Laivas un to motori

Ir tādi cilvēki, kuri kā paņem cita mantu tā viņiem kas atgadās.

p.s. udensdraugs, paldies par saiti
15.novembris 2011, 10:39 | links
 
Esmu dillemas priekšā, izlasīju ap 50 lapām, bet tik un tā rodas jautājums - laiva man ir pella mini, pārsvarā laivu lietojam uz diviem, esmu nolēmis nopirkt elektromotoru(outland, minn kota), uzreiz saku ezerā, kurā makšķerēju drīkst izmantot tikai elektromotoru, benzīnieki neder, tātad kādu motoru + akulumātoru izvēlēties, praktiski cope notiek Juglas ezerā, bet pa kanālu gribētos līdz baltezeram vai ķīšezeram arī aizšaut
15.novembris 2011, 10:36 | links
 
parasti jau paņemot cita mantu parasti kaut kas atgadās
15.novembris 2011, 10:09 | links
 
Bumsi
Bet šamie tak rada lieku pretestību,līdz ar to zūd jauda,un palielinās patēriņš!
:)
15.novembris 2011, 10:09 | links
 
Tur jātaisa speciāli akmens vairogi skruvju saglabāšanai
15.novembris 2011, 10:06 | links
 
Tonis
Tad vieglāk ir saskaitīt nokautās dzenskrūves un reduktorus?
:)))
15.novembris 2011, 09:52 | links
 
Zvaigzne,
pačeko www.finn.no
15.novembris 2011, 09:50 | links
 
Atieksme svarīga lieta,bet ar viņu vien nesaskatīsi zemūdens akmeņus...
15.novembris 2011, 09:48 | links
 
Tonis:)
Akmeņiem nav ne vainas.Tie ari āfrikā ir akmeņi,nevis desmaize.Galvenais ir attieksme pret otra mantu!
:))
15.novembris 2011, 09:44 | links
 
Ālandos akmeņi dara savu...
15.novembris 2011, 09:39 | links
 
Daddy_j
Tas tāpēc,ka Ālandos klientūra tāda,kurai viss PO.Savējo visi taupa.Bet Ālandos - šodienu izturēs,būs labi.A rīt citi lai paši domā.
15.novembris 2011, 09:34 | links
 
Bums, iebildumus pieņemu :D
Redzi, mēs ar Tevi esam amatieri-mīlētāji, tehniku lietojam ar baudu un mīlestību, tāpēc tā turās...

Man ir labi strādājoši i 20 gadus vecs motobloks, 15 gadus vecs zāģis utt. Cienījama vecuma piekaramā motora pagaidām nav, pagaidām divgadīgs knīpa :))

Tas, ko teicu par 4-5 gadi, ir balstīts uz pieredzi ar Ālandos...pirmā ghadā, kad jauni motori, viss iet uz urrā, otrā gadā arī nekas, vienīgi degvielu norij par 1/3 vairāk...trešajā gadā vairs lāga pielaist nevar un trešā dienā jau plecs sāp no raustīšanas...tad kādu laiku nebraucam uz to bāzi un atkal - skat jauni motori :)
15.novembris 2011, 09:21 | links
 
Dady atļaušos maķenīt nepiekrist Man honda 2 PH funicinē no 1998 gada /intensīvi/ Neskatoties uz tīri mehāniskiem bojājumiem savas funkcijas izpilda teicami Ne reizi nav mani spiedusi atgriezties mājās airojot....Varbūt palaimējās -tapēc Tev iebildīšu ļoti rezervēti :DDD
15.novembris 2011, 09:13 | links
 
manuprāt tirgus likumsakarības ir tādas, ka ar lietotiem laivu motoriem, motorzāģiem un zāles pļāvējiem nekāds lielais bizness nesanāk (tipa vilkt iekšā second hand), jo jauna aparāta cena nav nekāds kosmoss gan pie kārtīgas ekspluatācijas 4-5 gados tiem aparātiem resurss praktiski ir izsmelts.
15.novembris 2011, 09:07 | links
 
andis47, būtu labi, ja varētu saprast tirgus likumsakarības. Piemēram, auto vidēji 4 gadu laikā zaudē pusi no savas vērtības. Vismaz LV likumsakarība ir tāda, katrs pārdod pēc sevis iedomātās vērtību skalas. Pie tam, ja auto redzi noskrējienu, laivu motoram motorstundas (vismaz man šķiet) ka īsti noteikt nevari. Te nu sanāk, V.S.O.P. pieminētās ūdeņiem bagātās valstīs īsts loto, jo vari dabūt motoru kas sezonā maz nobraucis, vai tādu kas gandrīz katru dienu drillēts. No otras puses jo plašāks piedāvājums, jo labāk vari saprast likumsakarības, tas ir to kur ir sakarīga cena, kur zema un kur neadekvāti augsta.
Tas pats ir ar laivu tirgu, bez patstāvīgiem ražotāju piedāvājumiem, uz ziemu pārsvarā palikuši sapņotāju piedāvājumi.
Pateiktos, ja kāds varētu ieteikt tuvāko valstu populāras reklāmas mājas lapas, kuras lieto vietējie un kurās var apskatīties laivas un motorus.
15.novembris 2011, 08:49 | links
 
Biju iegājis CSDD pie veciem paziņām Noprasīju kas jauns laivu motoru reģistrā No cik zirgiem jāreģistrē Atbilde bija Pat no 0.1 zirgspēka -lai izskaustu laivu motoru zādzības ?????????;DDD
14.novembris 2011, 22:01 | links
 
Es nekādā gadījumā nesaku,ka labāk pirkt tur.
Drīzāk tur var meklēt kaut ko,kas šeit nav,vienkārši tirgus tur ļoti liels.
Es pats arī nebraucu tur motoru pirkt.
14.novembris 2011, 21:37 | links
 
Par tēmu - kur labāk pirkt leitotus motorus - ir vērts padomāt. "ūdeņainās" ārzemēs dzinējiem ir lieli noskrējieni. Iespējams, ka pie LV vai LT var sanākt gan lētāk, gan labāk. Tikai jāatceras, ka LT ir liels fenderēto motoru īpatsvars un jānodrošinās, lai motoriem būtu vietējie papīri, reģistrācija CSDD, lai sanāk labticīgs ieguvējs. Zinu puišus, kam 2010. gada 50 Hp honda sanāca par 1200 LV naudiņām. Jauns... gandŗīz... neticas, ka gaišs, bet nevienā sistēmā kā zagts neuzrādījās. Ētiskā puse - katra paša ziņā...
14.novembris 2011, 21:21 | links
 
Ja kādam interesē,varu apskatīt kādus piederumus vai lietotus motorus Somijā.Šonedēļ plānoju apmeklēt vairākus laivu centrus.Tur tas tirgus un izvēle krietni lielāka.
14.novembris 2011, 21:01 | links
 
Lauric, visa vaina motora novietojumā pret tranci, kad brauc motors ir perpendikulāri ūdenim, bet noslāpējot motoru un stāvot, motors ir slīpi. Apskati bāku, un redzēsi, ka bākas izvads uz karburatoru ir nepareizā pusē un izbraucot 3/4 bākas, karburatorā sāk raut gaisu. Man arī bija šāda problēma, bet braucot, kad jūtu drīz sāks slāpt nost motors, pieleju bendžu un vālē tālāk. Uz velci mierīgi trīs stundas var nobraukt. Par motora jaukšanu, nekā sarežģīta tanī Suzuki nav, esmu pāris reizes pārjaucis. Švakākā vieta ir kājā ātruma pārslēgs un vajag pievaktēt eļļu kājā, jo sagāžot motoru tā kārtīgi uz sāniem, daļa eļļas var iztecēt pa gāzu izplūdes caurumiem , jo kājā ir ventilācijas caurums, pa ko eļļa iztek. Ar pazeminātu eļļas līmeni var nobeigt asi no motora uz kāju. Tas prieks maksā ap Ls 60
14.novembris 2011, 19:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager