Laivas un to motori

piekrītu, šausmīgi vecs rakstagals, bet neba bez savas taisnības devas...
6.decembris 2013, 23:42 | links
 
 
zaraza,
nē, Latvijā nav nevienas ražotnes, kas ražotu līdzīgi kā Terhi

coplietdraug, 6.decembris 2013, 23:08


Par tehnoloģisko procesu nestrīdos, to tu noteikti pārzini labāk, bet to, ka LV ražotas laivas zem cita brenda tirgo Skandināvijas tirgū, taču arī tev labi būtu jāzin ... Neviens ar to nelielās, taču par baigo noslēpumu arī netur... EGO=Rival, Intra=Ricomarboats California Skiff modeļi , leišu Armplast = YO! un Westportmarine utt. To gan nezinu precīzi, taču kļist info ka tepat taisa arī "biezā gala" alumīnija korpusus to ļi Faster, to ļi Anytec... Latvijā daudz ko var uztaisit lētāk un atbilstoši kvalitātei, skandināvu galā tikai veicot gala kosmētisko apdari un uzlipinot pareizus nosaukumus.
6.decembris 2013, 23:37 | links
 
Un vispār, vīri, lai izbeigtu spekulācijas, nav nekā iekārojamāka par krievu alumīja kuģi ar jūrasspēju CE un kabīni... amen!
6.decembris 2013, 23:28 | links
 
Zaraza,
Ir grūti noliegt tā huntera sānu lījas pievilcību un abu "galu" platformas copei divatā ir pievilcīgas, bet vispār jau man gribētos piekrist par degsmi dinamikas virzienā un alkām pēc motara jaudu prasošākas konstrukcijas. Mans piemērs bija saistīts ar tāda tipa laivu, kas piemērotāka LV tigum ('šķietami, jo neesmu pētījumu veicis)
Peace!
6.decembris 2013, 23:18 | links
 
tai pat laikā uzmetam aci kauču Terhi Saiman hunter līnijām un "klājiem" kājāsstāvēšanai un negribas vairāk skatīties uz cirvja tēstām konstrukcijām... nemaz jau nerunājot par kuģiem, kas paredzēti viļņu šķelšanai

Focis, 6.decembris 2013, 23:01


Ja godīgi, tad neko baigi smuku tai Saiman hunter neredzu, bet nu gaumes atšķiras... Bet nu tā ir airu laiva (ar iespēju lietot mazjaudas motorīti), ko uzreiz norāda tranča forma, tādas es neesmu pētījis, jo nav bijis interese...
6.decembris 2013, 23:12 | links
 
Focis,
nu protams, ka tādas elementāras leitas kā laivas mums vajadzētu ražot pašiem, nav jau Mercedes.
Bet vienu no iemesliem es tev jau teicu,
otrs iemesls ir tanī, ka Latvijā nav patiešām kvalificētu speciālistu šajā nozarē, tie kuri ir paši kaut ko konstruē, ražo, pārdod. Noalgot profesionālu konstruktoru, kas varēs pieversties tikai un vienīgi šai leitai, nevar.
6.decembris 2013, 23:11 | links
 
zaraza,
nē, Latvijā nav nevienas ražotnes, kas ražotu līdzīgi kā Terhi
6.decembris 2013, 23:08 | links
 
Coplietdraug,
tai pat laikā, kad es aizbraucu uz kādu ūdenstilpi, kur ir laivubāze un ieraugu LV ražotās laivas, man ir prieks, ka varu "piedalīties" mūsu pašu 'circle of life' :D kamēr ir pircēji, vajag nodrošināt piedāvājumu... tik es par to, ka grib'tos arī iekārot LV radītu laivu ;)
6.decembris 2013, 23:08 | links
 
lacuks007
ja tu to prasi man, tad
LATREX 275 / 335 sānu ķīļu aizliešana ar putām - 25 LVL
Pārējām manām laivām ir taisna grīda.
6.decembris 2013, 23:06 | links
 
Coplietdraug,
Neapvainojies, es nebraucu augumā par ieguldījumiem, bet par produkta izskatu. Varbūt nevajag noklāt "visu potenciālo" tirgu, bet veltīt pūles viena iekārojama modeļa izveidei, kas varētu kļūt par "dzimtas" iesācēju. Pagaidām no LV ražojumiem neesmu redzējis nevienu (ārpus pūšļu/puspūšļu(rib) klases), kas varētu paspīdēt ar 'personību'. Lai tev nerastos iespaids, ka gribu "tikai nodirst", man ļoti gribētos atrast vietējā ražojuma laivu (laikam jau tomēr motoreni, lai nerastos pārpratumi), kas brēktu pēc naudas, kas "gruzd" manā makā. ;)

Focis, 6.decembris 2013, 22:54


Nu, paga, visu jau izsaka budžets... Mūsu vietējie un arī kaimiņvalstu ražotāji jau pa lielam visu taisa uz Skandināvijas pasūtījuma... Kādas tur pieprasa, tādas arī taisa, vietējam tirgum domāti galīgākie "pa lēto" varianti ar cenu kas var konkurēt ar vietējā ražotāja "pūsli" vai padomju mantojuma alumīniju... Skandināvijā tirgus cena ir 2-3x reizes uz augšu un tirgus vismaz 20x lielāks... To neafišē, bet ar mūsu bāliņu un kaimiņu taisītas laivas zem citiem brandiem tur ir biezā kārtā. Pie tam arī tiešām augsti tehnoloģiskās un dizainiskās... Es savulaik arī ļoti nopietni meklēju un pētīju, biju vairākās ražotnēs... Var visu kaut ko...
Nosaki ciparu un parametrus un noteikti var atrast... Bet price/performance būs labāka krievu korpusam, jo vienkārši par tādu cenu pašlaik duralumīniju uztaisīt nevar...
6.decembris 2013, 23:05 | links
 
pastāsti cik daudz laivu sadārdzina taisnas grīdas izveidošana?
6.decembris 2013, 23:04 | links
 
tai pat laikā uzmetam aci kauču Terhi Saiman hunter līnijām un "klājiem" kājāsstāvēšanai un negribas vairāk skatīties uz cirvja tēstām konstrukcijām... nemaz jau nerunājot par kuģiem, kas paredzēti viļņu šķelšanai
6.decembris 2013, 23:01 | links
 
Focis,
no stiklplasta no teikti ta laiva nebūs, ko foršu, sarežģītu formu, sarežģītas konstrukcijas laivu ir grūti, ilgi, dārgi ražot no stiklplasta. To var izdarī, bet tad cena būš tādi pati kā Terhi. Stiklplasts arī nepārspēc Terhi laivas kvalitates ziņā, lai par tām varētu prasīt attiecīgu naudu, jo pati Terhi ražošanas tehnoloģija paredz pilnīgu cilveciskā faktora izslēgšanu, kas ir 99,99% kvalitātes garants.
Lai ražotu laivas pēc Terhi tehnoloģijas ir jaražo uzreiz daudzi modeļi un attiecīgi daudz viņu arī jāpārdod, līdz ar to arī lieli investīciju apjomi.
Bet kaut kad ja būs :)
6.decembris 2013, 23:01 | links
 
Coplietdraug,
Neapvainojies, es nebraucu augumā par ieguldījumiem, bet par produkta izskatu. Varbūt nevajag noklāt "visu potenciālo" tirgu, bet veltīt pūles viena iekārojama modeļa izveidei, kas varētu kļūt par "dzimtas" iesācēju. Pagaidām no LV ražojumiem neesmu redzējis nevienu (ārpus pūšļu/puspūšļu(rib) klases), kas varētu paspīdēt ar 'personību'. Lai tev nerastos iespaids, ka gribu "tikai nodirst", man ļoti gribētos atrast vietējā ražojuma laivu (laikam jau tomēr motoreni, lai nerastos pārpratumi), kas brēktu pēc naudas, kas "gruzd" manā makā. ;)
6.decembris 2013, 22:54 | links
 
Focis,
lai taptu laivas kā Terhi, ieguldījumi sākas (sākas ! ! ! ) ar 1 mlj. LVL.
Nosaukt arī pārējos faktorus ? :D
6.decembris 2013, 22:43 | links
 
Coplietdraug,

Nu lai nav tālu jāmeklē, ieskatamies kauču Terhi piedāvājumā visviens kādā garumā/klasē...
te jau ir tā problēma, ka mēs sākam ar dalījumu no kāda izmēra kuģiem vispār kautkam esam gatavi pievērst uzmanību, bet lai kāds pirktu produktu, tam ir jābūt ne tikai funkcionālam, bet arī "iekārojamam"
6.decembris 2013, 22:38 | links
 
Morgan spiced, kas jums?
:)
6.decembris 2013, 22:37 | links
 
Focis,
par kāda izmēra laivām iet runa ?
6.decembris 2013, 22:30 | links
 
Es domaaju , ka kazanka 15-20zs ir okei, bez straujiem pagriezieniem, protams aaķi nevar ieraut un tt., laba laiva copei, bet ne atrumam, kads teiks , ka par leenu , bet 10-15 min neko neatrisina, lielie motori velcei arii neder.

opusums, 6.decembris 2013, 22:20

Pa lielam copei vulgaris jau neko lielāku ari nevajag. Tas, ja netaisies n-tos km pa ūdeni dzīties līdz copes vietai. Kā jau daudziem zināms-pa ūdeni aizbraukt līdz copes vietai sanāk x reizes dārgāks brauciens, kā laivu aiztransportēt pa krastu līdz tuvākajam slipam. No tā ari izriet cik katrs esam gatavi tērēties copes reizei, attiecīgi ari rīkojamies. ;)
6.decembris 2013, 22:27 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager