Pag, Normi!
1. Pietiek ar pirkuma čeku.
2. Garantijas saistības pilda pārdevējs, jeb tirgotājs. Ne klienta problēma.
Ekspertīzes utt. un bla, bla.
P.S.
Silti iesaku saglabāt pirkuma čekus! It sevišķi sadzīves tehnikai, pēdējo 5 gadu laikā pirktai.
Nozaudēju un vešmašīnu remontēju pats. Comrāds saglabājis, griezās ar pretenziju pie tirgotāja un 2 dienu laikā Whirlpool piegādāja jaunu. Problēma ar “bunduļa” gultņiem. “Bunduļa” garantija 5gadi.
Tāpat kafijas automāts. Pēc 1/2 gada lietošanas sāk sulot. Vecais gadus 15 un pēc, vēl uz citām mājām.
BrunoL, 30.novembris 2020, 17:28
tā gluži nav Bruni :)), izgājām tam cauri, jo bija pāris aktīvisti, kuri 2 gadus zābakus mauz pa gateriem, mežeim u.t.t. un nedēļu pirms 2 gadu termiņa nes uz veikalu atpakaļ, tādi joki neiet cauri :)))
sadzīves tehnikas, arī mašīnu papīros tu pērc lietu ar jau dokumentos ierakstītu garantiju, makšķerlietām tādu dokumentu parasti nav, pat ehalotēm ne vienmēr ir ražotāja papīrs līdzi