Laivas un to motori

antonsb. Jo vairāk lasīsiet, jo lielākas pārdomas. Cik cilvēku, tik viedokļu. Kas patiks vienam, var nepatikt otram. Tāpēc vienkārši ir jāizdara izvēle un uz priekšu. Jo braukt laivā, kaut vai ar elektromotoru, tomēr ir kaifs, salīdzinājumā ar vienkāršu airēšanu. Veiksmi pareizai izvēlei.
6.decembris 2011, 20:26 | links
 
man jau tas vis liekas ipazi sarezgiti ta visa padarisana!
6.decembris 2011, 20:08 | links
 
aakkis
bet viens tad tures no kadiem 4 rita lidz23 vakara apmeram?jeb to kam 115Ah labak?
6.decembris 2011, 20:07 | links
 
Minn-Kota SCS150 akumulators 100 Ah, 650A
Tie 650A,tā ir startēšanas strāva.Kā tev labāk ieskaidrot....Ja brauc ar dīzeli,tad ir daudz smagāk-strāva palaišanas ieteicams lielāka pa tiem 650A.Laivas el.motoram tas ir normāls,ja pavisam grib nelādēt diennakti,tad divi jāvieno paralēli..,+ar+ un -ar-...kamēr vadi tur varēsi rullēt!!!
6.decembris 2011, 20:04 | links
 
janis.a
te jau visi dalas ar savu personigo pieredzi lai citiem palidzetu!joo ir vienkarsak un vieglat izlasit 20 teikumus neka 1000lapas lai beigas saprast ka neko tapat nesaproti!man ta ir gadijies!un pectam te uzraksta paris cilveku uzraksta atbilde un viss ir skaidrs!
6.decembris 2011, 20:00 | links
 
janis.a
ar parastiem nav tik traki, ja dīzelim paredzēts. Nogāja 4 gadus. Nevar tikai galīgi sausus izbraukt. Slodzinieki.....viens nokāvās gada laikā cits iet trešo gadu. gēlinieks...nekas īpaši vieglāks nav....zaudē tāpat isturību.
6.decembris 2011, 19:59 | links
 
aakkis
nu tie visi akumulatori ko razo min kot ir dzilas izlades?ka pemeram-http://www.latpos.lv/index.php?categoryID=1165&ukey=index.php&offset=32
un ko tu saki pa to kas ir pa 129.00ls min kot???cik ilki tas turetu velcei ar navigatoru un 200kg svaru ar 2atrumu??jo pa stravam un ta talak neka nesaprotu!
6.decembris 2011, 19:56 | links
 
antonsb. kad es meklēju akumulatoru, man ieteica neņemt gela, jo strāvas noturības ziņā laikam atšķirības laikam nav, bet ar gela akumulatoru ir vairāk jānoņemas (tā man teica). Pluss laikam ir tas, ka gela akumulators ir vieglāks. Bet ekspluatācijai tomēr vienkāršāks ir parastais, dziļās izlādes. Daži te minēja, ka var lietot auto akumulatoru. Vairāki mani draugi ir atzinušies, ka nobraucot dažas stundas un pat ne ar 5. ātrumu, tālāk ir jālieto airus. Cik es esmu braucis, parasti izmantoju airus tikai tad, ja nu gadās tiešām iebraukt nenormālās zālēs. Bet tas ir tikai mans personīgais viedoklis.
6.decembris 2011, 19:52 | links
 
mans minnkotas aķis izturēja 4 gadus, šogad nācās meklēt jaunu. sanāca nopirkt lietotu un pārbaudītu (kautkā to dara ;) aķi no autobusa, ap 180-200ah pa 40Ls! pats esmu ļoti apmierināts, 3 dienas copējām bez lādēšanas, lielo svaru kompensē ručkas.
6.decembris 2011, 19:51 | links
 
Ir atšķirība liela,parastie ir jālādē tā teikt patstāvīgi,lai tiem būtu kalpošanas laiks normāls.Un jālādē tā rupji sakot ar 10%strāvu no Ah lieluma.Ja ir 100Ah,tad lādēt var~ar 10A.Bet dziļas izlādes,..izlādē laika periodā,un tad ar mazu strāvu piepilda(uzlādē).Es to skaidroju tā vienkārši,lai pat saprotams būtu,kam tas ir nepazīstams.Pārsvarā visur kur nav genģeri,vajadzētu likt dziļas izlādes!
6.decembris 2011, 19:49 | links
 
ilmarsvs
ar bendzijnieku visur nedrikst mocit un parsvara es mociju tados ezeros kuriem nav iztekas un tur tak nedrikst ar bendzina motoru maukt!tik ar elektromotoru un plus vel bendzu saostisos un liksies ka cope nu tad tur ritigs cirks var sanakt a ne cope:)elektro ir ari kompaktaks vieglaks un klusaks!
6.decembris 2011, 19:35 | links
 
necepies, ja domaa velceet peerc benziinu, bet ja neesi tikai velceetaajs derees ar elektro.
man shis pirmais gads ar bij - Nafigators minkota 30 (pa 40Ls dabuuju)un iesaakumaa pie rokas bija 63 (laikam) Ah parastais akjis un pietika uz kaadiem 10 -12 km, un akjis nebij izlaadeets... , bet elektro tieshaam nevajag investeet lielu naudu (liela pinjkjere ar tiem, labaak benziinieku panjemt.. aa un Nafigatoram veel pa tranci noziedosi 20 Ls, bet tas jau noderees jebkuram motoram, ka tik puuslis buus dziivs:)
6.decembris 2011, 19:29 | links
 
aakkis
nu tas gan!ka tur ir ar to stravas turesanu gela tur tapat ka tie parastie mikot akumulatori?jab ir atskiriba?
6.decembris 2011, 19:20 | links
 
Katrs izvēlās cik ietilpīgu saviem apstākļiem,nebija nolūks cenas rādīt.Ja es ielikšu aprēķinu formulas-neviens jau nerēķinās!!DD
6.decembris 2011, 19:17 | links
 
aakkis
ir starpiba star gela un parasto akumulutaro min kot es domaju vini abi vienadi tur to stravu jeb ne???????
6.decembris 2011, 19:17 | links
 
aakkis
tas pirmais bija izsmelos raksts paldies!!!bet tas otrs tur bija rublu cenas un cik ietilpiki aki!!!un viss?
6.decembris 2011, 19:13 | links
 
andriskkk
parasti kad saki googla meklet man paiet kadas tris dienas kamer atrodu izlasu izstudeju sev vajadzigo jo tak tur nav tik desmit lappas ko lasit tur ir pamatigi daudz!un tapec domaju ka butu te atraj ja padalas ar pieredi?!!ar krievu anglu un polu valodam nav problemu lasirana utt!!!
6.decembris 2011, 19:04 | links
 
Labi,nelikšu pa akumulatoru uzbūvi,bet ielikšu ko 'Jūs apspriežat un ko Jums vajag:Тяговый гелевый аккумулятор MK-27-GEL (глубокой разрядки, 91 а/ч)
Ampērstundas jau var būt lielākas.
6.decembris 2011, 16:55 | links
 
Vēl viena lietiņa. Elektromotora ķēdē ieslēdzot 30-50 A ampērmetru ar šunti var kontrolēt strāvas patēriņu un daudz maz precīzi sarēķināt cik ilgam laikam pietiks svina klucī sabāztās elektrības rezerves.
6.decembris 2011, 15:11 | links
 
Anton, pilns internets ar informāciju par elektromotoriem, ja kaut cik esi skolā iemācījies elektrotehnikas pamatsus, nevajadzētu būt lielām problēmām saprast, kas ir kas. Manis norādītajā adresē vari apskatīties MiniKotu tehniskos parametrus. Pavisam nesen jau rakstīju par elektromotoru apgriezienu elektronisko regulēšanu. Ja interesē, sameklēsi. Pirms izvēlies akulumatoru 100 vai 150 Ah vispirms pacilā viņus. Visiem akumulatoriem ir viena likumsakarība, jo vairāk Ah, jo vairāk kg.
6.decembris 2011, 15:03 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager