Laivas un to motori

Man jautājums zinātājiem.
Kādu laiku atpakaļ nokārtoju mazizmēra kuģošanas līdzekļu tiesības bet šodien rokoties pa internetu citā jautājumā uzdūros šādai lietai, izrādās, ka šobrīd tie kam ir auto vadītāju apliecība nemaz nevajag kārtot šādu eksāmenu. Vai nu es kautko nebūšu īsti sapratis ?
Šeit ir ziņa no CSDD lapas.
Transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt A, B, C1, D1, C vai D kategorijas transportlīdzekļus, Latvijā atļauts vadīt arī M, A1 un B1 kategorijas transportlīdzekļus.
Un ja es pareizi sapratu, tad B1 atiecas uz mazizmēra kuģiem.
B1

Kvadricikli

Atpūtas kuģi

Motorizētie atpūtas kuģi, kuru garums nepārsniedz 12 metrus. (Latvijas iekšējie ūdeņi)

Buru un motorizētie atpūtas kuģi, kuru garums nepārsniedz 24 metrus. (Starptautiskie ūdeņi)

Kā tad īsti ir ? Un kā ir ar motoru jaudām ?

Un vēl jautājums par tēmu.
Kādas kategorijas tiesības vajag lai Ford Tranzit (garais/ augstais) aizmugurē vilktu piekabi ar kuteri,piemēram (Galeon - Galia 485 Cruiser) ja kutera svars bez motora ir 650 kg bet loģiski, ka motors netiks katru reizi cilāts nost un transportējot atradīsies pieskrūvēts savā vietā. Iznāk, ka pilnā masa pārsniedz tos kritiskos 750 kg kurus noteikumi paredz priekš piekabes (b un c kategorijai) un ko nu ? Jāmeklē copes pārinieks kuram ir D kategorija ???

veliks, 25.maijs 2013, 15:54

tiko palasiju csdd lapa cik var saprast ka ta sanak kuram ir B kategorija var bliezt ar motorlaivu. bus janoskaidro precizak.
25.maijs 2013, 20:17 | links
 
Man jautājums zinātājiem.
Kādu laiku atpakaļ nokārtoju mazizmēra kuģošanas līdzekļu tiesības bet šodien rokoties pa internetu citā jautājumā uzdūros šādai lietai, izrādās, ka šobrīd tie kam ir auto vadītāju apliecība nemaz nevajag kārtot šādu eksāmenu. Vai nu es kautko nebūšu īsti sapratis ?
Šeit ir ziņa no CSDD lapas.
Transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt A, B, C1, D1, C vai D kategorijas transportlīdzekļus, Latvijā atļauts vadīt arī M, A1 un B1 kategorijas transportlīdzekļus.
Un ja es pareizi sapratu, tad B1 atiecas uz mazizmēra kuģiem.
B1

Kvadricikli

Atpūtas kuģi

Motorizētie atpūtas kuģi, kuru garums nepārsniedz 12 metrus. (Latvijas iekšējie ūdeņi)

Buru un motorizētie atpūtas kuģi, kuru garums nepārsniedz 24 metrus. (Starptautiskie ūdeņi)

Kā tad īsti ir ? Un kā ir ar motoru jaudām ?

Un vēl jautājums par tēmu.
Kādas kategorijas tiesības vajag lai Ford Tranzit (garais/ augstais) aizmugurē vilktu piekabi ar kuteri,piemēram (Galeon - Galia 485 Cruiser) ja kutera svars bez motora ir 650 kg bet loģiski, ka motors netiks katru reizi cilāts nost un transportējot atradīsies pieskrūvēts savā vietā. Iznāk, ka pilnā masa pārsniedz tos kritiskos 750 kg kurus noteikumi paredz priekš piekabes (b un c kategorijai) un ko nu ? Jāmeklē copes pārinieks kuram ir D kategorija ???
25.maijs 2013, 15:54 | links
 
Es HIBO Seabon HB-330SD lietoju jau gadus 4-5. Nav ne vainas. Nekas nav ne noplīsis, ne atlīmējies. Par cepumu ietekmi šeit nerunāju. :-)Nostrādāta ir labāk par tiem šeit minētajiem analogiem, kurus esmu redzējis. Pārvietojam saliktā veidā, jo ir tāda iespeja. Bet ir gadījies arī salikt un izjaukt. Vienīgais "mīnuss" - tā ietilpība - 4-5 cilvēki - tikai transporta variantā un ļoti draudzīgi. Makšķerēt ērti diviem, trim jau ir par šauru. Bet šāda izmēra laivām tāda problēma būs visām. Ar elektromotoru manā skatījumā ir par maz, bet ar 5zirgiem jau iet tīri labi.
24.maijs 2013, 22:32 | links
 
Maij@,
Busham, domāju ka arī Dulkānam, no finiera grīdas krāsa nelobās. Un tā pat vien peldot Bushu nevar uzdurt, lai to panāktu ir kārtīgi jāpacenšās. Es par Latvijā ražoto preci.
24.maijs 2013, 22:10 | links
 
Mums Hibo salipināja Laivu namā Sarķenē, kur pirkām. Bija jāmaksā, bet simboliski (paši jau uzdūrām).
24.maijs 2013, 18:35 | links
 
Nav Buši un Dulkani labāki par Hibo. Nekādas vainas laivai. Bet nu es arī drēbes nepērku zīmolu, tā kā katram savs :)
24.maijs 2013, 18:34 | links
 
Par Storm laivām man ir sarunāts tā, ka ja kas notiek remontēju Dulcan servisā, remonta izdevumus kompensē vairumnieks.
24.maijs 2013, 16:45 | links
 
Es savējo divas reizes nesu tur kur pirku!Uz laivu namu.Viņiem tur kaut kāds ķipa "meistars" pats līmējot.Līmē tā,ka esmu par 99% pārliecināts,ka es to laivu pa garantiju arī trešo reizi nesīšu remontēt.Tikai tad vairs to mājās nenesīšu.
24.maijs 2013, 15:48 | links
 
Nu kad jums vienreiz pieleks ka laba laiva nemaksā Lēti!Gribi pa lēto ņem Hibo,uzliec Parsuni un čakarējies-Vai arī.....
24.maijs 2013, 15:47 | links
 
Vai kāds var pateikt kā izpaužās garantija šīm laivām?
Man ir skaidrs Bush, Dulkan, Grot ... ražotājs ir Latvijā, aiznes, sataisi un lieto tālāk.
Kur nes garantijas laikā tādu Hibo vai Z-Ray?

Starp citu Grot Selva (S350KS) cena (cik maksā nezinu) 480,-

Bez tā ir labi jāsaprot vai tas ir tas, kas Jums vajadzīgs.
24.maijs 2013, 15:35 | links
 
Sveiki, mums ar brāli sakrāta nauda laivai, sakatījāmies mēs uz HIBO Seabon HB-330SD, bet tad uzgāju, ka interneta veikalā 689 šo te
Z-Ray ( Buccanier) II 500 Garums 3,6 alumīnija grīda un cena 408,00. Vai kāds var dot kādu atsauksmi.

atvari, 24.maijs 2013, 11:21


pa tadu naudu jau var nopirkt Bush, vai Dulkan, ja brauksi uz razotni.
24.maijs 2013, 15:14 | links
 
nu jā, nomainījām uz garāku, bet nevis tāpēc, ka pirmā būtu slikta.
24.maijs 2013, 13:48 | links
 
Man šķiet, ka mums pirmā laiva bija Hibo seabon (moš es maldos, gan jau Lāčuks tad mani sarās :D) Bet bija ok tā laiva. Vienīgi grīda labāk ir alumīnija, jo tā finiera izmirkst un krāsa noiet.
24.maijs 2013, 13:47 | links
 
Sveiki, mums ar brāli sakrāta nauda laivai, sakatījāmies mēs uz HIBO Seabon HB-330SD, bet tad uzgāju, ka interneta veikalā 689 šo te
Z-Ray ( Buccanier) II 500 Garums 3,6 alumīnija grīda un cena 408,00. Vai kāds var dot kādu atsauksmi.

atvari, 24.maijs 2013, 11:21


Par Hibo ir ļoti pretrunīgas atsauksmes - vieni apgalvo ka super, braucot jau 3 gadus un nekādas vainas nav. Ir pat kas apgalvo ka laiva nostrādāta labāk kā Bush un Dulkans, savukārt citi brēc ka laiva salīmēta ar papīra līmi un saulē uz ūdens uzsilstot visas šuves sāk vilkties vaļā - nu kautkā tā, bet tā izskatās ka jau daudziem tadas ir sapirktas.
Par to Z-Ray, nav redzēta bet pēc apraksta kad sev meklēju varsecināt ka laivai ir 3slāņu materiāls - tāds pats kā lētajiem pūšļiem.
24.maijs 2013, 12:42 | links
 
egans, ies aptuveni ar diviem pasazhieriem uz 8-9 km/h
24.maijs 2013, 12:34 | links
 
Nezinu,kādas ir Hibo laivas ar cieto grīdu,bet man ir laiva ar dēļu grīdu un esmu vairāk kā neapmierināts ar to.Es neieteikti HIBO.Taču tajā pašā laikā ir cilvēki,kuriem šīs laivas tomēr spēj kalpot.
24.maijs 2013, 12:13 | links
 
derek tieši tā!
24.maijs 2013, 11:52 | links
 
Sveiki, mums ar brāli sakrāta nauda laivai, sakatījāmies mēs uz HIBO Seabon HB-330SD, bet tad uzgāju, ka interneta veikalā 689 šo te
Z-Ray ( Buccanier) II 500 Garums 3,6 alumīnija grīda un cena 408,00. Vai kāds var dot kādu atsauksmi.
24.maijs 2013, 11:21 | links
 
Lacuks- pie Jums Outland laivas 3,6 m ir uz akciju?
24.maijs 2013, 01:46 | links
 
tici man
ar motoriem un laivåm ir tā , ka apetīte aug ēdot :)
bija 2 hp -super nevajag aireties( ķipa copei pietiek)
iir 10hp - iet jau labi ( bet gribās ta ātrāk :)
23.maijs 2013, 23:21 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager