Laivas un to motori

Vai ir kaadam pieredze ar Pella Nova un 5hp motoru? Cik km/h var izspiest ar shaadu komplektu?
Laivai uz shiltes ir rakstiits liidz 10hp. Varbuut kaads ir riskeejis darbinaat shaadu komplektu, kaadas atsauksmes?
18.novembris 2013, 19:59 | links
 
dzhi,ar ko tieši tas motors labāks par,piemēram,Yamahu?

andis47, 15.novembris 2013, 14:58
tas bija sarkasms ;)

dzhi, 15.novembris 2013, 15:02

Tad labs,es arī uzķēros:))
15.novembris 2013, 18:00 | links
 
dzhi,ar ko tieši tas motors labāks par,piemēram,Yamahu?

andis47, 15.novembris 2013, 14:58

tas bija sarkasms ;)
15.novembris 2013, 15:02 | links
 
dzhi,ar ko tieši tas motors labāks par,piemēram,Yamahu?
15.novembris 2013, 14:58 | links
 
Kādas atsauksmes par Honda BF5A4SU?Vai tas ir labākais no tādas jaudas motoriem?

romano, 15.novembris 2013, 14:13


jaa, tas visu laiku labaakais motors un ne tikai no taadas jaudas :D

Palielam visi japaanju motori 5hp buus vienaadi. peerc vienalga kuru
15.novembris 2013, 14:22 | links
 
Kādas atsauksmes par Honda BF5A4SU?Vai tas ir labākais no tādas jaudas motoriem?
15.novembris 2013, 14:13 | links
 
Man laiva salikta stāv uz balkona un nekādas probēmas, kas ziema, kas vasara.
Par mitrumu - līdz galam izžāvēt īsti nekad nav izdevies, tāpat ir likta somā pamatīgā lietū, atkal, nekādas problēmas.
Beigies sezona, pie Dulkan puišiem uz apkopi un uz balkon.


Vēlos noskaidrot divus jautājumus sakarā ar piepūšamo laivu:

1) Līdz kādām temperatūrām laivu var turēt sausā vietā (tiešais mitrums netiek klāt) pie āra temperatūras un gaisa mitruma demontētā veidā? Respektīvi - interesē, kurš ir kritiskais brīdis, kad jāsāk glabāt laiva telpās.

2) Pirms laivas gaisa nolaišanas un demontāžas kāds ir kritiskais mitruma līmenis, kuru nedrīkst pieļaut? Parasti laivu nosusinu līdz galam, tomēr, iestājoties rudeni pēdējā reizē ilgi susināju un beigās novācu līdz galam neizžuvušu - baloni, grīda no abām pusēm bija sausi, tomēr bija saglabājies mitrums šķirbā starp grīdu un baloniem. Lietoju lupatiņas, tomēr ar tām nesanāk līdz galam nosusināt.

mix-master, 23.oktobris 2013, 19:45
10.novembris 2013, 17:30 | links
 
Varbūt kāds var palīdzēt.
Paldies jau iepriekš.
Kādi ir HONDA BF 10
12 Litru bākas izmēri ?
garums
platums
augstums
10.novembris 2013, 16:39 | links
 
Nu mix-master....tev prasības. domāju ka neviens tev neatbildēs, jo 99% nav mitruma mērūitāju:-)
mans krievu pūslis tur jau 10 gadus un ne reizi nav mazgāts un līdz galam izžāvēts....nav nekādu problēmu (protams izskalots ar ūdeni ir pēc copes).:-)
Domāju ka jaunajiem materiāliem pie kājas, sals,mitrums (saprāta robežās). Smiltis un gruži būs noteicošie.:-)
23.oktobris 2013, 19:56 | links
 
Vēlos noskaidrot divus jautājumus sakarā ar piepūšamo laivu:

1) Līdz kādām temperatūrām laivu var turēt sausā vietā (tiešais mitrums netiek klāt) pie āra temperatūras un gaisa mitruma demontētā veidā? Respektīvi - interesē, kurš ir kritiskais brīdis, kad jāsāk glabāt laiva telpās.

2) Pirms laivas gaisa nolaišanas un demontāžas kāds ir kritiskais mitruma līmenis, kuru nedrīkst pieļaut? Parasti laivu nosusinu līdz galam, tomēr, iestājoties rudeni pēdējā reizē ilgi susināju un beigās novācu līdz galam neizžuvušu - baloni, grīda no abām pusēm bija sausi, tomēr bija saglabājies mitrums šķirbā starp grīdu un baloniem. Lietoju lupatiņas, tomēr ar tām nesanāk līdz galam nosusināt.
23.oktobris 2013, 19:45 | links
 
A vot Jūsu viedoklis par motoriem kas tiek atvesti no ārzemēm itkā par nepārāk lielu naudu tur ap 200 ls parasti grozas nu piemēram tāds http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/engines/ajnio.html
kā viņi normāli kalpo.... drošivien ir kādam saskarsme ar tādiem vienkārši ar airiem airēties zb jau

litrabols, 20.oktobris 2013, 19:39

Laimes spēle... Var būt ļoti labs un uzticams motors, bet var nojukt pēc pusstundas... Ja dzirkstele un kompresija ir, īpaši negrab un šķiļas ar max 3šo rāvienu tad var riskēt :) Normāli pie pirkšanas jābūt klāt speciālistam, taču tas maksās vēl 20% no šī motora cenas :)
Vispār, manuprāt, jebkura veca tehnika ir derīga tikai tehniski advancētiem cilvēkiem, kas paši spējīgi to ķidāt , ķīlēt un novērtēt... Citiem sausajā atlikumā lētāk ir ņemt jaunu vai mazlietotu.

zaraza, 20.oktobris 2013, 20:05


Pilnīgi piekrītu Zaraza. Es gan motoru nepirku LV, bet pasūtīju no E-bay (UK), ar visu piegādi uz LV sanāca 70Ls, motoru pilnībā izjaucu, dabūju pasūtīt vairākas detaļas, t.sk. jaunas izdedzes spoles, kondensatorus, dabūju nomainīt 1 virzuli ar gredzeniem utt. Principā dabūju izjaukt visu līdz pēdējam un pārtaisīt visas blīves. Tagad motorītis strādā perfekti un ir uzticams. Kopumā viss prieks izmaksāja ap 120 - 130 Ls + paša ieguldītais laiks un darbs. Ja ir pieredze ar 2 taktu motoriem, var ņemt. Nekāda ķīnas ābece tā nav, bet ir lietas, kam jāpievērš uzmanība. Protams, jārēķinās, ka daudzas detaļas nevar tik viegli dabūt. Ir šādi tādi sīkumi, ko tik vienkārši veikalā nepasūtīsi.
23.oktobris 2013, 15:01 | links
 
Manam par akcijas cenu pirktajam Evinrude 6 uz sāniņiem rakstīts: Made in Japan. Manufacturer: Tohatsu. Tā kā laikam jau vienalga, kādu brendu mazajiem motorīšiem izvēlēties - tas ir tikai nosaukums.
23.oktobris 2013, 13:20 | links
 
 
Sveiki profini! Ludzu izsakiet savu viedokli par Envinrude 3,5HP un 4HP dzinejiem. Aprakstinsh jau nu neko labs, amerikanu razojums. Tikai cenas tadas aizdomigi samazinatas. Kadam ir kada pieredze,padalas.

koki, 21.oktobris 2013, 22:23


Loti atvainojos amerikaniem,tomer sitamo atkal razo Japaniesi.
21.oktobris 2013, 23:01 | links
 
Sveiki profini! Ludzu izsakiet savu viedokli par Envinrude 3,5HP un 4HP dzinejiem. Aprakstinsh jau nu neko labs, amerikanu razojums. Tikai cenas tadas aizdomigi samazinatas. Kadam ir kada pieredze,padalas.
21.oktobris 2013, 22:23 | links
 
Par benzīnu- esmu dzīrdējis ka 95 ir pievienotas piedevas kas kaitē karburatoram,bet 98 tīrs. Tiem motoriem kuriem el. iesmidzināšanas var liet arī 95...
21.oktobris 2013, 22:03 | links
 
A vot Jūsu viedoklis par motoriem kas tiek atvesti no ārzemēm itkā par nepārāk lielu naudu tur ap 200 ls parasti grozas nu piemēram tāds http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/engines/ajnio.html
kā viņi normāli kalpo.... drošivien ir kādam saskarsme ar tādiem vienkārši ar airiem airēties zb jau

litrabols, 20.oktobris 2013, 19:39


Laimes spēle... Var būt ļoti labs un uzticams motors, bet var nojukt pēc pusstundas... Ja dzirkstele un kompresija ir, īpaši negrab un šķiļas ar max 3šo rāvienu tad var riskēt :) Normāli pie pirkšanas jābūt klāt speciālistam, taču tas maksās vēl 20% no šī motora cenas :)
Vispār, manuprāt, jebkura veca tehnika ir derīga tikai tehniski advancētiem cilvēkiem, kas paši spējīgi to ķidāt , ķīlēt un novērtēt... Citiem sausajā atlikumā lētāk ir ņemt jaunu vai mazlietotu.
20.oktobris 2013, 20:05 | links
 
A vot Jūsu viedoklis par motoriem kas tiek atvesti no ārzemēm itkā par nepārāk lielu naudu tur ap 200 ls parasti grozas nu piemēram tāds http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/engines/ajnio.html
kā viņi normāli kalpo.... drošivien ir kādam saskarsme ar tādiem vienkārši ar airiem airēties zb jau
20.oktobris 2013, 19:39 | links
 
Pilnīgi visiem bezīns nāk no Mažeiķiem Savās naftas bāzēs tiek jaukti visi tie rapši un spirti klāt Vienīgie kuri atved savu ir Lukoils un arī viss atkarīgs no cenas Ja Mežaiķos var paņemt lētāk tad no turienes Vienīgā pozicija 98 benzīns nāca no Jaroslavļas ,bet pašlaik tikai no Mažeiķiem Nestei ziemas dīzelis būs no Somiem ,bet tas būs tad kad dēļ temperatūras rapsi klāt nelies .
20.oktobris 2013, 19:01 | links
 
Neņem ļaunā,mums degviela no viena urbuma,un līdz Norvēģijai patālu.Tāpēc lejam kas ir, un ,maucam. Nav ko ostīt...
20.oktobris 2013, 18:07 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager