Laivas un to motori

Tālab ir katrai eļļai sava specifikācija! Bet praktiski liela atšķirība nav! Ja lietotu eļļu ar zemāku t*, tad tā karstumā nebūtu tik efektīva un ar citiem mīnusiem...
Nu kaut kā tā.
14.aprīlis 2012, 00:12 | links
 
vai nav tā, ka laivai ir zemāka darba temperatūra? (īpaši ja ar ūdens dzesēšanas sistēmu).
14.aprīlis 2012, 00:05 | links
 
andis47 mēs te strīdamies kāpēc kvalitatīvu mašīnas vai moča eļļu nevar liet laivas motorā :)))))))))))
13.aprīlis 2012, 23:59 | links
 
par sūtīšanu gan taisnība. vakar izrunājos ar puisi no e-boat par pasūtijumu un teikšu godīgi, tik ļoti patīkami pārsteidza sirsnīgā un vienkāršā attieksme. saruna noritēja tā it kā mēs būtu seni paziņas. viss tika sarunāts un pasūtīts. domāju ka tādas lietas kā eļļas atsūtītu ar DPD pāris dienu laikā.
13.aprīlis 2012, 23:57 | links
 
Tiešām dzīvojat tādā p......aļā,ka neviens kaimiņš,neviens draugs nebrauc uz Rīgu,paši arī reizi piecos gados braucat?
Izpēti un palūdz taču kādam,lai iebrauc un nopērk.Manuprāt,veikalnieki arī nāktu pretī un mēģinātu aizsūtīt,ja reiz galīgi čuhņā dzīvo un ne ar vienu nerunā.
13.aprīlis 2012, 23:41 | links
 
...bet ja te turpina mērcēt prātu
13.aprīlis 2012, 23:06 | links
 
to zogs Tu vēl joprojām nevari nomierināties ar tām eļļām? :))) domāju ka naktī jau šī tēma tika slēgta :)))
13.aprīlis 2012, 23:02 | links
 
aga :))) man tas litrs eļļas braucot uz Rīgu sanāktu kādi 32ls :))))))))))))))))))))) gandrīz par velti:)))))))))))))))))
13.aprīlis 2012, 22:59 | links
 
Sākam atkal Ginča, jautājums bija par būtību....
Atkal izskan termins "outbordu eļļas" ! Ta maķ ,kāda šķirba, outbordu vai iekšbordu!? Divtaktu, 4 taktu, ar zināmām īpašībām un viss! Pieņemu,ka tās saucamās outbordu ir tikai un vienīgi mārketings, ja neskaita piesauktās ,mistiskās piedevas, kā nodeva dabai! Kas,kā minēja te bumsis, iespējams ir pat kaitīga dzinējam!
13.aprīlis 2012, 22:55 | links
 
ginca, tu spried kā tipisks rīdzinieks... Cik vēl ceļš uz Rīgu un laiks...
13.aprīlis 2012, 22:34 | links
 
Es nevaru saprast par ko ņemšānās. Mazajiem motoriem vajag eļļu mazāk par litru. E-boatā 1L specīālās outbordu eļļas maksā 6.5 Ls, reduktoram tik pat. Laba auto eļļa nemaksā tak mazāk.
13.aprīlis 2012, 22:31 | links
 
Gunāra laiva - tas ir labais :D
13.aprīlis 2012, 19:08 | links
 
Īpaši piedziedājums jauks :)
13.aprīlis 2012, 16:53 | links
 


man patika :)
13.aprīlis 2012, 16:27 | links
 
daddy_j,
laivu motoriem arī ir eļļas filtrs !
13.aprīlis 2012, 15:48 | links
 
Korķītis- skaisti skan, ne? :)
13.aprīlis 2012, 09:48 | links
 
Galvenais, lai zem tā korķīša nav sausums!!! :D
Tas humoram, bet ar lielu nopietnību!
13.aprīlis 2012, 09:46 | links
 
Motoru "kājās" vajadzētu lietot eļļu, kura ir tam paredzēta. Iemesls - parastās transmisijas eļļas sajaucoties ar ūdeni "uzputo" un pārstāj strādāt, speciālās nepārstāj, blīvslēgi nav mūžīgi + regulārās T svārstības, svīšana. Kamēr piefiksēsi, ka ar reduktoru kaut kas nav kārtībā, tikmēr būs jau "mierā".

Šis padoms nav manis izdomāts, bet gan balstās uz speciālista pieredzi.

PS. Varam jau visu darīt paši... arī zobus lāpīt...
13.aprīlis 2012, 09:45 | links
 
motoreļlai tās 100h ar ir no pirksta izzīsts cipars manuprāt :)) es gan tik daudz nenobraucu man iestājas gads.

autiņam labās eļlas jāmaina 15-25 tūkst km, kas ir 300-500 motorstundas. Nu ok autiņam ir eļlas filtrs, bet vienalga nav manuprāt tas tā tik precīzi
13.aprīlis 2012, 09:20 | links
 
Būs jau labi, es ar tehniku draudzējos jau 35 gadus kā minimums
13.aprīlis 2012, 00:45 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager