Laivas un to motori

"...Es arī esmu daudzus gadus nobraukājis ar elektromotoru , tagad to pat redzēt vairs negribu."

Bet, ko Tu darīsi, ja Tev blakus kāds piebrauks ar električku? Griezīsi galvu uz otru pusi? A tur viens ar 50 HP teš garām... Ko nu???
:DDD
28.decembris 2011, 18:09 | links
 
Nekas nav par skaļu , viņš ir ļoti kluss motoriņš . Es arī esmu daudzus gadus nobraukājis ar elektromotoru , tagad to pat redzēt vairs negribu .
27.decembris 2011, 16:51 | links
 
Priekš velces viņš nav par skaļu? Bet nu, priekš velces, man ir električka :))
27.decembris 2011, 16:40 | links
 
Jā iet pilnā klopē , tad 1 litrs stundā , jā tikai velcē , tad 2 litri dienā .
27.decembris 2011, 16:11 | links
 
To Moderators
Vārstu starpes paliek mazākas ekspl.laikā vai lielākas?
27.decembris 2011, 16:07 | links
 
gintsgg, nu tad vispār ideāli :) Un cik apmēram degviela iet viņam? Cik var nopeldēt ar vienu bāku?
27.decembris 2011, 16:05 | links
 
Ar mazu laivu un viens , pa 40 minūtēm , Tu to gabalu izbrauksi turp un atpakaļ pilnīgi droši .
27.decembris 2011, 16:03 | links
 
gintsgg , es ar mazo električku līdz savai copes vietai laižu 10min... Plus 90% gadījumos kad laižu copēt esmu viens! Un laiva man mazā, divietīgā... Domāju ka vajadzētu pietikt.... Nu, citreiz jau gadās aizlaist kautkur tālāk, bet tas ir maks 5 - 7km attālumā no laivas ielaišanas vietas... Un ja Tev ar lielo laivu un divatā iet ar 10km/h, tad domāju ka man vienam vajadzētu spiest ārā visus 15km/h, ja pat ne vairāk.. Taka, domāju ka pārbrauciens varētu aizņemt ap 40min.. un 40min tas nav nekas :)

Un kāda informācija par citu firmu motoriem?
27.decembris 2011, 15:51 | links
 
Mr Daniic , aizmirsu piebilst ka Merkury - 2,5 četrtaktnieks , copei , velcei ir ideāls motors , tikai jā gribēsi ar viņu braukt uz copes vietu 30 - 50 km , tad gan par švaku , ar manu 4 metrīgo laivu , kad 2 veči laivā , viņš iet 10,5 km / h , izbraukāt jau var arī tos lielos gabalus , tikai tas prasa daudz laika , jā gribi braukāt lielos gabalus , tad vajag viss maz 10 zs .
27.decembris 2011, 15:23 | links
 
Tā jau nav, vārstu atstarpes ar kādreiz jāpārbauda!
27.decembris 2011, 15:01 | links
 
Jau 2 gadus strādāju ar Tohatsu 5ZS, četrtakteri neviena slikta vārda,ja būtu kā makšķerniekam, laikam līdz pensijai pietiktu bez remontiem.
27.decembris 2011, 14:53 | links
 
gintsgg, paldies par informāciju! Tad jau laikam būs jāņem tas 200zs :)) Beidzot tās lielās mammas varbūt ķersies! :D
27.decembris 2011, 13:18 | links
 
Tā , Usim , kā vienmēr , humora netrūkst , viņš pat kaimiņa ķēvi gribēja man izprecināt un centās ieskaidrot ka galā sanākšot ļoti smuki kucēni . Par motoru , 2 sezonas ar tādu jau nobraucu esmu ļoti apmierināts , nav bijušas ne vienas problēmas , ņem tik ciet , domāju ka neko labāku neatradīsi , protams jā paņemsi 200 zs zivju izmērs būtiski pieaugs .
27.decembris 2011, 12:54 | links
 
MrDaniiC.Audi un Mercury,ir vienkārši darba zirgi.Ņem tik ciet.
27.decembris 2011, 12:44 | links
 
aakkis, parametrus jau zinu, bet gribas dzirdēt viedokli no cilvēkiem kuriem viņš ir :))

usis, no motora izmēra ir atkarīgs zivs izmērs tagad ar ? :)) Tad jau uzreiz jāņem kāds 200zs :))
27.decembris 2011, 12:23 | links
 
te tāds zivjubieds ggints ar tādu braukā, teicās pirkt lielāku , lai zivij rupāks izmērs:)
27.decembris 2011, 11:47 | links
 
Mercury!
27.decembris 2011, 11:43 | links
 
Sveicināti! Beidzot esmu saņēmies un nolēmis pirkt 2.5zs motoru (Benzīna)! Doma ir ņemt merkuriju, jo ar to ir bijusi saskarsme!
Varbūt kāds var padalīties pieredzē kam ir šis motors? Kādi plusi un kādi mīnusi?

Paldies jau iepriekš!
27.decembris 2011, 11:26 | links
 
vai ir bijusi saskarsme ar sadiem elektromotoriem ludzu atsauksmes!??
http://www.championbike.lv/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=11&Itemid=13&lang=en
24.decembris 2011, 15:55 | links
 
Varbūt esmu veicis nepareizus secinājumus, bet par laivām esmu nonācis pie sekojošā.

Pa lielam daudzas lietas saistītas ar cilvēka rocību, bet tomēr pārējās tendences pamazām sakārtojas līdzīgi (saprotams ir izņēmumi). No sākuma visi cenšas pielāgoties apstākļiem, pēc tam tomēr apstākļus pielāgo sev.
Par motoriem, iesāk vairums ar airiem, bet pēc laika tomēr pāriet pie elektromotora, no kuras uz 2,5 – 5 zs benzīna, ir, kas ieklausās un uzreiz sāk ar 2,5 – 5 zs benzīna, nākamais solis ir 9,9, vēlāk 15 – 30zs, kas, ja rocība atļauj, beidzas ar 30zs+ motoru papildinātu ar elektromotoru.
Laivas, parasti iesāk ar savienības ražojumu vai kaut ko navigatorveidīgu, pēc tam seko vai nu kaut kas samveidīgs vai pellveidīgs, vai uzreiz kaut kāds bušdulkans, pie tam bušdulkans izaug virs 3m un tuvojas kaut kam tuvu 4m, pēc tam ... kā rocība atļauj sākot no rib beidzot ar „bass boat”.
Pārvadāšana, tie, kurus nenodarbina doma, kā lai laivu piesien pie krasta tā, lai tai nepieaug kājas, parasti no nepūstas bagāžniekā palēnām pāriet no pus pūstas vai piepūstas uz jumta, kamēr beigu beigās nonāk pie secinājuma, ka piekabes āķis un piekabe ir nepieciešama.
Glabāšana, ja no sākuma tiek ierādīts no pagultes līdz skapjaugšai, tad palēnām lolojums tiek glabāts jau kaut kur pie kaut kā, līdz tas godpilni dala vai jau aizņem savu garāžu.
Kā rakstīju ir izņēmumi, ir kam pagadās uzreiz kāds virs 3m bušdulkans ar benzīna motoru un ilgstoši pārmaiņas neprasās, ir kas dzīvo pie ūdens un kopšanu neprasošā plastmasas laiva liekas gana laba, ir kas kuļās pa tilpumu, kur gribēdams elektromotora barokli nenosēdināsi, biedru skaits laivā, indivīda dzīvsvars un citi parametri, attieksme pret mantu ir tas, kas koriģē šos izņēmumus. Saprotams arī apstākļi ievieš korekcijas laivu garāža, zeme pie ūdens, dzīvoklis ar pagrabu šo to pamaina.
Esmu sapratis vienu, agri vai vēlu laiva būs ap 4m, piekabes āķis, piekabe un garāža ir neizbēgama, tāpat kā benzīna motors.
Tie, kas cenšas apgalvot pretējo, vai nu pieder pie izņēmumiem vai arī māna sevi.
23.decembris 2011, 14:24 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager