Laivas un to motori

Jautājums pa Elektromotoru!
Kā var pateikt ka ir jāmaina šotkas?Jo kad pirku veikalāteica ka apmēram pēc 2-3gadiem būs jāmaina šotkas!
2.maijs 2014, 08:34 | links
 
Kursu zin ,ka pareizi jāiebrauc motors? Cik sapratu sakuma 5 stundas mazus apgriezienus un tad 15 stundas vienu treshdalu ka tas sanāk?

koki, 1.maijs 2014, 20:07

Es mercury 4 iebraukāju šādi (Šilte bija uz motora roktura kā iebraukāt) :10 min.-1/2
2st.-3/4
3st.-mainīgi līdz 3/4
10 st.-dazādā darbībā ,bet pilnu gāzi NE ILGĀK PAR 5 MIN.

Bet grāmatiņā šādi; 1st.(drbības stunda)-ar dažādiem droseles iestatījumiem ne vairāk par pusi (2000 apgr./min.)
Tad lietošas stunda -ar dažādiem droseles iestatījumiem ne vairāk par pusi 3000 apgr/min
tad astoņas stundas dažādaos apgrizienos ,bet ne ilgāk par 5 min. ar pilnu jaudu.
Es pieturējos pie pirmā!

tauruss, 1.maijs 2014, 21:50

Pirmie laiki kas doti ir jādarbina motors tukšgaitā .
1.maijs 2014, 21:55 | links
 
Kursu zin ,ka pareizi jāiebrauc motors? Cik sapratu sakuma 5 stundas mazus apgriezienus un tad 15 stundas vienu treshdalu ka tas sanāk?

koki, 1.maijs 2014, 20:07


Es mercury 4 iebraukāju šādi (Šilte bija uz motora roktura kā iebraukāt) :10 min.-1/2
2st.-3/4
3st.-mainīgi līdz 3/4
10 st.-dazādā darbībā ,bet pilnu gāzi NE ILGĀK PAR 5 MIN.

Bet grāmatiņā šādi; 1st.(drbības stunda)-ar dažādiem droseles iestatījumiem ne vairāk par pusi (2000 apgr./min.)
Tad lietošas stunda -ar dažādiem droseles iestatījumiem ne vairāk par pusi 3000 apgr/min
tad astoņas stundas dažādaos apgrizienos ,bet ne ilgāk par 5 min. ar pilnu jaudu.
Es pieturējos pie pirmā!
1.maijs 2014, 21:50 | links
 
Mercury atkal 3,7kw. http://www.mercurymarine.com.au/home/outboards/twostroke/5-hp-25-hp/5-hp.aspx

Bet, kad nopirku, tad zvanīju uz CSDD un man pateica, ka, ja ir 5hp, tad jau vajadzīgas tiesības. Protams, likums uzrakstīts dīvaini, tad varēja rakstīt jau no kādiem 3,5kw, lai nav lieku diskusiju.

gapp, 1.maijs 2014, 20:38


Ja motoru reģistrē, tad tehniskā pasē raksta tikai kW, droši vien tapēc, HP ir neprecīzāka ptuvena mērvienība ko norāda tikai veselos skaitļos, bez simtdaļām un desmitdaļām ... Kā jau te runāja, pie vienādiem norādītiem HP, KW var nebūtiski atšķirties, bet nu tīri pēc likuma burta sanāk muļķiģi, ka vairumam ražotāju 5HP ir atļauto 3,7Kw robežās, bet kaut kam bija 3.72 vtml., kas jau teorētiski pārsniedz "beztiesību" normatīvu... Protams, birokrātija un stulbums, bet nu ja vajadzēss papildināt budžetu un pildīt plānu, tad visādi var gadīties...
1.maijs 2014, 21:04 | links
 
Mercury atkal 3,7kw. http://www.mercurymarine.com.au/home/outboards/twostroke/5-hp-25-hp/5-hp.aspx

Bet, kad nopirku, tad zvanīju uz CSDD un man pateica, ka, ja ir 5hp, tad jau vajadzīgas tiesības. Protams, likums uzrakstīts dīvaini, tad varēja rakstīt jau no kādiem 3,5kw, lai nav lieku diskusiju.
1.maijs 2014, 20:38 | links
 
Nezinu,vai to var attiecināt uz citiem dzinējiem,bet Yamaha iesaka mainīt eļļu pēc pirmajām 20 darba stundām.Tātad 10 stundas iebraukšana,tad 10 stundas normālā režīmā un tad jāmaina eļļa.

andis47, 25.aprīlis 2013, 21:24

Sanāk ka 10 stundas saudzīgi un tad 10 stundas pilna ruchka?
1.maijs 2014, 20:29 | links
 
Kursu zin ,ka pareizi jāiebrauc motors? Cik sapratu sakuma 5 stundas mazus apgriezienus un tad 15 stundas vienu treshdalu ka tas sanāk?
1.maijs 2014, 20:07 | links
 
koki, dumi inspektori gadījušies, 5hp motoram ir 3,72 kw, attiecīgi sākot no 3,7kw ir vajadzīgas tiesības.

gapp, 1.maijs 2014, 18:44

5 lopiņu hondai pasē stāv rakstīts 3,68kw
1.maijs 2014, 19:04 | links
 
lietotu PSRS bleķi negribās, tāpēc meklēju vidusceļu..
1.maijs 2014, 19:00 | links
 
koki, dumi inspektori gadījušies, 5hp motoram ir 3,72 kw, attiecīgi sākot no 3,7kw ir vajadzīgas tiesības.
1.maijs 2014, 18:44 | links
 
neskatos no tā viedokļa ka no biezā gala, bet no tā ka pirmkārts materiāls ilgmūžīgs, otrkārt svars, līdz ar to mazāks motors nepieciešams. Interesē laivas garums tā ap 4m un lai var piekabināt ~20hp. Vairāk pagaidām neredzu jēgu. Linder skatijos bet dārgs. Pašlaik lietoju 3metrīgu alu laivu svars 37kg ar 5hp motoru viss būtu labi bet dažreiz gribās pasēdēt trijatā laivā, un te jau vietas vairs nav, tas pats ar motioru , nedaudz par švaku, baigos gabalus neizbrauksi. Pēdejais ko atradu caur internetu : http://www.ebay.de/itm/Aluboot-Aluminiumboot-Angelboot-Motorboot-New-Venezia-Typ-SV13-3-95m-/171310425197?pt=Motorboote&;hash=item27e2e5a46d

Tik jautājums cik vēl maksā atvešana ???

tr222, 30.aprīlis 2014, 09:21


Nu bet , ja vēlies budžeta risinājumu, tad PSRS laikā ražoto laivu sekundārais tirgus ir īstais variants. Cenas tādas, par kurām mūsdienās pat alumīnija lūžņus reāli nevar nopirkt, bet kvalitatīvs duralumīnijs. Protams PSRS ir PSRS un katrs eksemplārs jāskatās uz vietas (vai nav taisīt pirmdienā pēc prēmijas :D), bet ss.lv piedāvājumu daudz un atrast normāla tehniskā stāvokļa laivu 500-1000EUR robežas nav problēma. Tālāk jau var tjūnēt kā gribas... Paskaties manā albūmā ko var uztaisīt no prasta krievu 'Krim', vēļ zinu, ka Valdis Zariņš vispār kreiseri uzbūvējis, krievu forumi pilni ar aprakstiem , idejām un bildēm.

Jauns Linder, Alumcraft, Buster utt. protams, foršāk, bet nu cipari atbilst šodienas alumīnija cenām...
1.maijs 2014, 18:31 | links
 
kaadu laiku atpakalj te cepos ka islaiciigi savai neregjistreetai airu laivai biju uzlicis 15 hp motoru.varu pazinjot kas man no taa visa iznaaca,pagaidaam pec komisijas:) leemuma ir 210 eiro sods,ja buutu braucis ar neregjistreetu auto tad tikai 55 eiro.bet nu darbosimies taalaak:)

rio., 1.maijs 2014, 16:31


Skarbi :( Kasīties tur var noteikti, bet nu tā 50/50 MK noteikumu 213. punktā tur uzrakstīts ļoti divdomīgi par šito lietu, bez vismaz puslitra un maģistra grāda jurispudencē skaidribā netikt :
1.maijs 2014, 18:20 | links
 
A man atkal atgādināja,ka laivai 1 numurzīme nokritusi. Saku ,ka pēc svētkiem parregistreshu tad uzlikshu jaunos numurus. Bet Rio laivu gan labāk piereģistrēt lai nākamreiz nepiesienas par ko citu!
1.maijs 2014, 16:58 | links
 
kaadu laiku atpakalj te cepos ka islaiciigi savai neregjistreetai airu laivai biju uzlicis 15 hp motoru.varu pazinjot kas man no taa visa iznaaca,pagaidaam pec komisijas:) leemuma ir 210 eiro sods,ja buutu braucis ar neregjistreetu auto tad tikai 55 eiro.bet nu darbosimies taalaak:)
1.maijs 2014, 16:31 | links
 
Ja ja kāds doma pirkt 5hp tad tur tiesham tiesības nevajag. Shorit ar inspektoriem parunajos. Kamēr atradu visas savas kartes.
1.maijs 2014, 14:44 | links
 
Paldies Draugi! Vis kartībā! Aizgaju panemu laiviņu no garazhas saliku pareizi padeves shlangu atveru pareizo krānu, pieliku droshibas trosi,ielaidu ūdeni un pieshkilu! Un uz pirmo rāvienu atdzīvojas!:) Braukšana gan vel nekāda,jo nevar dot ruchka.Bet tāpat forshi.
1.maijs 2014, 14:41 | links
 
Ja pirkts jauns dīler centrā,tad neklausi tiem padomdevējiem,bet ved atpakaļ uz veikalu citādi paliksi bez garantijas,ja līdīsi iekšā motorā!
1.maijs 2014, 10:04 | links
 
Paldies par padomiem.Ja galīgi jauns pirkts dīlera centra,tāda skrobe. A ko darīt ja nav dzirkstele degvielu padod taču nav

koki, 1.maijs 2014, 08:54


Vai dzirksteli tu pārbaudīji uz jaunu sausu sveci vai uz to ko izskrūvēji no motora kad nepieleca?Dažreiz ļoti retos gadījumos gadās kad karburātors pārlej degvielu un uzreiz piemet sveci ,tad dzirksteles nebūs un ieskrūvējot jaunu arī neleks kamēr neizventilēs lieko degvielu no cilindra.
1.maijs 2014, 09:53 | links
 
veči HELP! steidzami pērku Suzuki 15-20zs dzenskrūvi! :( mana aizgāja pa burbuli
1.maijs 2014, 09:41 | links
 
Tad ir ziepes! Pārbaudi sveču vada uzgali, ja ir noņemams, tad prettraucējumu pretestībai jābūt ap 10 kiloomiem. Jaunākajos laikos gan izmanto vadus ar pretestību pāšā vadā. Piekabini kādu citu sveci un .ja tad nav, tad pa garantiju atpakaļ, jo aizdedze, kā likums, ir aizlieta ''melnā kaste'' - viss vienā kastītē, ieskaitot indukcijas spoli. Vēl var pārbaudīt spraugu starp rotējošajiem magnētiem un aizdedzes serdeņiem. Jābūt ap 0,1 mm. Pie izteikti lielākas, vai arī, ja rīvējās, dzirkstele nebūs.
1.maijs 2014, 09:10 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager