Atgriežoties pie maksāšanas jautājumiem...
Uzrakstīju uz to pilet.ee:
Citēju:
Hello!
Are your services are also available for Latvian citizens? Or pilet.ee is also available in English?
In particular I am interested in paying for fishing in Estonia.
Thank you!
No robota saņēmu atbildi sev "ļoti saprotamā" valodā.
Citēju:
Artis Bekeris,
Teie teade on vastu võetud ja registreeritud numbriga [#889224]. Vastame Teile esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul.
Täiendava küsimuse puhul või info lisamiseks antud teemal palun ärge saatke uut e-posti vaid vastake käesolevale kirjale. Ülevaate esitatud küsimustest ja nende lahendamise seisust leiate meie veebikeskkonnas:
http://support.pilet.ee/view.php...
Parimate tervitustega
ID-pileti klienditugi
ID-pileti info- ja ostuliin: 11800
Rikketelefon: 6118000
Google tulkotājs stāsta, ka tur esot rakstīts apmēram tā:
Artis Beķera,
Jūsu ziņojums ir saņemts un reģistrēts [# 889224]. Mēs atbildēt uz jums, cik ātri vien iespējams, bet ne vēlāk kā 5 darba dienas.
Lai iegūtu sīkāku jautājumu vai informāciju, lai pievienotu par šo tēmu, lūdzu, nesūtiet jauna e-pasta atbildes uz šo vēstuli. Pārskats par problēmām un to rezolūciju vides stāvokli mūsu mājas lapā:
http://support.pilet.ee/view.php...
Best regards
ID-biļetes klientu atbalsta
ID-biļešu pirkšanu info tālrunis: 11800
Vidusskolas Tālrunis: 6118000
Nu tad 5 dienas gaidīsim ziņas... un vislabāk man patīk tas "Vidusskolas Tālrunis" :-))))