Peipusa ezers

Aktuālākais no Peipusa. Vietas, licences, copes atskaites, ledus stāvoklis ...
vakar atgriezos no 3 diennieka pa ezeru,parsvaraa bijaam varnjaa,brinumi nenotika,mega asari,vedzeles,breksi nebija:),pasiiki asari lidz 100gr.raudas lidz 200gr.,taa arii nesapratu ko taa rauda iisti gribeeja(baroju ljoti dazaadi,lielaam porcijaam ,mazaam,motili,bariibu,ar barotavu,un no augsas.pec 2 dienu barosanas alingji,ne arko ipasi neatskjiraas lomu zinjaa no jaunajiem:(:) copejaam 8,5 km apm 7,5 m un 2 km apm 4m,protams zivju jau tapat bija daudz(un vairaak jau nemaz nevajadzeeja)bet prieks ieliktaa darba un lidzekljiem skjita pamaz:),secinajums pavasaris tur zem ledus veel nav saacies,jabrauc laikam tad kad jau alingjis vispaar nesalst ciet.buus vairaak ezeraa svaigais udens un buus i zivju aktivitaate.spozas olas visiem:)!
1.aprīlis 2013, 11:33 | links
 
30.03.13 bijam nina 8km man bija 13kg raudas ,2kg asaru, parejiem mazak
1.aprīlis 2013, 00:40 | links
 
Atbraucu tikko no ņinas! nodedzis tākā nēģers laiks ideāls bet nu cope varēja būt krietni labāka! 4-5 kg raudas savilku smukas 3šajā kilometrā!

ritvars, 1.aprīlis 2013, 00:06



Ar kājām gāji iekšā? Kā ar iebraukšanu? Pagājušajā piektdienā nevarēja ar mašīnu iebraukt braucām atpakal uz Varnju.
1.aprīlis 2013, 00:21 | links
 
nu 15 zivis nav šodienas sliktākais rādītājs:)
1.aprīlis 2013, 00:19 | links
 
Atbraucu tikko no ņinas! nodedzis tākā nēģers laiks ideāls bet nu cope varēja būt krietni labāka! 4-5 kg raudas savilku smukas 3šajā kilometrā!
1.aprīlis 2013, 00:06 | links
 
29-30.03.2013.
Piektdiena.
Izbraukšana no Merapalu uz Varnjas pusi. Nolēmam mēklēt aktīvu zivi. Gandrīz visu dienu mēklējam. Vienā vietā tikai standarta asaris bija aktīvs. Līdz plkst.16:00 5,5 kg asaru+ 10 raudas.
Plkst.16:10 beidzot atradam un līdz 18:30 16 kg raudu + asaris 300 grami + sīga ap 200 gramiem. Iebārojam āliņģus rītdienai un uz krastu.
Sestdiena.
Plkst.06:00 jau sežam iepriekšējās dienas laimīgājos āliņģos. Cope sākās uzreiz un ilga līdz plkst.08:15. Par šo laiku 15 kg raudas. Tad kā apgrieza un zivi vairs pierūnāt ēst neizdevas. Ap plkst.13:00 braucam uz krastu. Daudzas zivis gan raudas, gan asari ar dēlēm.
Paldies ezeram par skaistiem momentiem un rakstura norūdīšanu.
31.marts 2013, 15:18 | links
 
vakar - kallaste,5 km,dziļums 8m.divatā 10 un 12 kg.tikai raudas
31.marts 2013, 14:12 | links
 
Zaķim šodien botas kājās,
Iegriežas viņš visās mājās.
Dala pūpolus un olas,
Lai ir galvā labas domas. Visus copmaņus ar svetkiem un ne asakas Peipja plašumos.
31.marts 2013, 14:01 | links
 
Vienas dienas licenze:
+3721322*400*0ggmmdd0000
pēc nullēm uzklausi igaunieti,ko viņa par tevi doma un kad viņa beigusi runāt obligāti spied
*
no ši brīža atļauja strādā,ja Tev mobīlajā bija pietiekoši daudz latiņu!Lieki teikt,ka ggmmdd ir tavi dzimšanas dati šādā secībā
30.marts 2013, 22:32 | links
 
Sveiki ! kāds nevar pateikt kas labs notiek peipusā šaurumā mehikoorma?? nevaram sadomāt braukt uz ņinu vai mehikoormu!
30.marts 2013, 22:19 | links
 
kaads newareetu pastaastit kaa wedzeles pareizi jaakker?
30.marts 2013, 21:08 | links
 
29.03. Ninā rezultātu gaidījām labāku, bet.... neviens no mums nebija Peipusa meistars,.... savu raudu jau savilkām, cits vairāk, cits mazāk, bet liekas, ka visi zem 10 kg. Bet ģimji gan kā nēģeriem iedega saulē.... Gājām iekšā kādus 4 km... Rauda gribēja iebarošanu ar mēru...
30.marts 2013, 20:58 | links
 
Pabijām arī mēs 8 čomu kompānijā. Bijām Ņinā, 5-6km. Aizvakar tautas ne ļoti, vakar daudz. 2 dienās lomi 17-23kg, pārsvarā rauda, lielāka ašuka par 120-130g nevienam nebij, 1 vēdzele 1,1kg. No 1 āliņģa 5-7, un tā staigā starp 3-4 un pārbaudi. Kas uz vietas, tiem mazāk. Ar barošanu.
30.marts 2013, 19:17 | links
 
peipsile.ee viss par copi gan ziemā gan vasarā Ninā.Pakalpojumi ,naktsmītnes,transports uz ezeru,pirts.
30.marts 2013, 14:59 | links
 
Vakardien Merepalu 7 km tikai asaris. Kopā 28,0 kg, nosverot vidējais svars 450,0 grami! :D Un tagad patiesība :D - 9,5 kg rauda+asaris! Raudas vidējais svars 175 g, asarim 105 g. Divas aiznestas mormenes un viens shods - doma, ka tie bija brekšu papi.Cope ar uzplūdiem - piecas zivis un klusums, skraidot no lunkas uz lunku tomēr kaut ko varēja salasīt! Tiem kas gaidija uz vietas - 2-4 kg zivju! Laiks ideāls, braukšana ar vieglo - pa jaunu risi labāk īpaši neaizrauties, arī džipus veči stumdīja, pa iebraukto - drošu sirdi!
30.marts 2013, 11:47 | links
 
vakar varna.no rita uz ierasto vietu pec raudam bet copes tur nav.izskatas ka ta vieta ir izsmelta.vakar tur bija kolhozs.trijata aizbraucam uz asariem.cepams asars un dazas raudas man 3-4kg un kolegiem ap 3 un 4-5kg.kas palika uz raudam tiem no 5 lidz 12 kg rauda+asars.
30.marts 2013, 11:46 | links
 
nupat no Varnjas. No plkst 8 līdz 12 4kg raudas - asari attiecībā 5:1 No pulkst 12 līdz 17 ap 1kg pamatā asarīši, jo kad ap pusdienlaiku apsīka cope, padomāju ka jādodas meklēt cits zivīgs āliņģis, taču izrādījās ka copes nav nekur apkārtnē. Citiem līdzbraucējiem vēl mazāki lomi.
30.marts 2013, 00:02 | links
 
Nupat draugs no Varņas; trīs-četri kilogrami (vidēji -divi kompānijā). Tik švaku copi sen neesot piedzīvojis. Mašīnu, cilvēku vairāk, kā sajēgas un ''viss notiekot'' pie ekstremāliem ātrumiem. Divu metru attālumā ar kolēģi nevar sarunāties - nedzird viens otru.....
29.marts 2013, 23:51 | links
 
Katra (gandrīz) latvju makšķernieka dzīvē pienāk brīdis, kad viņam pirmo reizi jābrauc uz teiksmām apvīto makškernieku Meku - Peipsi jaarv. Man tāds brīdis pienāca 28. martā plkst. 00.30. Pirms tam, protams, izstudēta Peipusa sadaļa Copeslietās, uzklausīti dažādi (reizēm pretrunīgi) lietpratēju padomi, iegādāts Pileti, piecas reizes izčekots līdzņemamo lietu saraksts, viss sakrauts piebraukušajā busiņā un Brauciens var sākties. Pa ceļam tiek savākti copesbiedri, skan jociņi un "jauniņo" apcelšana (tādi no 6 esam 3). Braucot kolēģi sasveicinās ar Džeku Danielu (bez tā nevar, jo cope neizdosies). Laiks paiet sarunās par copi un minējumos, kas un kā ķersies. Nemanot esam Tartu, pirmajā luksaforā zaļais - man paskaidro: ticējums saka, ja luksaforā zaļais, ķersies asari, ja sarkanais - raudas. Spečuku vidū izceļas diskusija - uz kuru vietu braukt, izvēle krīt uz Varnju. Neilgi pēc saullēkta pieripojam pie ezera. Neliela apstāšanās, jāpiesakās robežsargiem un jāiezīmē teritorija Peipusa ezera niedrēs. Sajūta tāda, ka atrodamies Latvijas lielceļa malā - ar apskaužamu regularitāti garām brauc mašīnas ar LV numuriem. Sākas diskusija, cik tālu un kādā virzienā brauksim. Man ir galīgi vienalga, ka tik ātrāk tikt pie sava pirmā cauruma :). Viedais takuzinis nosprauž maršrutu - nedaudz pa kreisi no iebrauktā ceļa un aiziet... Pēc nepilniem 4 km liktenis nosaka attālumu, jo busiņš sāk strēgt sniegā. Nolemjam apstāties un sākt copēt. Sāk skanēt urbji, Rapala cītīgi grauž 90 centimetrīgo ledu. Pēkšņi tiek piesauktas vieglas uzvedības sievietes - izrādās krustdēla urbis iestrēdzis torosā. Liekas, būs pirmais ziedojums Peipusa dieviem, bet busiņa šoferis ir bijis tālredzīgs un paņēmis līdzi lauzni un tā "pri pomošči loma i kakoj to maķeri" urbis tiek sekmīgi atbrīvots. Laižu lejā mormišku - dziļums 5,5 m. Neliels brīdis un pirmā cope - mazais pannas asaris. Šķiet ticējums piepildīsies, bet āliņģis klusē, pāreju pie nākošā. Pēc brīža sardziņš pārliecinoši saliecas, piecirtiens un rokā iegulst patīkams smagums - stiepiens un pirmā Peipusa rauda lēkā pavasara saules staros. Pēc brīža piesakās vēl viena, tad vēl un vēl, tad atkal mazais pannas asaris. Rauda ir mazaktīva, ņem 2 cm no grunts pilnīgi nekustīgu ēsmu. Zivju kaudzīte aug arvien lielāka, pienāk kolēģis, nogroza galvu un nosaka: "Iesācēja haļava...", jo pārējiem vēl neesot nekā. Pa to laiku iedarbojas 1. haļavas likums un cope apsīkst. Metos urbt un barot jaunus āliņgus. Krustdēls ir uztaustījis zelta dzīslu un ar apskaužamu regularitāti nesteidzīgi sāk vilkt smukas raudas. Arī pārējie ir "aizgājuši no nulles". Pārkontrolēju āliņģus - pieskās pa kādai raudai un asariņam... Zvana kolēģis - 6. km ņemot pasīks asars... Cope apsīkst, bet krustdēls un pārējie velk. Rodas gandrīz nepārvarama vēlme iet apurbt krustdēlu, bet pašlepnums neļauj. Saule jau rāda pusdienlaiku un es esmu zaudējis sākotnējās līdera pozīcijas. Dodos meklēt "savu zivi". Izurbju un iebaroju 3 āliņģus. Pulkstens jau ir 3 pēcpusdienā, kad beidzot vienā no āliņģiem sākas... Tālākās 2 stundas vairs nav cope bet darbs - ielaid, piecērt, izvelc... Strādā 2 āliņģi. Raudas izmērs svārstās no 150-200 g. Ir arī pa kādai mazākai. Ap pieciem kolēģi sāk klaigāt, ka pietiek plātīt rokas, jābraucot mājup. Pametu acis uz blakus nolikto cukura maisu, tas izskatās patīkami piebriedis... Nopūšos un metu pasākumam mieru. Pie busiņā salīdzinām lomus... Uz aci izskatās, ka mēs ar krustdēlu esam saķēruši apmēram vienādi, pārējiem ir mazāk. Krāmējam mantas, kāpjam busā un braucam uz krastu... Atpakaļceļš tiek pavadīts snauduļojot, patīkama noguruma zīmē. Vīri nobauda igauņu cepumus un kaļ nākošo braucienu plānus. Mājās nosveram lomus - izrādās ar krustdēlu esam cīnijušies plecs plecā - katram pa 19,5 kg. Pārējie kaut kur 10 -12 kg. robežās, kolēģim viens bonusa trīssimtnieks asaris. Jāsaka - Peipuss mani ir paņēmis, ilgi es turējos, kamēr zaudēju nevainību :)))
p.s. Ašukaini, aizbrauc vienreiz uz Peipusu! Tici man, nenožēlosi...
p.p.s. Izlasīju un nodomāju - nu i samurgojis:)))
29.marts 2013, 23:40 | links
 
mustvee ar vieglo var tit lidz 18 km,ieteicams braukt tik pa sliedeem,silti ieteicams...:)ar ziviim tur pasvaki,ja neskaita kjisus:),aizbraucaam pecpusdienaa liidz varnjai,rauda pietiekami,asaris siiks(5-7km)brauksasna stipri labaaka kaa mustvee,tautas ljoti daudz.riit turpinasim.
29.marts 2013, 19:59 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager