Tālab ir katrai eļļai sava specifikācija! Bet praktiski liela atšķirība nav! Ja lietotu eļļu ar zemāku t*, tad tā karstumā nebūtu tik efektīva un ar citiem mīnusiem...
Nu kaut kā tā.
par sūtīšanu gan taisnība. vakar izrunājos ar puisi no e-boat par pasūtijumu un teikšu godīgi, tik ļoti patīkami pārsteidza sirsnīgā un vienkāršā attieksme. saruna noritēja tā it kā mēs būtu seni paziņas. viss tika sarunāts un pasūtīts. domāju ka tādas lietas kā eļļas atsūtītu ar DPD pāris dienu laikā.
Tiešām dzīvojat tādā p......aļā,ka neviens kaimiņš,neviens draugs nebrauc uz Rīgu,paši arī reizi piecos gados braucat?
Izpēti un palūdz taču kādam,lai iebrauc un nopērk.Manuprāt,veikalnieki arī nāktu pretī un mēģinātu aizsūtīt,ja reiz galīgi čuhņā dzīvo un ne ar vienu nerunā.
Sākam atkal Ginča, jautājums bija par būtību....
Atkal izskan termins "outbordu eļļas" ! Ta maķ ,kāda šķirba, outbordu vai iekšbordu!? Divtaktu, 4 taktu, ar zināmām īpašībām un viss! Pieņemu,ka tās saucamās outbordu ir tikai un vienīgi mārketings, ja neskaita piesauktās ,mistiskās piedevas, kā nodeva dabai! Kas,kā minēja te bumsis, iespējams ir pat kaitīga dzinējam!
Es nevaru saprast par ko ņemšānās. Mazajiem motoriem vajag eļļu mazāk par litru. E-boatā 1L specīālās outbordu eļļas maksā 6.5 Ls, reduktoram tik pat. Laba auto eļļa nemaksā tak mazāk.
Motoru "kājās" vajadzētu lietot eļļu, kura ir tam paredzēta. Iemesls - parastās transmisijas eļļas sajaucoties ar ūdeni "uzputo" un pārstāj strādāt, speciālās nepārstāj, blīvslēgi nav mūžīgi + regulārās T svārstības, svīšana. Kamēr piefiksēsi, ka ar reduktoru kaut kas nav kārtībā, tikmēr būs jau "mierā".
Šis padoms nav manis izdomāts, bet gan balstās uz speciālista pieredzi.
PS. Varam jau visu darīt paši... arī zobus lāpīt...