Varbūt esmu veicis nepareizus secinājumus, bet par laivām esmu nonācis pie sekojošā.
Pa lielam daudzas lietas saistītas ar cilvēka rocību, bet tomēr pārējās tendences pamazām sakārtojas līdzīgi (saprotams ir izņēmumi). No sākuma visi cenšas pielāgoties apstākļiem, pēc tam tomēr apstākļus pielāgo sev.
Par motoriem, iesāk vairums ar airiem, bet pēc laika tomēr pāriet pie elektromotora, no kuras uz 2,5 – 5 zs benzīna, ir, kas ieklausās un uzreiz sāk ar 2,5 – 5 zs benzīna, nākamais solis ir 9,9, vēlāk 15 – 30zs, kas, ja rocība atļauj, beidzas ar 30zs+ motoru papildinātu ar elektromotoru.
Laivas, parasti iesāk ar savienības ražojumu vai kaut ko navigatorveidīgu, pēc tam seko vai nu kaut kas samveidīgs vai pellveidīgs, vai uzreiz kaut kāds bušdulkans, pie tam bušdulkans izaug virs 3m un tuvojas kaut kam tuvu 4m, pēc tam ... kā rocība atļauj sākot no rib beidzot ar „bass boat”.
Pārvadāšana, tie, kurus nenodarbina doma, kā lai laivu piesien pie krasta tā, lai tai nepieaug kājas, parasti no nepūstas bagāžniekā palēnām pāriet no pus pūstas vai piepūstas uz jumta, kamēr beigu beigās nonāk pie secinājuma, ka piekabes āķis un piekabe ir nepieciešama.
Glabāšana, ja no sākuma tiek ierādīts no pagultes līdz skapjaugšai, tad palēnām lolojums tiek glabāts jau kaut kur pie kaut kā, līdz tas godpilni dala vai jau aizņem savu garāžu.
Kā rakstīju ir izņēmumi, ir kam pagadās uzreiz kāds virs 3m bušdulkans ar benzīna motoru un ilgstoši pārmaiņas neprasās, ir kas dzīvo pie ūdens un kopšanu neprasošā plastmasas laiva liekas gana laba, ir kas kuļās pa tilpumu, kur gribēdams elektromotora barokli nenosēdināsi, biedru skaits laivā, indivīda dzīvsvars un citi parametri, attieksme pret mantu ir tas, kas koriģē šos izņēmumus. Saprotams arī apstākļi ievieš korekcijas laivu garāža, zeme pie ūdens, dzīvoklis ar pagrabu šo to pamaina.
Esmu sapratis vienu, agri vai vēlu laiva būs ap 4m, piekabes āķis, piekabe un garāža ir neizbēgama, tāpat kā benzīna motors.
Tie, kas cenšas apgalvot pretējo, vai nu pieder pie izņēmumiem vai arī māna sevi.
23.decembris 2011, 14:24 |
links