Laivas un to motori

lacuks - karburatoru vajag iztīrīt, iespējams tur kādi štrunti vai ūdens, kas aizsit dīzi ciet. Es domāju, ka ūdens bākā drīzāk parādās no gaisa kondensāta vai lietus laikā pildot ielīst 3 piles. daudz tur nevajag...

Eļla jālej tā kura paredzēta un tik cik paredzēta - ja 1:100, tad tā arī jālej un nav ko "mudrīt". Pielejot par daudz motors kūpēs un liekā eļla veidos piedegumu.
28.maijs 2012, 10:10 | links
 
eergli es pus ķīsim pārbraucu pāri! bļin tik tas benzīns bija pavecs :) ja man būtu manualis.....
28.maijs 2012, 09:55 | links
 
marti Taisnība priekš laivas 95 ar Latvju bāleliņu maisījumu -SŪC Personīgi es leju 98 -uno problemo :DD Hondai ielēju mēnesi vecu 95 benzīnu un tas jau bija noslāņojies frakcijās balta emulsija apakšā ko veido spirta un ūdens maisījums -NEVAR iegūt 100% spirtu augstākais ir 98% tātad tie 2% ūdens taisa visus sūdus ar dīzēm u.t.t/pieredze/ 98 ir bez lašēšanas it sevišķi Lukoilā /benzīns nāk no Jaroslavļas un ir labs-zinu par ko runāju/
Tā dārdzību kompensēs pazeminātais patēriņš un nervi kurus sabeigsiet tīrot dīzes un nodarbojoties vels zina ar ko tikai ne ar copi :DDD
28.maijs 2012, 08:44 | links
 
lāčuk. zinu vienu kam bija līdzīgas problēmas. esot tur kaut kāda šaura dīze, kas ar 95to vienkārši aiziet ciet. iztīri un turpmāk lej 98to - bēdu nezināsi.
28.maijs 2012, 07:53 | links
 
lacuks manuāli vajag lasīt :D aukstam "bērt" virsū nevajag :) jāuzsilda un tad var kurināt.

Eļļa 1:100 ir domāta ekoloģisku apsvērumu dēļ, tā vismaz tika secināts šajā forumā. Motoram veselīgāk ir 1:50.

Bākai augšējo korķi atskrūvēji? :))
28.maijs 2012, 00:39 | links
 
Paldies, Rxq! Šo arī mēģinās ņemt vērā. Laikam jau aizmirsu pieminēt, ka lietoju ne īsti parasto auto akumuļātoru, bet gan tādu poļu ražojuma Sznajder Energy Plus (pazīstams arī kā Sznajder Taxi Marine), kas it kā vairāk pielāgots peldlīdzekļiem un vispār tādiem motoriem, ko slēgā iekšā-ārā biežāk kā autiņu. Mājlapā stāv rakstīts, ka der arī ratiņkrēsliem, ja nu kāds ar lauztu kāju grib aizripināt līdz laivai. :)
Aķim līdzi nāk lietošanas intrukcija, kur vairāk vai mazāk viss, par ko runājam ir uzrakstīts.
28.maijs 2012, 00:25 | links
 
Teiktais par akumulatoriem ir tikai puspatiesība, jo nav pateikts, kad šo spriegumu mēra: braucot, vai nē. Patiesība tā būs būs, ja mērīs nebraucot un arī ne uzreiz pēc motora atslēgšanas ( spriegums kāpj pēc motora atslēgšanas vairākas sekundes...). un kurš tad brauc, un ik pa laikam atslēdz, gaida un secina, ka tālāk jāairējās... tāpēc mēra pie slodzes, tas ir braucot. Un jo lielāks ātrums motoram ieslēgts, jo zemāk var nokrist akumulatora spriegums, lielu skādi nenodarot. Tikai nedrīkst nokrist zem 10,5V pašā sliktākajā gadījumā. labāk ja nebrauc jau pie 11V. Jo sprieguma krišanās ir ļoti strauja, un neko tālu netiksit braucot no 11V līdz 10,5. Bet akumulatoru ilgāk saglabāsiet. Un: 80Ah parastais akumulators ātrāk aizies pie dieviem, nekā 100Ah, jo tā darba mūžu nosaka arī strāva, ar kuru izlādē. ( procenti no akumulatora ietilpības). redzams kā spriegumu zem slodzes nosaka strāva, un līdz kādam spriegumam ieteicams to lietot. C ir akumulatora ietilpība ampērstundās.
27.maijs 2012, 23:45 | links
 
jautājums spečukiem! 2t yamaha malta. brauc pus dienu nekas te pēkšņi sāk slāpt un dodot virsū gāzi tāda sajūta ka neuzsilis motors rijas ciet! kas varētu būt? svece? vai pameiģināt 98e?
paldies
27.maijs 2012, 22:20 | links
 
Un praktiskā statistika ir tāda, ka ar 80Ah aķi var nobraukt apmēram 4-6km, atkarībā no pretvēja un pretstraumes, kas dzīvē izpaužās, piemēram:
1x apkārt Lielupē Lielajai un Mazajai zirgu salām, vai, teiksim, 1x apkārt Aģes ezeram, vai 2x apkārt Dziļezeram Limbažu rajonā. Nu kaukā tā...
25.maijs 2012, 01:16 | links
 
Nu tad pie reizes izspļaušu vēl šo to, ko ņemu vērā izmantojot ne-gēla akumulatoru. Šajā piemērā runa ir par 80Ah aķi.
1) Aķi nedrīkst izlādēt vairāk par 80% no kopējā. No 80 Ah strādājošās ir 64 Ah. Citiem vārdiem, ar voltmetru pilnībā pielādētam aķim spriegums ir 12.5 V, jābeidz lietot, kad spriegums 12.1 V. Voltmetrs ir tāda maza figņa ar ko laivā mērīt spriegumu aķim.
2) Obligāti ātrumus pārslēgt pakāpeniski ar 4-5 sekunžu pauzēm.
3) Pareiza lādēšana gudriem vārdiem ir sekojoša: 
a) Uzlādi sāk ar minimālu strāvu ar 4A, kas uzlādē akumulatoru visoptimālāk no 11 – 32 Ah.
b) Kad strāva samazinājusies uz pusi, pārslēdz uz 6A, kas uzlādē akumulatoru visoptimālāk no 33  -63 Ah.
c) Kad strāva atkal samazinājusies uz pusi pārslēgt uz 9A, kas uzlādē akumulātoru visoptimālāk no 64 – 99 Ah.
Ja pāslēgšana nav iespējama, tad obligāti lādēt ar minimālo (3-4 A). Kategoriski aizliegts lādēt ar lielu strāvu pie tukša akumulatora.
Šitais piemērs ir lādējot ar pilnībā manuālu (neautomātisku) lādētāju. Lādēšana parasti notiek kādas 6-12 stundas, atkarībā no nobraukuma. Un jālādē ir obligāti maksimāli drīz pēc lietošanas, lai paildzinātu aķa mūžu.
25.maijs 2012, 00:43 | links
 
Krabi88, formula sekojoša:
1) Ja elektromotors uz 2 ātruma (klasisks velcēšanas ātrumiņš mazā straumē, mazā vējā) "ēd", teiksim, 12 Ampērus (A) stundā, tad teorētiski ar 80 Ampērstundu (Ah) akumulatoru var braukt 80:12=6,6 stundas.
2) Jāņem vērā, ka ne-gēla akumulatorus nedrīkst (nav ieteicams) izlādēt vairāk par 80%, tapē lietderīgā jauda 80 Ah ne-gēla akumulātoram ir 80% no 80 Ah = 64 Ah, un patiesībā ar 80 Ah aķi pie 2 ātruma var nobraukt 5.3 stundas.
3) Vēl jāņem vērā, ka akumulatori nolietojās. Kamēr jauni - strādā pēc formulas. Bet laika gaitā, teiksim, pēc 1 sezonas 1x nedēļā lietošanas akumulatora jauda kritīsies.
Tātad, lai rēķinātu laikus - no ražotāja jāuzzin, cik motors "ēd" pie katra konkrētā ātruma.
Protams, vēl ir nianses, bet pamataprēķini ir šādi.
25.maijs 2012, 00:10 | links
 
tikko pabeidzu pilnu apkopi motoram, bet sēžu un štukoju cik zinu visi jauc 2t 50:1 eļļu , bet uz motora rakstīts 100:1.
kā tur īsti ir? es šobrīd braucu ar 1. variantu un tad jau dažreiz uzkūp , bet ja uzjauks 2. tad jau dūmos nonstopā :D
24.maijs 2012, 23:41 | links
 
Jau 3 sezonas braucu ar auto aķi 100 ah'.Kad sāku lietot nebija jauns,bet vēl copes reizi uz velci izvelk mierīgi.
23.maijs 2012, 22:58 | links
 
šopavasar iegādāju mombat semi traction akumulatoru nekāda vaina lādējas ar parasto lādētāju,parasti copēju no 03.00 līdz 21.00 izsēdināt neizdodas gan velcējot ,gan spiningojot(pārbraucot bieži tiek pielietots 5.0)
23.maijs 2012, 22:49 | links
 
Varbut kads var godigi pastasti ka ir ar elektromotoru aklumatoriem,cik ilgi vini tur - sezonas un cik stundas var nobraukat pa ezeru.Un cik jaudigs ir japerk,kadas firmas?? Paldies
23.maijs 2012, 22:03 | links
 
man tieši tāda laiva ir, tikai bez cauruma trancī un ar citu s/n ... arī papīri ir :)
23.maijs 2012, 18:02 | links
 
nozaga Salaspilī no šķūņa,datums ir ap 15.maiju.Vēl pazīmes-trancim apakšā kreisajā stūrī bija ehalota kronšteins un uz kreisā borta aizmugures daļā tumši kvadrātveida 5*5cm nospiedumi.Ir sērijas nummurs kas atrodas uz metāla plāksnes uz tranča: LV-BSH K-6929F 809.Laiva redzama uz mana avatara
23.maijs 2012, 07:35 | links
 
Vai Jurmalaa ir iespejams saliimeet gumijas laivu krievu razojuma ??
22.maijs 2012, 21:57 | links
 
vari pajautāt tiem kuri nodarbojas ar zemūdens medībām,tikai nesaki te kur tas ir,jo "naži" būs klāt un motoriņs tu-tū !
22.maijs 2012, 12:06 | links
 
heste: motoru pilnīgi noteikti var atrast ar Humminbird 798, 898, vai 998 eholoti. Ja vajag varam iznomāt.
22.maijs 2012, 11:15 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager