Laivas un to motori

Vitols un liidz cik metriem(laivu) der aplieciiba!?
17.marts 2012, 10:20 | links
 
RiRi20. !%. martā dabuju atpūtas kuģu vadītāja apliecību. Kursi nav jāiet, med izziņa der no B kategorijas, tai jau jābūt datu bāzē. Jāizstudē spec grāmata riekš atpūtas kuģu vadītājiem un jātrenējas CSDD mājās lapā kur eksameni. Veiksmi.
17.marts 2012, 10:16 | links
 
Ri4i20, ir viens veids tiesībām - atpūtas kuģu vadītāja apliecība. Medicīniskā ir vajadzīga. Skolā iepriekš nav jāiet.
17.marts 2012, 09:46 | links
 
Sveiki viiri!
Sogad nonaacu pie sleedzina, kad vajag iet nokaartot tiesiibas uz motorlaivu/kuteri! Bet ir dazas neskaidriibas:
1)liekot CSDD majas lapaa tie ir jautaajumi uz 12m ,,laivu" vai 24m?izskataas, kad 24m.....
2)kad iet likt eksaamenu, vajadziiga ,,mediciiniskaa karte" ka uz auto tiesibaam?
3)vai sazinoties ieprieks ar csdd var braukt likt eksaamenu, vai jaiet kadaa skolaa???
Tik tiesaam nav skaidriibas........!
17.marts 2012, 08:55 | links
 
Braucu uz Holandi. Ja kadam vajag atvest laivas dzineju dodiet zinju. Dzinejus var apskatit seit:http://kopen.marktplaats.nl/watersport-en-boten/c976.html nodala Buiten- en Binnenboordmotoren.
16.marts 2012, 20:28 | links
 
honda yamaha
16.marts 2012, 15:37 | links
 
Ir interese par 20-30 zs motoru. Labā stāvoklī. 4 taktu. Piedāvājiet!
16.marts 2012, 14:04 | links
 
Ja kādam interesē jauni Mercury motori ar 5 gadu garantiju rakstiet PM.
16.marts 2012, 13:15 | links
 
Ahhā, danke.
16.marts 2012, 10:33 | links
 
Es nopirku šādu jaunu Suzuki 4 Hp, viņš ir 2008 gada ražojums un 5 gadu garantija, bet tam nav nekāda vaina, šo vasaru nostrādāja ideāli.
15.marts 2012, 20:34 | links
 
Vislabākais ir aiziet uz Vimmo un Suzuki paskatīt. Kad pirku savējo, skatījos lai uz bļambas būtu rakstīts made in japan, nevis taiwan. Veikalos gan man mēģināja iestāstīt, ka kvalitātes kontrole esot vienāda :)))
15.marts 2012, 19:47 | links
 
drl
Suzukam nav ne vainas. Ja pērc LV uzmanies ar brāķiem. Kolēģis pasūtija UK, adresi gan nepateikšu. Ar atsūtīšanu sanāca 120Ls lētāk kā Lv
15.marts 2012, 19:40 | links
 
Ar Suzuki 2.5zs esmu nobraucis 2 sezonas, pie tam stumj lielo Ego 4,70m ar trīs vīriem pa ezeru. Velcēšanai tieši tas kas ezerā vajadzīgs. Pirms tam provēju Yamahu 4zs, velcei par ātru un arī tukšgaitas apgriezieni ļoti mainās. Varu teikt tikai to labāko. Pēc pirkšanas bija tā, ka strauji no tukšgaitas uzdodot gāzi gribēja slāpt nost. Aizstiepu uz bodi uz apkopi un nostāstiju kas un kā. No tā laika iet kā lode! Straumē būs tā pašvakāk. It sevišķi ja liela laiva un pret straumi.
15.marts 2012, 19:21 | links
 
Sveicināti.
Esmu piebriedis beidzot iepirkt motoriņu.
Motoriņš būs paredzēts velcei un ne pārāk straujai braukšanai uz priekšu.
Kuģis: krievu pūslis Vega-3, ar cieto grīdu un iespraužamo tranci.

Mani galvenie kritēriji ir kompaktums un vieglums, jo tas viss ir jāglabā ne pārāk lielā dzīvoklī, 5 stāvā.
Sekojoši, ir divas izvēles: Honda BF 2.3 vai Suzuki DF 2.5s. Tie divi ir praktiski vienādi svarā (~13kg) un cenā (~500 lvl).

Ar Hondu esmu braukājies - itkā nav īpašu problēmu, tikai baigi tarkšķ :) un grūti pabraukt pavisam lēnām - drusku rīstās, lēni velcējot. Grūti noturēt pastāvīgu lēnu ātrumu.
Esmu izlasījis apmēram 5 forumus par motoriem, un cilvēki stāsta, ka problēma ir iekš "centrabēdzes sajūga".
Vēl hondai ir gaisa dzesēšana, kas piedodot (vai neslāpējot) troksni, un kā reiz problēmu ar lēniem apgriezieniem.
Toties. Neesot jautājumu ar ūdenszālēm un seklām vietām, jo dzesēšanas sistēmā neiespiežoties nekāda herņa + propelleris labi šķeļ zāles.
Ērta figņa ir tas, ka nav jārausta ātrumkloķis - viss ir uz ručkas. Tas esot saistīts ar "Centrabēdzes Sajūgu". :)

Par Suzuki df2.5s - arī daudz gan labu, gan sliktu atsauksmju - sākot ar to, ka pārvadājot tek laukā eļļa, un beidzot ar to, ka sūdīgi un lēni reaģē uz gāzes ručku. Esot iespējams izurbt kaut kādu caurumu, kaut kādu "zaglušku" tur izraut un viss baigi štokos.
Runā arī, ka propelleris esot nasks uz zāļu uzlasīšanu.

Velcītei labāks esot Suzuki "dēļ ūdens dzesēšanas", kaut arī ar to pašu Hondu nav bijušas problēmas. Ja neskaita blarkšķi.

Apsverot visus plusus un mīnusus, esmu pavērsies ar seju pret Suzuki.
Vai kādam no klātesošajiem ir bijušas nopietnas problēmas ar šo motoriņu, vai arī ar vietējo servisu?
Varbūt ir kādi man nezināmi objektīvi iemesli vēlreiz apdomāt izvēli?

Un galvenais jautājums - tirgotājiem: Vai marta beigās, Ķīpsalas izstādē, būs iespējams sarunāt normālu atlaidi? :)

-d.
15.marts 2012, 18:48 | links
 
Ja gribēsi pirkt, i mašīnu komplektā piedāvās :P
maksā tik....
15.marts 2012, 15:55 | links
 
Ir kāda bode LV kas tirgo laivu + motors + piekabe?

Esmu skatījies ka usa tā tikai tirgo, bet mums neko tādu neesmu manījis.
15.marts 2012, 15:09 | links
 
Te būtu vietā noslēgt tēmu un teikt:
"Dieva tā kunga ceļi ir neizdibināmi! (tie, kuri ir baudījuši teoloģijas studijas, piedodiet, lūdzu, man, baurim, ja kaut kas nav precīzi!) :DDD
14.marts 2012, 22:18 | links
 
Viena benzīntanka ietvaros var just starpību. Citreiz atdzen - motors kā bitīte, citreiz patēriņš lielāks un jūt, ka kaut ko samaisījuši ne tā :D Novērojumi no Statoil.
14.marts 2012, 15:09 | links
 
P.S. Tas par bendžu!
14.marts 2012, 15:05 | links
 
Zināma taisnība ir... Pēc paša pieredzes, pie -30 negribēja pielekt viens motorītis,aķi izgriezu sausu, neticēju savām acīm, savām ausīm, savām..... Pēc uzvilkšanas ielēju zupu ctiā DUSā, ...kā bitīte! Un patēriņš arī mainās, tik neesmu no tiem, kuri briesmīgi par to satraucās un mērās...
14.marts 2012, 15:03 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager