man ir endura c2 30 ar monbat dziļizlādes 90ah otro sezonu. ar dulkan gauja diezgan vienalga par vēju, ja viens brauc, iet ok un ļoti ilgi. ar pellām un tamlīdzīgām laivām vairs nav tik spīdoši, lielā vējā būs ar airiem jāpastrādā. stundu skaitu rēķina vienkārši- motora ah patēriņš/ aķa ah= h skaits braucot. ātrums protams nekāds un salīdzinoši tālu nepabrauksi, bet ir viens liels pluss- ar elektromotoru tu vienkārši makšķerēsi, apzinoties, ka ir limitētas iespējas. no benzīnnieku draugu pieredzes cik nācies copēt kopā, ļoti daudz laika paiet pārbraucienos, no sērijas - jo dziļāk mežā, jo vairāk malkas :)
istenībā, kā jau visi raksta, apetīte aug ēdot. nopirksi elektro, vajadzēs benzīnu, pēc tam lielāku laivu... man precīzi tā tagad ir.
ja mazo hondu skaties, tad tā ir ar gaisa dzesi, attiecīgi paskaļa.
kkas, 17.jūnijs 2013, 23:00
100% !
Varu apgalvot, ka ka motors un laba laiva zivis neķer. :D Bet neviens nenoliedz, ka pabraukāties ir forši, tas gan :)
Es gan būšu no tiem, kas dos viedo padomu pirkt to elektro motoru, ja tāda vēlme un apstākļi ir.
Vienkārši no viena darba rīka nevajag prasīt to ko viņs nespēj sniegt, bet izbaudīt, izmantot to ko spēj. Es te kautkā redzu, ka pamatā visi skrien pāri Daugavām un Burtniekiem vēja laikā un tad brīnās, ka el. motors nerull :), pamēģiniet mierīgā laikā un klusumā pavelcēt, klusu pielavīties īstajam spotam, ar vienu mazu plaukstas kustību "pabīdīties" pa divi metri bez lieka trokšņa. Nevis piecos no rīta ierūbīt savu 2.5 kondzervbunžu un durt kautkur , ka tik tālāk..
Katram rīkam ir savi plusi un mīnusi.
Turklāt, ja kādreiz apstākļi mainīsies un būs lielāka laiva + lielāks benzīnnieks, tad elektro motors vienmēr noderēs un turpinās kalpot savā lauciņā. Bums jau teica..
sorry par spamu :)