Laivas un to motori

bonifacijsxx

Tāda laiva, kur var copēt un arī ar ģimeni atpūsties vienmēr ir kompromiss, kā jau visas universālās, nespecializētās lietas... Parasti kompromiss ir par labu ģimenei, jo kautkā copēt var no jebkuras laivas, bet ar specializētu copes ģimeni komfortabli nepavadāsi... Man pašam ir tāda "kompromisa" laiva un nav ne vainas, ja bišķu "pietjūnē" copei, bet tomēr...
Vēl jautājums kādēļ obligāti centrālā konsole? Centrālai konsolei, manuprāt ir 2 priekšrocības -
1) nobalansējas smaguma centrs, ja brauc vienatnē
2) var izvadīt zivi staigājot visapkārt laivai, bet nu tas ir būtiski ja velc marlīnu, nevis mūsu živteles..
Savukārt pārējais ir mīnusi - aizņem vairāk vietas, sarežģī kontrukciju, palielina cenu utt.
8.janvāris 2013, 11:33 | links
 
Labdien Tauta. Varbūt varat ko ieteikt. Uz pavasari gribētu iegādāties motorlaivu copei, pārsvarā upes ezeri, taču labi būtu pa retam arī jūrā pie krasta iebraukt. Tāpat ar ģimeni gribētos šad tad pavizināties. Pieredzes nav nekādas. Internetā skatos ka varētu somijā nopirkt lietotu komplektu laiva + motors + piekabe pa 3500 - 6000 EUR (http://www.nettivene.com) Esmu izdomājis, ka vajadzētu laivu 4 -5 metri garu, ar 15 - 30 Zs 4 taktu motoru. Laivu gribētos ar centrālo konsoli.
Ja kāds padalīsies ar savu pieredzi - būšu pateicīgs!
8.janvāris 2013, 10:56 | links
 
Nu nez. Par RIB neesi domājis, ja tik dziļi jūrā velk? ;)
8.janvāris 2013, 10:52 | links
 
ieteiktu tev labāk kādu bush 3,60-4m. ezerā ar to būs labāk 100% . pazīstams jūrā arī copējis ar savu 3,60 bush , saka ka nav ne vainas
8.janvāris 2013, 10:47 | links
 
Labadiena!
Man mazs jautājiens. Kāds varbūt ir lietojis Bushveidīgās un plastmasenes un varētu ne pārāk populārzinātniski nokomentēt atšķirības lietošanas ērtumā uz ūdens?
Pašam ir Bušinš 4m uz piekabes.
Varbūt jāmainās uz kādu plastmaseni?
Esmu noskatījis Lotta 460, tai varu savu 20 motorīti uzlikt...
Pielietojums - Liepājas ezers, kanāls un jūra līdz 10km...
Un vēl! Laivas piekabei RussoBalt ir vieta, kur tiek balstīta laiva. Un tā ir apvilkta ar tādu kā mīkstu paklāju - lai laivu varētu uzvilkt. Ievēroju, ka šīs materiāls "lieliski" ieberž laivas apakšā tādas kā svītras. Respektīvi - PVC kārtiņa tiek norīvēta un paliek tikai šķiedras...
Vai ir kas labāks pret ko nomainīt "persiešu tepiķi"?
Paldies par atbildi!
8.janvāris 2013, 10:40 | links
 
 
Meklēju biznesa partneri vai partnerus jaunizveidotā uzņēmumā.
Darbības veids-motorlaivas,kuteri,laivu motori,ļoti atpazīstami brendi.
1)jābūt gatavam ieguldīt vismaz 7000 latus,
2)vēlams ar tehnisku domāšanu vai izglītību un angļu valodas zināšanām,
Gaidīšu privātas vēstules no ieinteresētiem cilvēkiem,lai tiktos un saprastu,vai varam arī cilvēciski sadarboties.
7.janvāris 2013, 21:30 | links
 
paldies ka apgaismoji :)
7.janvāris 2013, 20:54 | links
 
coplietdraug

Nu tā jau nav mana problēma, bet gan firmas no kuras es viņu pērku. Ja jau viņi uzņemas garantīju, tad viņi, vai kāds cits saremontēs. Nedomāju ka tikai oficiālais dīleris spēj saremontēt motoru. Galvenais ka ja tā ir garantija (fabrikas vaina), tad par to nav jāmaksā. Kā arī es nedomāju, ka mūsu LV dileris ir tik liels un varens, ka ņem pa tiešo ar konteineriem no fabrikas. Tāpat viņš šos potorus iepērk centrālajā Eiropas noliktavā. Tātad, ja jau centrālais Eiropas pārstāvis tirgo vel kādam LV, tad tā jau ir viņa problēma. Man kā patērētājam (pircējam) ir galvenais cena. Un ja man firma, kura LV tirgu nav pirmo dienu, var piedāvāt cenu ar PVN, to pašu ko dīleris bez PVN, tad paer ko iet runa... Dīleris var sgaidīt tos, kuriem pārs simti latu lomu nespēlē.
7.janvāris 2013, 20:10 | links
 
Vairis30,
noteikti nebūs tik stabila kā baržā, bet par Pellu stabilaka būs

Sazaans,
bet kas tad tev to motoru saremontēs ja būs kādas problemas?
Motori nenāk no vienas un tās pašas noliktavas !
7.janvāris 2013, 18:37 | links
 
Radugai 34 tiešām izskatās labas ātrgaitas īpašības, bet kā ar copes lietderību? Coplietdraug, skatoties tavas laivas formas, varētu būs ķa varēs arī kājās stabilāk stāvēt?
7.janvāris 2013, 14:09 | links
 
coplietdraug...

Cik zinu VIMMO nebūt nav vienīgais Suzuki pārstāvis LV.
7.janvāris 2013, 14:03 | links
 
Principā pēc LR likumdošanas, ja pērku pie juridiskas personas, tad garantījai tā vai ta ir jābūt un bez problēmām... Protams ja es pareizi izprotu likumdošanu.
VIMMO, kā Suzuki pārstavis skrūvē cenas, bet es varu paņemt no citiem šo motoru pa daudz lētaku praisu. Tapat viņi visi nak no EU Suzuki noliktavas.
7.janvāris 2013, 12:56 | links
 
Labāks vel nekas nav uztaisīts. Svars kā 15 ZS motoram, sajūtas kā 25 ZS.
tik perc pie oficialā SUZUKI laivu motoru parstavja VIMMO. Savādāk var rasties problēkmas ar garantiju.
7.janvāris 2013, 12:19 | links
 
Vai kāds varētu iedot atsauksmes par šo Suzuki motoru: http://motorlaivas.lv/index.php?id=88&pid=101&cid=84
7.janvāris 2013, 09:41 | links
 
Pabeidzu savu jauno motorlaivu, kā izskatās?

CopesLietas.lv
5.janvāris 2013, 22:48 | links
 
par tohatsu cik izondēju tad labāk ņemt 9.9, jo to ar nelielām izmaksām var par 15zs pārtaisīt, ko ar 9,8 nevar izdarīt :)
3.janvāris 2013, 16:06 | links
 
Sveicināti! ..laimīgu Jauno 2013.gadu visiem copmaņiem!
Vēlos nopirkt laivas dzinēju ar ~10 zs jaudu. Gan pabraukāšanai ūdensekskursijās, gan pārsvarā copei. Pagaidām pēc cenas/kvalitātes domāju par Tohatsu 9.8 motorīti. Lūdzu Jūsu atsauksmes - kā tas uzvedas ekspluatācijā, vai tas uz minimāliem apgriezieniem pēc ātruma der arī velcēšanai - vai citu ražotāju dzinēji tomēr ir kādā rādītājā labāki/citādāki!? Gribas nopirkt to labāko savām interesēm. Jau iepriekš paldies! p.s. ja nu kādam ir kāds piedāvājums, tad dodiet zināt!
3.janvāris 2013, 14:46 | links
 
Sveiki. Ir doma iegādāties laivu. Skatos uz amber430. ar ko viņa atšķirās no lotta430? vai kadam ir bījusi iespēja pabraukt ar kādu no šīm laivām?
Pats ražotājs saka kad labākas laivas vēl nav izdomātas.
2.janvāris 2013, 23:13 | links
 
tas nav servisa vecis? :D
1.janvāris 2013, 16:30 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager