Spoles

Es uztinu 0.4. 100m. Pamēģināšu notīt kādus 10 nost.

maris77, 31.augusts 2020, 21:03


Te gan citas paaudzes spole - bet daudz neatšķiras - nu nez kas tur jādara, lai līdz stienītim uztītu.

31.augusts 2020, 21:16 | links
 
Varbūt noder.
31.augusts 2020, 21:13 | links
 
Davis-Di [31.08.20]: Ir variants ka aukla par daudz, ūdenī piebrieztot strīķējas pret stienīti apkšā.

Semtex, 31.augusts 2020, 20:22

Cik tad auklu tu tin virsū - līdz lūpai, ka nekust vairs ???

Auklai jābūt tik daudz uztītai, lai nebūtu lieks leņķis starp spoli un actiņu - tad arī nekas, nekur neberzīsies.
Es uztinu 0.4. 100m. Pamēģināšu notīt kādus 10 nost.
31.augusts 2020, 21:03 | links
 
Ir variants ka aukla par daudz, ūdenī piebrieztot strīķējas pret stienīti apkšā.

Semtex, 31.augusts 2020, 20:22


Cik tad auklu tu tin virsū - līdz lūpai, ka nekust vairs ???

Auklai jābūt tik daudz uztītai, lai nebūtu lieks leņķis starp spoli un actiņu - tad arī nekas, nekur neberzīsies.
31.augusts 2020, 20:54 | links
 
Gaita pasliktinās pie slodzes. Testēju tikai ar Pig shad jr. Slīpumu varu rīt vēl patestēt.

1. Atlaidu magnētiskās bremzes līdz pusei,bet situācija neuzlabojās. Ar visām trīs bremzēm variēju.
2.šim modelim Beast x ir tikai magnētiskās bremzes.
3. Eļļa gan līdzi nebija, bet nav arī saprašanas vēl par šo lietu

Droši vien būs jāmeklē palīdzība veikalā, bet gribētos vēl kādus ieteikumus uzklausīt, jo par multiem zinu maz.

maris77, 31.augusts 2020, 19:51


Te ir manuāļi:
https://www.abugarcia.com/AbuGarcia-product-manuals.html

Attaisi vaļā, apskaties centrbēdzes pinus ... izņem cilindru/spoli ārā , pārej pāri cilindra malām uz cilindra un korpusa , lai ir tīras - uztinot jaunu auklu ir gadījies ka šķīst krasa un metās pilnīgi tādos kā mikro nosēdumos un ne tām lētākajām.

Ass bremzi neaizgriez ciet bet ari neatstāj ka lufte ir.
Bet pa lielam teiktu ka jāiepilina eļļa => vajadzēja būt līdz, katra ziņā aizej uz veikalu, varbūt rādot izkritusi vai tml.
31.augusts 2020, 20:52 | links
 
jā var jo ietinot ūdeni paspiež laukā.
Tas ir variants ko pārbaudīt.
31.augusts 2020, 20:43 | links
 
Semtex [31.08.20]: Ir variants ka aukla par daudz, ūdenī piebrieztot strīķējas pret stienīti apkšā.
Ei nu ei???Iemest taču var!:D pat davis zin ka eļļai jābūt,bet nav!...man dzirdot vārdu "garantija" paliek nelabi!
31.augusts 2020, 20:33 | links
 
Ir variants ka aukla par daudz, ūdenī piebrieztot strīķējas pret stienīti apkšā.
31.augusts 2020, 20:22 | links
 
Davis-Di [31.08.20]: Sveiki copmaņi,

Vēlos lūgt palīdzību saistībā ar multu - Revo Beast X. Baigā škrobe,jo šis ir mans pirmais mults. Mults ir jauns un šodien pirmo reizi uzmetu pāris reizes mazo Pig Shad jr (ar visu āķi ap 60g). Ir tā, ka met labi, bet tinot iekšā auklu ar mānekli gaita ir slikta un sajūta ,ka beržas kaut kur tinot. Zvaigznes bremze ir pilnīgi ciet. Domāju, ka pie tāda svara multam būtu jābūt tīrākai gaitai. Pirkts šeit pat LV, Eholotes.lv veikalā. Varbūt varat ko ieteikt, kā vēl notestēt? Kā Abu ir ar garantiju?
Paldies!

maris77, 31.augusts 2020, 18:27


Beržās pie slodzes tikai un noteiktā slīpumā?

Ieteiktu:
1. paregulēt centrālo bremzi.
2. Vari noņemt vāciņu un paskatīties vai nav ciet visas centrbēdzes bremzes - tās var izdot skaņu.
3. Papēti vai nav pārāk pažuvusi - varbūt vajag pāris piles eļļas, līdzi nāca.

Ja neesi pārliecināts aizej uz veikalu.
Gaita pasliktinās pie slodzes. Testēju tikai ar Pig shad jr. Slīpumu varu rīt vēl patestēt.

1. Atlaidu magnētiskās bremzes līdz pusei,bet situācija neuzlabojās. Ar visām trīs bremzēm variēju.
2.šim modelim Beast x ir tikai magnētiskās bremzes.
3. Eļļa gan līdzi nebija, bet nav arī saprašanas vēl par šo lietu

Droši vien būs jāmeklē palīdzība veikalā, bet gribētos vēl kādus ieteikumus uzklausīt, jo par multiem zinu maz.
31.augusts 2020, 19:51 | links
 
Sveiki copmaņi,

Vēlos lūgt palīdzību saistībā ar multu - Revo Beast X. Baigā škrobe,jo šis ir mans pirmais mults. Mults ir jauns un šodien pirmo reizi uzmetu pāris reizes mazo Pig Shad jr (ar visu āķi ap 60g). Ir tā, ka met labi, bet tinot iekšā auklu ar mānekli gaita ir slikta un sajūta ,ka beržas kaut kur tinot. Zvaigznes bremze ir pilnīgi ciet. Domāju, ka pie tāda svara multam būtu jābūt tīrākai gaitai. Pirkts šeit pat LV, Eholotes.lv veikalā. Varbūt varat ko ieteikt, kā vēl notestēt? Kā Abu ir ar garantiju?
Paldies!

maris77, 31.augusts 2020, 18:27



Beržās pie slodzes tikai un noteiktā slīpumā?

Ieteiktu:
1. paregulēt centrālo bremzi.
2. Vari noņemt vāciņu un paskatīties vai nav ciet visas centrbēdzes bremzes - tās var izdot skaņu.
3. Papēti vai nav pārāk pažuvusi - varbūt vajag pāris piles eļļas, līdzi nāca.

Ja neesi pārliecināts aizej uz veikalu.
31.augusts 2020, 18:56 | links
 
Sveiki copmaņi,

Vēlos lūgt palīdzību saistībā ar multu - Revo Beast X. Baigā škrobe,jo šis ir mans pirmais mults. Mults ir jauns un šodien pirmo reizi uzmetu pāris reizes mazo Pig Shad jr (ar visu āķi ap 60g). Ir tā, ka met labi, bet tinot iekšā auklu ar mānekli gaita ir slikta un sajūta ,ka beržas kaut kur tinot. Zvaigznes bremze ir pilnīgi ciet. Domāju, ka pie tāda svara multam būtu jābūt tīrākai gaitai. Pirkts šeit pat LV, Eholotes.lv veikalā. Varbūt varat ko ieteikt, kā vēl notestēt? Kā Abu ir ar garantiju?
Paldies!
31.augusts 2020, 18:27 | links
 
Daiwa, Daiwa, Daiwa....
Gsrantijas, gljuks, nenostrãdãja... D.
Kaut kã neatminos ka Shimano kaut kas nenostrãdãtu)))
Bet katram savs stumjamais brends...
13.augusts 2020, 20:43 | links
 
Kasetes, knobi atšķiras, korpusa risinājumi arī (kaut vai - cik skrūves redzam JP un cik Eiropas modeļos :)) - vai šīs var saukt par vienādām spolēm?

_EKA, 12.augusts 2020, 23:46


Ne "vienādām", bet "viena modeļa". Pēc analoģijas ar autiņiem ir minimālas atšķirības kuzovā bet visi funkcionālie mehānisma mezgli - motors utt. ir vieni un tie paši. Zobrati, gultņi, visa konstrukcija.
Par minētajām skrūvēm - reālais skrūvju izvietojums ir identisks, tikai JP dizaina versijā uz pakaļējās malas uzlikta spīdīga dekoratīva uzlika, kas trešo skrūvi aizsedz.
Vienīgais, ko tiešām nezināju, ir ko teica Tomato, ka atšķiras knoba montāža. Jāpapēta...
13.augusts 2020, 08:47 | links
 
Te nu uzreiz prasās skaidrojumu, kura tad versija Jums ir - JDM vai nē? Viņas atšķiras jau pat pēc izskata:

_EKA, 12.augusts 2020, 22:10

Te laikam prasītos plašāks skaidrojums...
Konkrēti LEXA mums ir versija E, vienīgā ko var officiāli nopirkt un nodrošināt garantiju pie mums. Bet tehniski no JDM vai ASV/Āzijas modeļiem atšķiras tikai vizuālā dizaina nianses un kasešu izmēru modifikācijas. DAIWA nekad nav "slimojusi" ar kolēģu Shimano slimību zem viena nosaukuma taisīt tehnsiki dažādas spoles JDM un citiem (tur gan vairāk pie vainas nevis japoškas, bet Shimano preču zīmes turētājs - Normark, pa lielam Shimano Eiropā nepieder Shimano :D). DAIWA ir atškirības vizuālajā, parasti tīri kosmētiskas un izmēros (japāņiem tradicināli ir vairāk visādas seklās, pusseklās kasetes). A tā, papildus burti pie modeļa nosaukuma puslīdz ļauj atšifrēt kuram tirgum tā domāta (lai gan jaucas jau tāpat) - E-Eiropa, A-Asia, G-global (piemēram Certate un Exist pie mums ir G versija).
Galvenokārt atšķirības ir taisītas dēļ tā, ka DAIWA (Globeride korporācija) katrā lielākā reģionā ir sava pašu pārstāvniecība , kurai katrai savs katalogs un kodi. Par Vāciju, Nīderlandi un Austrumeiropu, ieskaitot Baltiju, atbild Vācijas DAIWA. Francijai un Anglijai kā lielajiem tirgiem ir pašiem savas pārstāvniecības un katalogi utt.
Brt tomēr būtiska nianse ir tā, ka tie nav trešās puses distributori, bet tieši pašas japāņu DAIWA meitas uzņēmumi.

JIG.LV, 12.augusts 2020, 22:40

Kasetes, knobi atšķiras, korpusa risinājumi arī (kaut vai - cik skrūves redzam JP un cik Eiropas modeļos :)) - vai šīs var saukt par vienādām spolēm?
12.augusts 2020, 23:46 | links
 
_EKA [12.08.20]: Padalos informācijā par interesantu jaunu spoļu sēriju- DAIWA LEXA E LT! Japānā šis modelis iznāca jau 2019. gada septembrī, taču tā normāli līdz Eiropai atnācis tikai tagad, pirms tam pa kādam no Japānas kāds atvilka. Es šo sen gaidīju, jo, manuprāt, spolēm ir liels potenciāls kļūt par līderi spēka spoļu vidējā klasē, ar uzsvaru uz izturību un ilgmūžību! Gultņi 5 - nav daudz, nav maz, saprātīgais konstruktīvais vidusmērs, bet svarīgi, ka visi 5 ir DAIWA labākie, patentētie, slēgtā tipa CRBB® gultņi. Korpuss no HARDBODYZ® alumīnija sakausējuma, kas, lai gan nav pats vieglākais, toties ir būtiski izturīgāks ar mazāku "noguršanas" risku nekā grafīta kompozītmateriāli, metāls tomēr ir un paliek metāls! Vēl interesanti, ka bez LT sērijas ierastajām kompaktā korpusa versijām (kam nosaukumā burts C) šim modelim ir arī pilnizmēra varianti , vienkāši 2500/3000. Protams, magnētiskās eļļas MAGSEALED® korpusa hermetizācija un citas modernās fiškas.

HARDBODYZ® aluminum reel body
MAGSEALED® body construction
5 "CRBB®" ball bearings
AIR ROTOR®
TOUGH DIGIGEAR®
ATD™ drag system
Infinite Anti-Reverse®
Cross Wrap® system
Silent Oscillation® system
ABS® aluminum longcast spool
CNC cut aluminum handle
Soft-touch handle knob
AIR BAIL®
Twist Buster® II line roller

Pa lielam sanācis tāds "budžeta Certate", nav pašu augstā gala tehnoloģisko sasniegumu, bet nu cenu kategorijā zem 170EUR (nu vismaz tā pie mums maksā, par citiem neatbildu :D ) tādas klases spēka spoles vēl nav bijis!



JIG.LV, 12.augusts 2020, 20:22
Te nu uzreiz prasās skaidrojumu, kura tad versija Jums ir - JDM vai nē? Viņas atšķiras jau pat pēc izskata:

https://www.daiwa.com/jp/fishing/item/reel/spin_rl/lexa/index.html

http://www.daiwa.de/dw/en/products_1/spinning_reels_2/lexa_e_lt/5,1,74,75,1,1__products-model.htm?ovs_prdrows2=10
Man Lexa E LT (eiropas variants) ir jau gandrīz 3 mēneši. Šo spoli izvēlējos EKA minēto iemeslu dēļ. Spoli tiešām ir patīkami turēt rokās...teicams modelis. Taču pēc pāris copēm spolei uznāca gļuks... Grūti būs aprakstīt, bet tā apm. lai vieglāk saprast brīžiem nestrādāja anti reverse. Devos pie meistara... Izstāstīju vainu. Saka nekas nopietns, spolē visticamāk ticis kondencāts vai ūdens. Tākā mitrumu spole nebija redzējusi tas atkrita. Izrādījas, ka ražotājs pārcenties ar eļļām un pie vainas bija tas, ka spole Jūnija karstumā bija nostāvējusi divas dienas auto salonā... un dēļ karstuma bija "paslīdējis uz augšu" ass gultnis, kas veidoja šo gļuku. Paldies Ogres spoļu meistaram par bezmaksas defekta novēršanu. Tākā biju spoli nodevis meistaram palūdzu, lai pie reizes ieliek gultni auklas rullītī uz knobā. Saņemot spoli meistars pateica, ka ir sanācis ielikt tikai gultni auklas rullītī, jo atšķirībā no Japānas variant EU knobs ir presēts. A... Un galvenais, ka spoļu meistars teica ka ar tiem magnētiskās eļļas gultņiem (kā šai spolei un augstāka plauktiņa Daiwa spolēm šad tad esot problēmas....) Citādā ziņā spole ir tiešam patīkama. Ir man arī pēdējais stradics... Teikšu godīgi, spoles abas ir ar izcilu gaitu, taču vienu plusiņu pielikšu klāt Daiwa spolei... ;)
12.augusts 2020, 23:11 | links
 
Te nu uzreiz prasās skaidrojumu, kura tad versija Jums ir - JDM vai nē? Viņas atšķiras jau pat pēc izskata:

_EKA, 12.augusts 2020, 22:10


Te laikam prasītos plašāks skaidrojums...
Konkrēti LEXA mums ir versija E, vienīgā ko var officiāli nopirkt un nodrošināt garantiju pie mums. Bet tehniski no JDM vai ASV/Āzijas modeļiem atšķiras tikai vizuālā dizaina nianses un kasešu izmēru modifikācijas. DAIWA nekad nav "slimojusi" ar kolēģu Shimano slimību zem viena nosaukuma taisīt tehnsiki dažādas spoles JDM un citiem (tur gan vairāk pie vainas nevis japoškas, bet Shimano preču zīmes turētājs - Normark, pa lielam Shimano Eiropā nepieder Shimano :D). DAIWA ir atškirības vizuālajā, parasti tīri kosmētiskas un izmēros (japāņiem tradicināli ir vairāk visādas seklās, pusseklās kasetes). A tā, papildus burti pie modeļa nosaukuma puslīdz ļauj atšifrēt kuram tirgum tā domāta (lai gan jaucas jau tāpat) - E-Eiropa, A-Asia, G-global (piemēram Certate un Exist pie mums ir G versija).
Galvenokārt atšķirības ir taisītas dēļ tā, ka DAIWA (Globeride korporācija) katrā lielākā reģionā ir sava pašu pārstāvniecība , kurai katrai savs katalogs un kodi. Par Vāciju, Nīderlandi un Austrumeiropu, ieskaitot Baltiju, atbild Vācijas DAIWA. Francijai un Anglijai kā lielajiem tirgiem ir pašiem savas pārstāvniecības un katalogi utt.
Brt tomēr būtiska nianse ir tā, ka tie nav trešās puses distributori, bet tieši pašas japāņu DAIWA meitas uzņēmumi.
12.augusts 2020, 22:40 | links
 
Padalos informācijā par interesantu jaunu spoļu sēriju- DAIWA LEXA E LT! Japānā šis modelis iznāca jau 2019. gada septembrī, taču tā normāli līdz Eiropai atnācis tikai tagad, pirms tam pa kādam no Japānas kāds atvilka. Es šo sen gaidīju, jo, manuprāt, spolēm ir liels potenciāls kļūt par līderi spēka spoļu vidējā klasē, ar uzsvaru uz izturību un ilgmūžību! Gultņi 5 - nav daudz, nav maz, saprātīgais konstruktīvais vidusmērs, bet svarīgi, ka visi 5 ir DAIWA labākie, patentētie, slēgtā tipa CRBB® gultņi. Korpuss no HARDBODYZ® alumīnija sakausējuma, kas, lai gan nav pats vieglākais, toties ir būtiski izturīgāks ar mazāku "noguršanas" risku nekā grafīta kompozītmateriāli, metāls tomēr ir un paliek metāls! Vēl interesanti, ka bez LT sērijas ierastajām kompaktā korpusa versijām (kam nosaukumā burts C) šim modelim ir arī pilnizmēra varianti , vienkāši 2500/3000. Protams, magnētiskās eļļas MAGSEALED® korpusa hermetizācija un citas modernās fiškas.

HARDBODYZ® aluminum reel body
MAGSEALED® body construction
5 "CRBB®" ball bearings
AIR ROTOR®
TOUGH DIGIGEAR®
ATD™ drag system
Infinite Anti-Reverse®
Cross Wrap® system
Silent Oscillation® system
ABS® aluminum longcast spool
CNC cut aluminum handle
Soft-touch handle knob
AIR BAIL®
Twist Buster® II line roller

Pa lielam sanācis tāds "budžeta Certate", nav pašu augstā gala tehnoloģisko sasniegumu, bet nu cenu kategorijā zem 170EUR (nu vismaz tā pie mums maksā, par citiem neatbildu :D ) tādas klases spēka spoles vēl nav bijis!



JIG.LV, 12.augusts 2020, 20:22

Te nu uzreiz prasās skaidrojumu, kura tad versija Jums ir - JDM vai nē? Viņas atšķiras jau pat pēc izskata:

https://www.daiwa.com/jp/fishing/item/reel/spin_rl/lexa/index.html

http://www.daiwa.de/dw/en/products_1/spinning_reels_2/lexa_e_lt/5,1,74,75,1,1__products-model.htm?ovs_prdrows2=10
12.augusts 2020, 22:10 | links
 
Kādà cenā būtu 3000?
12.augusts 2020, 21:16 | links
 
Padalos informācijā par interesantu jaunu spoļu sēriju- DAIWA LEXA E LT! Japānā šis modelis iznāca jau 2019. gada septembrī, taču tā normāli līdz Eiropai atnācis tikai tagad, pirms tam pa kādam no Japānas kāds atvilka. Es šo sen gaidīju, jo, manuprāt, spolēm ir liels potenciāls kļūt par līderi spēka spoļu vidējā klasē, ar uzsvaru uz izturību un ilgmūžību! Gultņi 5 - nav daudz, nav maz, saprātīgais konstruktīvais vidusmērs, bet svarīgi, ka visi 5 ir DAIWA labākie, patentētie, slēgtā tipa CRBB® gultņi. Korpuss no HARDBODYZ® alumīnija sakausējuma, kas, lai gan nav pats vieglākais, toties ir būtiski izturīgāks ar mazāku "noguršanas" risku nekā grafīta kompozītmateriāli, metāls tomēr ir un paliek metāls! Vēl interesanti, ka bez LT sērijas ierastajām kompaktā korpusa versijām (kam nosaukumā burts C) šim modelim ir arī pilnizmēra varianti , vienkāši 2500/3000. Protams, magnētiskās eļļas MAGSEALED® korpusa hermetizācija un citas modernās fiškas.

HARDBODYZ® aluminum reel body
MAGSEALED® body construction
5 "CRBB®" ball bearings
AIR ROTOR®
TOUGH DIGIGEAR®
ATD™ drag system
Infinite Anti-Reverse®
Cross Wrap® system
Silent Oscillation® system
ABS® aluminum longcast spool
CNC cut aluminum handle
Soft-touch handle knob
AIR BAIL®
Twist Buster® II line roller

Pa lielam sanācis tāds "budžeta Certate", nav pašu augstā gala tehnoloģisko sasniegumu, bet nu cenu kategorijā zem 170EUR (nu vismaz tā pie mums maksā, par citiem neatbildu :D ) tādas klases spēka spoles vēl nav bijis!

12.augusts 2020, 20:22 | links
 
_EKA [20:47]: Testēju spoles, 5€ gablā- pēc skaņas nosaku defektu. Sīkāk PM.

drunk_gnome, 23.jūlijs 2020, 16:02
Kā noteiksi defektu, ja skaņas nav?Uz izjūtām, iedosi spoli patīt, i srazu diagnostika...Izdruku arī dodu no kompja. Tad ir +2€

drunk_gnome, 23.jūlijs 2020, 21:09

Super! Piesakos pie tevis rindā ar ~2000 gada Catanu. Vairs negriežas.
23.jūlijs 2020, 23:35 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager