Man jautājums zinātājiem.
Kādu laiku atpakaļ nokārtoju mazizmēra kuģošanas līdzekļu tiesības bet šodien rokoties pa internetu citā jautājumā uzdūros šādai lietai, izrādās, ka šobrīd tie kam ir auto vadītāju apliecība nemaz nevajag kārtot šādu eksāmenu. Vai nu es kautko nebūšu īsti sapratis ?
Šeit ir ziņa no CSDD lapas.
Transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt A, B, C1, D1, C vai D kategorijas transportlīdzekļus, Latvijā atļauts vadīt arī M, A1 un B1 kategorijas transportlīdzekļus.
Un ja es pareizi sapratu, tad B1 atiecas uz mazizmēra kuģiem.
B1
Kvadricikli
Atpūtas kuģi
Motorizētie atpūtas kuģi, kuru garums nepārsniedz 12 metrus. (Latvijas iekšējie ūdeņi)
Buru un motorizētie atpūtas kuģi, kuru garums nepārsniedz 24 metrus. (Starptautiskie ūdeņi)
Kā tad īsti ir ? Un kā ir ar motoru jaudām ?
Un vēl jautājums par tēmu.
Kādas kategorijas tiesības vajag lai Ford Tranzit (garais/ augstais) aizmugurē vilktu piekabi ar kuteri,piemēram (Galeon - Galia 485 Cruiser) ja kutera svars bez motora ir 650 kg bet loģiski, ka motors netiks katru reizi cilāts nost un transportējot atradīsies pieskrūvēts savā vietā. Iznāk, ka pilnā masa pārsniedz tos kritiskos 750 kg kurus noteikumi paredz priekš piekabes (b un c kategorijai) un ko nu ? Jāmeklē copes pārinieks kuram ir D kategorija ???
veliks, 25.maijs 2013, 15:54
tiko palasiju csdd lapa cik var saprast ka ta sanak kuram ir B kategorija var bliezt ar motorlaivu. bus janoskaidro precizak.
25.maijs 2013, 20:17 | links