Laivas un to motori

Tieša norāde, kas tika neveiksmīgi iekopēta atbildē:
[url=http://www.windsun.com/Batteries/Battery_FAQ.htm#Cycles vs Life[/url]
23.septembris 2012, 10:07 | links
 
Geosam: Iedalījums :Starta un ilgās izlādes akumulatoros ir tikai globāls iedalījums. Zem tā slēpjās ļoti dažādas tehnoloģijas un mērķis, kam akumulators paredzēts. Mums liekās ka ir želeja, nav želejas un viss... Tā tas nav. Pats svarīgākais: akumulatora izlādes- uzlādes ciklu skaits, kamēr akumulators kļūst nederīgs ir ļoti atkarīga no izlādes dziļuma. Starta akumulatoriem tas ir ļoti svarīgs rādītājs! Starta ( automašīnu, parastie) jau var zaudēt savu ietilpību pie 30!!! dziļās izlādes cikliem. Pie seklas izlādes tie kalpos tūkstošus reižu ciklu. Gēla-želejas, ja tā varētu saukt dziļās izlādes akumulatorus, pie dziļās izlādes, ciklu skaits jau būs 5 un vairāk reižu lielāks. Pat nelietojot, gēla-želejas dziļās izlādes akumulators aizies bojā pec 3-5 gadiem, ja vien tas nebūs speciālās sērijas, speciāliem mērķiem. Tapēc, starta akumulatora izmantošana būs rentabla pie salīdzinoši reitiem dziļās izlādes cikliem , jeb tā, šad tad svētdienas braucējiem. Ja peņem ka vasarā 16 reizes izmantosit līdz pilnīgai izlādei...tad varbūt divus gadus izvilks...Rēkīnat varat paši. Dziļās izlādes kalpos 4-5-6 gadi, atkarībā no papildus faktoriem: Temperatūras uzglabāšanā, izlādes dziļuma, uzlādes pareizības... ražotāja, mērķa, kam tas paredzēts, tehnoloģijas. Bet, vispēr visiem , kam šī tēma liekas saistoša, izlasiet te: http://www.windsun.com/Batteries/Battery_FAQ.htm#Cycles vs Life Konkrēti, parskatāmi, lakoniski...principā viss kas jāzin akumulatoru lietotājiem!
23.septembris 2012, 10:02 | links
 
man ir dulkans3,25 un yamaha 4hp vienu izcel glise bez problemam bet divata gan biski pietrukst. yamaha 4hp ir tas pats kas honda 5hp un daudz ir atkarigs kada ir laiva.
23.septembris 2012, 09:57 | links
 
nu nez man 330 un 5hp jamaha- vienu 90kg izceļ uz glīsi bet ar sievu 55kg neceļ.... ko es daru nepareizi, vai es nesaprotu kas ir glīsēšana? :D
23.septembris 2012, 09:12 | links
 
Ronava
4taktu un ar ūdens dzesi.
23.septembris 2012, 02:10 | links
 
ja pareizi ,gelam 20% mazāks lādēšanas ciklu skaits
23.septembris 2012, 00:02 | links
 
Rxq, paldies par vienmēr izsmeļošo info!
Man radās jautājums. Vai nav izdevīgāk ņemt divus ~100Ah skābes aķus pa 75 Ls (ļaut vienam nokalpot, un tad otru) jeb vienu gēla ~100Ah pa 150 Ls? Kādas jūsu domas? Par cik % vidēji gēla aķiem bija kalpošana ilgāka?
Šobrīd man ir 2 gadus nokalpojis lētā gala skābes aķis un "actiņa" rāda, ka beigas (bet vēl šancē labi).
22.septembris 2012, 23:56 | links
 
Gribās nopirkt normālus zs,nevis pirmā izbraucienā konstatēt kad kaut kā trūkst.Lidot arī nav nekāda vajadzība.Paldies par konsultāciju.
22.septembris 2012, 23:27 | links
 
stakeris...

Nu nazinu... Klasiskā formula lai celtu glisē ir 20kg/1hp... Ja Tev laiva sver ap 60kg + 2 rumpīši vismaz 60, tad lai izceltu glisē teorētiski vajag vismaz 9HP... Protams, ar visadām inženiertehniskām viltībām var proporciju koriģēt, bet ne jau uz piepūšamo laivu kam pludlīnijas diezgan "gludekliskas"...
22.septembris 2012, 23:26 | links
 
Nu kaadam jau ari tas 2,5 liksies gana labs.Man ir Dulkans 3,25m ar Tohatsu 5hp,glisee izcel divataa bez ipasas piepuules,atrums ap 23-25km/h.Ja velies normali pacopet un parvietoties normalaa atrumaa,ar 5hp bus ok.Ja gribas braukt aatraak,tad nu tos zirgus vajag vairaak!
22.septembris 2012, 23:11 | links
 
Kāds būtu normāls?
22.septembris 2012, 22:57 | links
 
Nekas labs nebuus ar to 2,5,taada ljurinaasana vien sanaaks!
22.septembris 2012, 22:55 | links
 
gribēju pajautāt.Vai 3.20 garam Outlandam 2.5 Suzuki nebūs par švaku?
22.septembris 2012, 22:42 | links
 
man reiz daugavā, pa tādu nelielu gabalu, divi velcētāji pretīm nobrauca ar hondu2.3. Man likās, ka nedzirdu ko domāju, kaut pats braucu ar divtakteri, kuru vislaik uzskatīju par skaļu esam.
22.septembris 2012, 22:03 | links
 
Vienozīmīgi ka suzuki, jo viņam ir ūdens dzesēšana un līdz ar to ir klusāks. man bija Honda 2,3, tarkšķis kas tarkšķis
22.septembris 2012, 21:20 | links
 
HONDA 4 takteris ar gaisa dzesi, bet suzuks 4 takteris ar ūdens dzesi
22.septembris 2012, 21:19 | links
 
Gribēju pajautāt - kads motors ir labaks
HONDA 2.3 vai SUZUKI 2.5
22.septembris 2012, 21:18 | links
 
man ir ar redeļu grīdu un bīdamajiem soliem,ja baigi gribās stāvu kājās un spiningoju,vienīgais mīnuss ka apkšā nav ķīļa,bet tas ir galīgais sīkums
21.septembris 2012, 21:54 | links
 
Tieši tā. Tamdēļ lādējot aķus vienmēr slēdzu klāt vēl testeri, lai varētu kontrolēt arī voltus.
21.septembris 2012, 21:05 | links
 
Mazliet par želeja akumulatoriem: Pati galvenā nozīme: drošums, jo tie paredzēti lietot vietās, kur skābes klātbūtne ir ļoti nevēlama. Un tāpēc skābe tiek sasaistīta ar želeju veidojošu ķīmiju. Tā rezultātā samazinās jonu kustības ātrums, kas kā sekundārs efekts nosaka, ka iekšējā pretestība ir lielāka kā parastajiem skābes akumulatoriem. Līdz ar to, to atdodamā strāva ir zemāka. Bet pozitīvais efekts: novecošanās arī attiecīgi tiek samazināta, palēnināta. Bet, jāzin, ka želeja ir temperatūras atkarīga un ķīmiskie procesi stipri atkarīgi no temperatūras. Jo augstāka temperatūra, jo šķidrāka želeja, jo ātrāk noveco akumulators. Tāpat ar uzlādi: liela strāva silda akumulatoru. Tāpēc labāk lādēt ar pazeminātu strāvum nekā C/10, jeb amperstundas dalīts ar 10, kā pieņemts parastajiem skābes akumulatoriem. Izlādes strāva? mazāka kā parastajiem, jo ķīmiskie procesi ir palēnināti ar želejas klātbūtni. Un viens no svarīgākajiem faktiem, lai ilgāk saglabātu akumulatoru: Jo lielāka uzglabāšanas temperatūra, jo ātrāk noveco akumulators. Glabāt vēsumā, nesaldēt ( bet pieļaujams...). Līdz ar to, uzlādējot sekot, lai strāva nav par lielu. Gala spriegums 14,4V pie istabas temperatūras ir maksimālais. Pietiek ar 13,8- 14,2, jo sprieguma pieaugums ir salīdzinoši strauji, bet uzkrātā enerģija neko lielāka nav.
21.septembris 2012, 20:44 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager