kalpošanas laiku un mazākas problēmas pārkaršanas gadījumā. Vismaz tā man klārēja meitsrs no boatshop.lv
23.jūlijs 2016, 22:01 | links
 
Man nevajag ģeneratoru. Un man bija konkrēts jautājums par Suzuki EFI tehnoloģiju - ir vērts vai nav. Un vēl es nevēlos čakaru ar skaidru naudu, es visur maksāju ar karti vai pārskaitījumu. Īpaši ja liela summa un divarpus kusaki IR liela summa.

ivog, 23.jūlijs 2016, 21:46


Nu doma bija tāda ja vari labāk izvēlies Hondu stipri vairāk plusu kā Suzuki un Tohatsu, bet protams Yamaha vienaga ir labāka, bet nu tas cipars gan nav jauks. Bet braukt jau Jums.
23.jūlijs 2016, 21:53 | links
 
Man nevajag ģeneratoru. Un man bija konkrēts jautājums par Suzuki EFI tehnoloģiju - ir vērts vai nav. Un vēl es nevēlos čakaru ar skaidru naudu, es visur maksāju ar karti vai pārskaitījumu. Īpaši ja liela summa un divarpus kusaki IR liela summa.
23.jūlijs 2016, 21:46 | links
 
Sveiki, es pašlaik izvēles priekšā - vajag motoru Dulkan 4m laivai. Esmu izšķīries par 20 hp un par jauna nevis lietota motora iegādi. Priekšā vēl viena svarīga izšķiršanās - vai nu Tohatsu ar karburatoru vai Suzuki ar EFI. Yamaha un Honda ir dārgāki un nedomāju ka vērts pārmaksāt. Suzuki it kā ekonomiskāks un 8 kg vieglāks (44 vs 52 kg). Tajā pašā laikā parunājos ar vienu meistaru, kas ņemas ar motoru apkopi un viņš silti ieteica nepirkt Suzuki bet gan Tohatsu, jo ar pirmo esot daudz problēmu. Ļoti prasīgs pret benzīna kvalitāti utt. Vai kādam ir pieredze ar Suzuki?

ivog, 23.jūlijs 2016, 18:14


Aizbrauc līdz Hondas salonam Krasta ielā un aprunājies uz vietas, varbūt iepatiksies cipars ko piedāvās uz vietas par skaidru naudu. Un par šo cenu Hondai nāk jau līdz ģenerātors kas ir laba ekstra, vismaz aķis nebūs jālādē, a Tohatsu tev būtu jāpiemaksā par ģenerātoru. Un tas ka Hondai ir 5gadu garantija arī ir vērā ņemams bonuss.
23.jūlijs 2016, 21:25 | links
 
Sveiki, es pašlaik izvēles priekšā - vajag motoru Dulkan 4m laivai. Esmu izšķīries par 20 hp un par jauna nevis lietota motora iegādi. Priekšā vēl viena svarīga izšķiršanās - vai nu Tohatsu ar karburatoru vai Suzuki ar EFI. Yamaha un Honda ir dārgāki un nedomāju ka vērts pārmaksāt. Suzuki it kā ekonomiskāks un 8 kg vieglāks (44 vs 52 kg). Tajā pašā laikā parunājos ar vienu meistaru, kas ņemas ar motoru apkopi un viņš silti ieteica nepirkt Suzuki bet gan Tohatsu, jo ar pirmo esot daudz problēmu. Ļoti prasīgs pret benzīna kvalitāti utt. Vai kādam ir pieredze ar Suzuki?
23.jūlijs 2016, 18:14 | links
 
Pludiņš nenoslēdz Paņem un uzsit pa karburātora augšu -protams nestipri :) ja pludiņš ir nosprūdis tad atleks

bums, 23.jūlijs 2016, 13:41


Jessssss! Paldies! Aizgāja!
23.jūlijs 2016, 14:04 | links
 
Pludiņš nenoslēdz Paņem un uzsit pa karburātora augšu -protams nestipri :) ja pludiņš ir nosprūdis tad atleks
23.jūlijs 2016, 13:41 | links
 
Pieslēdzot ārējo bāku a karburatora divām brīvajām trubiņām šļācas benža.
Ja pareizi sapratu problēmu, tad vainīgs ir fiksējošais savienotājs.

Maris_C, 23.jūlijs 2016, 11:20


Nē. Savienojumā vis ir ok. Bendža līst no karburatora. Tur tādas divas trubiņas, brīvas,bez šļūtenītes. Pa tām tek.
23.jūlijs 2016, 12:53 | links
 
Pieslēdzot ārējo bāku a karburatora divām brīvajām trubiņām šļācas benža.

Ja pareizi sapratu problēmu, tad vainīgs ir fiksējošais savienotājs.
23.jūlijs 2016, 11:20 | links
 
Labrīt. Var būt kāds var palīdzēt ar padomu. Atgadījies poltrgeits. Mercury 5hp 4t motors. Pieslēdzot ārējo bāku a karburatora divām brīvajām trubiņām šļācas benža. Atvienojot bāku, motors piešķiļas, kamēf benža pietiek darbojas, un nekas nekur netek. Kā pieslēdzu bāku, tā p....! Kas varēja atgadīties pēkšņi?!!
23.jūlijs 2016, 07:13 | links
 
nākamnedēļ pērku gumijas laivu. ja kāds ir lietojis Ukraiņu izstrājumu AVIKS laivas padalieties lūdzu iespaidos. es pats esmu noskatijis 330 L modeli.

LAPUXIS, 22.jūlijs 2016, 16:36


Vispār šāds jautājums, kad Tu jau stingri esi nospraudis mērķi ir bezjēdzīgs, jo prātā gaidi slavinošus komentārus un katru negatīvo atsauksmi uztversi kā ar mani jau tā nebūs. Jo ja esi jau nolēmis nav jau variantu manevriem.
22.jūlijs 2016, 23:35 | links
 
Pieejams Dulkan 345 pa sakarīgām naudiņām.
Ups....ne tā sadaļa:-). PM.
22.jūlijs 2016, 22:38 | links
 
irs ---- paldiess par komentaaru
22.jūlijs 2016, 17:50 | links
 
nākamnedēļ pērku gumijas laivu. ja kāds ir lietojis Ukraiņu izstrājumu AVIKS laivas padalieties lūdzu iespaidos. es pats esmu noskatijis 330 L modeli.

LAPUXIS, 22.jūlijs 2016, 16:36

Ļoti laba laiva, esmu apmierināts, esmu nodevis pa zariem šaurā upītē parplest kautko nereāli, esmu ļoti apmierināts, vienīgi no tā pārdevēja Latvijā no kura pirku.... Nu īsti neiesaku tāds nenopietns uzņēmējs
22.jūlijs 2016, 17:39 | links
 
nākamnedēļ pērku gumijas laivu. ja kāds ir lietojis Ukraiņu izstrājumu AVIKS laivas padalieties lūdzu iespaidos. es pats esmu noskatijis 330 L modeli.
22.jūlijs 2016, 16:36 | links
 
Man apnika skaidrot Te puisis visu izstāstīs kāpēc un ko darīt
21.jūlijs 2016, 22:20 | links
 
Bums vajadzīga tava palīdzība! 29477655
21.jūlijs 2016, 22:05 | links
 
Vienīgais ka video parādīts pilnībā noraut demfers Man ir bijuši tādi kuri ir izgriezušies un noķīlējuši ,bet pie lielākas slodzes tie izgriežas
21.jūlijs 2016, 21:59 | links
 
nekas nav mainījies ne krieviem ne japāņiem ne ķīniešiem
21.jūlijs 2016, 21:55 | links
 
Parsuna25 lietotājam Propellera centrā gaišais segments ir demfers

Vienīgā izeja kā pārbaudīt ir uzlikt citu tādas pašas kāpes dzenskruvi Ja defekts pazūd tad vaina ir tur Man vismaz 10-15 motori ir bijuši ar šādu defektu
21.jūlijs 2016, 21:42 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager