Laivas un to motori

Paldies, vīri!

Zaraza, paskaties šeit, šajā variantā tā grīda nav nemaz tik nepraktiska. http://www.nettivene.com/moottorivene/buster/529374

Šai laivai ir arī pumpis, kurš izsūknē lieko ūdeni no laivas. Nekas baigais, bet patīkāms navarots. Zinu, ka krievinieces var ķūnēt, es gan pats to visu darīt nemāku, tāpēc atkal kādam nauda jamaksā utt.
Šajā variantā viss smuki nostrādāts, ir uz bortiem rokturīši utt. atkal sīkums bet patīkami. :)

Visvairāk uztrauc tā nestabilitāte, kā ir ar gaitas īpašībām? Protams, ja nebūs pārliecības, ka invoisu vai citus papīrus nedabūs, tad uz Somiju nedzīsies.

Maita, smuks tas busters, nekas ka 25 gadus vecs...
19.decembris 2013, 22:48 | links
 
 
Pag bet mums taču arī nav jāreģistrē , ja zem 12m un zirgu nedaudz, ne tā?
19.decembris 2013, 22:43 | links
 
Vot šitas (ģerevņas Kurvakainenu) i laps :D
19.decembris 2013, 22:38 | links
 
zaraza,


- bildēs skatos, tā V veida apakša nav tik asa, lai man būtu neērti makšķerēt, tas tikai pēc bildēm skatoties.

- zvalstīgums, ļoti labs arguments, tik traki?

- piegāde, uz Somiju pats varētu aizbraukt pakaļ, tika daudz cik degviela un prājma biļete.

- legalizācija, būtu labi, ja par šo tu nedaudz izplūstu :)

- zviedrs vs krievs, nēsmu īsti pētījis krievu laivas, bet cik esmu tajās braucis, tad vienmēr ir licies, ka purna dēl ir diezgan maz vietas, liekās ka busteriem cockpits lielāks + ir jau konsole un vizuālais arī labāks, kas galīgi nav masvarīgi, protams, ja laiva nav stabila, tad vizuālais var ieskrieties.


Rams, jauns 4m pūslis 700Ls maksā.

Morda, 19.decembris 2013, 21:59


- Lūk šī sludinājuma foto ļoti labi tas V leņķis redzams: http://www.nettivene.com/en/moottorivene/buster/511951

- nu piegāde poļubomu būs vairākos simtos, kas plusējas laivas cenai...atkarībā no vietas Finlandē var būt vairāk par 1000km turp/atpakaļ. Pie tam ar piekabi, kas prāmja biļetes cenu pacels 2x un degvielas patēriņu arī nopietni iespaidos.

- legalizācija. Somiem nav reģistrācijas ne uz laivu, ne motoru, ne piekabi... Attiecīgi, lai viņu "legalizētu" un reģistrētu pie mums jāsavāc pareiza papīru (invoiss utt.) pakete, jāreģistrē ar visām numuru salīdzināšanām utt. , kas arī ir laiks un izmaksas. To smalki jānoskaidro CSDD. Otra lieta ir somu gala pārdevējs... Ja pērk no lietotu laivu dīlera, tad viņi visi angliski runā un par dokumentiem sajēdz, taču ja no privātā tad ļoti liela varbūtība uzrauties uz ģerevņas Kurvakainenu kas īsti nevienā valodā nerunā, nesaprot kāpēc no viņa prasa kādus papīrus un vispār negrib gemoroju tirgot ārzemniekam kaut ko. Tas sākumā viss smalki jānoskaidro un jāaprunā...

- Nu šiem konkŗetajiem Busteriem konsoles gan ir pilnīgi lētās uzkarināmās, smukuma toč nekāda... Jā, krievam (Progress, Krim utml.) standarta izpildījumā salons ir mazāks dēļ slēgtās priekšas un priekšējā vējstikla. Oriģinālā vadība arī jāmaina pret jaunu, ja negrib čakarēties ar abpusējām trosēm un stūri kreisajā pusē... Bet atkal cipari...
Krievs "pamatkomplektā" labā stāvoklī, jau reģistrēts CSDD izmaksās ~ 400Ls. Priekšejo vējstiklu nost un uzliekam jaunu smuku sānu konsoli ar stūri un trosēm ~ 200-250Ls... Iegūstam normālu laivu... Purnu var izzāģēt vai modificēt ar sēdekli utml., bet nu tas jau tad atsevišķs stāsts par tjūningu, fantāzijas lidojumu un budžetu......
19.decembris 2013, 22:33 | links
 
Vēl dārgs šampis pret bortu ap 100ls:)
19.decembris 2013, 22:27 | links
 
Morda,prāmis kādus 200-250 latus maksās vieglajai ar laivas piekabi,plus benzīns uz Tallinu un kādi 300 km pa Somiju.
Ar legalizāciju Latvijā gan nav nekādu problēmu,esmu vairākas laivas šādi atvedis.
19.decembris 2013, 22:24 | links
 
Ja no suominena dabon pirkšanas/ pārdošanas apliecinājumu, tad nevajadzētu būt problēmām ar reģistrāciju.
19.decembris 2013, 22:24 | links
 
zaraza,


- bildēs skatos, tā V veida apakša nav tik asa, lai man būtu neērti makšķerēt, tas tikai pēc bildēm skatoties.

- zvalstīgums, ļoti labs arguments, tik traki?

- piegāde, uz Somiju pats varētu aizbraukt pakaļ, tika daudz cik degviela un prājma biļete.

- legalizācija, būtu labi, ja par šo tu nedaudz izplūstu :)

- zviedrs vs krievs, nēsmu īsti pētījis krievu laivas, bet cik esmu tajās braucis, tad vienmēr ir licies, ka purna dēl ir diezgan maz vietas, liekās ka busteriem cockpits lielāks + ir jau konsole un vizuālais arī labāks, kas galīgi nav masvarīgi, protams, ja laiva nav stabila, tad vizuālais var ieskrieties.


Rams, jauns 4m pūslis 700Ls maksā.
19.decembris 2013, 21:59 | links
 
Lūdzu uzrakstiet kaut vienu spēcīgu argumentu, kurš man liktu pārstāt gribēt šo te 85 gada metāla somu lamatu.

Paldies.

[url=http://www.nettivene.com/moottorivene/buster/540571[/url]

Morda, 19.decembris 2013, 20:25


Galvenais tehniskais mīnuss, manuprāt, ir V veida grīda, pie tam lenķis tik ass, ka lai dabūtu taisnu grīdu, tā būtu jāceļ čutj ne li bortam... Copei nav labi - nevar normāli ērti nostāvēt, nu un zvalstīgums. Tas gan raksturīgs praktiski visiem busteriem, ne tikai BusterR.

Tālāk jau arguments par cenu, kas ar piegādi LV sanāks paaugsta, čakars ar "legalizāciju" pie mums utt.

Pretjautājums? Ar ko šitas, Tavuprāt, ir labāks par krievinieku ap tiem pašiem gadiem un stāvokli?
19.decembris 2013, 21:28 | links
 
Nav baigais cipars tām laivām?
19.decembris 2013, 20:54 | links
 
 
 
Lūdzu uzrakstiet kaut vienu spēcīgu argumentu, kurš man liktu pārstāt gribēt šo te 85 gada metāla somu lamatu.

Paldies.

[url=http://www.nettivene.com/moottorivene/buster/540571[/url]
19.decembris 2013, 20:25 | links
 
Vecā ziemas sezonās problēma... :-(
L_John, 18.decembris 2013, 22:16

Man arī šogad tāda problēma.Meklēju
Ādažu pusē.Ja interesē un kaut kas būs,varu padot ziņu.

andis47, 18.decembris 2013, 23:03


Paldies!
Būšu dikti pateicīgs, ja tāda iespēja pagadīsies...
18.decembris 2013, 23:11 | links
 
Vecā ziemas sezonās problēma... :-(
Varbūt kāds var ieteikt Rīgā vai tās apkaimē vietu kur var pa ziemu atstāt zem jumta laivu ar visu treileri - kāds angārs vai kaut kas tam līdzīgs?...

L_John, 18.decembris 2013, 22:16

Man arī šogad tāda problēma.Meklēju
Ādažu pusē.Ja interesē un kaut kas būs,varu padot ziņu.
18.decembris 2013, 23:03 | links
 
Vecā ziemas sezonās problēma... :-(
Varbūt kāds var ieteikt Rīgā vai tās apkaimē vietu kur var pa ziemu atstāt zem jumta laivu ar visu treileri - kāds angārs vai kaut kas tam līdzīgs?...
18.decembris 2013, 22:16 | links
 
 
skaidrs, paldies :)
14.decembris 2013, 16:21 | links
 
Sveiki. Gribēju apvaicāties, vai kāds nav mēģinājis piepušamai laivai ar mīksto grīdu pārtaisīt uz cieto, lai iespējams būtu stāvēt kājās un droši džerkot seklā ezerā?

lapmezh, 14.decembris 2013, 12:52

Iemet aci manās bildēs tur ir manējā kalpo jau trīs gadus:)
14.decembris 2013, 14:49 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager