Nu labi, pārliecinājāt, tagad pastāstiet, vai kazanka patiešām ir tik stabila un diviem vietas tur pietiks? cik viņa garumā skaitās? varbūt labāk kaut ko pell veidīgu tomēr?
Sidrabins, 6.decembris 2013, 20:36
"Kazanka" stāvot un taisni braucot ir stabila kā gludeklis, jo dibens ir plakans ar tikai 4 grādi kīļa lenķi :) Viņas mīnuss ir iespēja apmesties straujā virāžā (it sevišķi modelim Kazanka-M "ar spārniem" ko iarī tomēr ieteiktu), kā arī slikta gaitas īpašības lielos vilņos, tā kā laivas ir gara un šaura, bet tas attiecas uz gonkotājiem nevis standarta braucējiem..
Vairāk par tehniskiem parametriem te : http://motorka.org/m_lodki/623-motolodki-kazanka-kazanka-m-i-yuzhanka.html
Vietas 2 tur ļoti daudz, trijiem sastrādājušies saprātīgiem copmaņiem arī ir OK.
Pella uz stabilitāti daudz zaudē, ne-plakana dibena forma fiziku apmānīt nevar...
Pellas dažadu atvasinājumu modeļu, manuprāt, lielākie plusi ir 2 lietas:
1. laivas svars, kas ļauj to 2viem cilvēkiem cilāt, likt autiņam uz jumta utt. "Kazanka" lai gan ir vieglākā no alumīnija variantiem bet aprīkota svers
vismaz 150kg. Uz pleca neuzliksi, uz jumta nedabūsi, pa krauju neuzvilksi utt. Vajadzīga piekabe ar vinču un saprātīga ielaišanās vieta.
2. Pella ir airu laiva. To var normāli ilgstoši airēt. Kazanka ir motorlaiva - airēt arī var, taču tā tam nav domāta, lielus gabalus smagi un grūti.
No reāliem argumentiem vairāk nekas prātā nenāk, tālāk tik vispārēja nepierādāma filosofija par to, ka alumīnija laivas ir "trokšņainas" utml.
6.decembris 2013, 21:17 | links