Laivas un to motori

ja nemaldos, tad 1908. gadā tika uzsākta Fort T ražošana, takā tavs apgalvojums ir aplams.
16.septembris 2012, 20:12 | links
 
pirms simts gadiem visi ar zirgiem braukāja
16.septembris 2012, 19:25 | links
 
kāds sakars ar airiem?
16.septembris 2012, 19:22 | links
 
kāpēc tu ar zirgu nebrauc, bet iegādājies mašīnu?
16.septembris 2012, 17:54 | links
 
porto,
kāpēc ir jāizdomā savas tehnoloģijas, ja pastāv tehnoloģijas pēc kurām ražo airus jau 100 gadus un tās ir atzītas par labām. Laikam boļševiku laiku paliekas, kad katram bija jābūt meistaram visās jomās, vismaz savā galvā.
16.septembris 2012, 11:44 | links
 
zanders,
rotors nemēdz ieķīlēt, tas var vienkarši vairs nebūt, palicis tik aplītis.
Mainās elementāri. Noņem reduktoru, kas skrūvejās ar 6 skrūvēt, atvieno ātrumu pārslēgšanas stienīti, izņem reduktoru ārā, tad sūknim noskrūvē vāku, tas stiprinas uz četrām skrūvēm, tad arīizcel arā rotoru.
16.septembris 2012, 11:40 | links
 
Mr_Hook
ja gribi no priedes, tad nem un līmē(ieteiktu poliuretāna līmi nevis pva ar cietinātāju), bet labāk ņem bērzu un veido.lāpstiņu vari ielīmēt no saplākšņa un nosmērēt ar sveķi.
15.septembris 2012, 22:33 | links
 
A,kas varbūt par vainu 5 zirgu Mariner motoram 2taktu,ja dzese nestrādā varbūt lāpstiņas ir ieķīlējušās vai cits.Pašam tā īsti negribas līst iekšā. var būt,kāds var ieteikt kādu meisteru vai servisu.
15.septembris 2012, 21:55 | links
 
Mr_Hook,
visas rūpnīcas taisa no priedes,
salīmē no divām daļām lai šķiedras nebūtu vienā virzienā un viss būs OK. Ņem PVA līmi ar cietinātāju.
15.septembris 2012, 11:28 | links
 
violvo , visu nenosaukšu, bet lielākajā daļā kustīgi vietu nomainīta smēre, noregulēti apgriezieni
15.septembris 2012, 11:04 | links
 
no skujkokiem varētu derēt egle ,airi būs viegli bet lai būtu izturīgāki jālīmē no divām šķiedrām.
15.septembris 2012, 11:03 | links
 
priede tocno neder,luzt,no pasa pieredzes.Man liekas vislabakais butu liepa vai berzs.
15.septembris 2012, 10:54 | links
 
Man tāds jautājums, ne glūži par laivu vai motoru, bet mošk kāds zin labāk... no kāda koka labāk būtu taisīt laivai airus? Vai priede der? Lapkoku? - kādu?
Paldies!
15.septembris 2012, 10:51 | links
 
jjanis...-otro teikumu nesapratu-,kas ta vēl...?
un galvenais ,-vai vajag...?
14.septembris 2012, 22:55 | links
 
Holdai 5hp apkope ar čeku un ierakstu garantijas talonā maksāja 15 ls. Nav arī tā ka ir tikai motora eļļa nomainīta.
14.septembris 2012, 21:01 | links
 
iespējams, bet bija ticama informācija, ka tas kantoris ir īstenais un vienīgais, turklāt cena bija ļoti laba un nebija nekāda pamata neticēt.

...var jau būt ka viņi PĒC tam izdarīja kaut kādus ierakstus datu bāzē :DD

ar garantiju tāpat kā ar apdrošināšanu - labi, ka viņa ir, bet vēl labāk ir viņu neizmantot :)
14.septembris 2012, 14:15 | links
 
daddy_j,
nepareizā viea pirki dzinēju.
SUZUKI motoram pēc ID var pateikt kur, kad un kas ir remontets - ta tam ūtu jābūt arī Merkuram un citiem dzinejiem
14.septembris 2012, 13:52 | links
 
es savu merkūru pēc pirmās sezonas uz "apkopi" aizvedu. nu jā kvartiņu izcēla, + vēl čakars uz jūrmalu braukt...bet ko vajag, vajag...

"apkope" bija tikai eļlu nomaiņa, lai gan motora pamācībā teikts par visu kustīgo daļu eļlošanu, sveces maiņu, nu tur vesela lapa ar punktiem, kas jādara...un beigās arī nekur neko nepierakstīja, ka es pie viņiem bijis, turklāt vakars vēls, kase slēgta...iekrita rūgtumiņš dvēselē, citus gadus pats apkopju un viss.
14.septembris 2012, 08:50 | links
 
maldies, Urmaas, maldies :)))
13.septembris 2012, 22:21 | links
 
Zaraza.Ja nemaldos,tad airējāmies ar tavējo,nevis manējo!!!
;))
13.septembris 2012, 22:07 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager