man pašam ir divtakteris un ar 95to var pabraukt tikai ručkā. Uz maziem apgriezieniem var pabraukt 10 min. un jātīra karburators. kopš sāku liet 98to, nav bijušas problēmas, jau kādus trīs gadus.
21.aprīlis 2013, 21:05 | links
Sveiciens skaistajā pavasarī!
Tuvojoties maijam pastiprināti meklēju laivu un jo vairāk skatos piedāvājumus, jo vairāk jautājumu rodas. Beigās esmu nolēmis stiklškiedras laivu ap 4,5m. Parasti copēju vienatnē vai max.divatā.
Acis krīt uz Amberlat430 un Lotta430. Vai kādam ir info par tām un ar ko viņas reāli atšķiras. Pēc dotajiem parametriem izskatās pat, ka ir viens un tas pats. Kopija?
Vai 5zs 4taktu pietiktu. Nekur baigi "glisēt" netaisos. Vairāk pa Butnieku uz velcīti vai pa mazākiem ezeriem spiningot...
HELP!?!!
pikers, 19.aprīlis 2013, 20:36
ja brauc viens, tad pellai max 2,5 ZS, lielāku nav jēgas likt. Ja brauc 2 - 3 cilvēki, tad gan var likt stiprāku dzinēju, jo tomēr svars iekšā.
coplietdraug, 20.aprīlis 2013, 23:07
Sakiet lūgtum dārgie kolēģi vai pie mums LV kāds būvē stiklašķiedras kuterus 10-11m garumā pēc pasūtītāja formas?
micuks, 20.aprīlis 2013, 21:56
pūslis glisē ar 5zs. pell veidīgās iet, tik cik iet. pārbaudīts personīgi. Ja pūslī divi copmaņi - max ar 5 zs būs kādi 10kmh. Ar pellu +- 12. Ja viens - pūslis glisē un iet pāri 20kmh. Pella gan nē. Bet nu varbūt citiem ir savādāki novērojumi.
osscar, 20.aprīlis 2013, 22:14