Zinu,šis ir labākais apraksts, ko i-netā jau noskatījos par ierīci.
Bet maz ir info no lietotājiem šeit.Novērojumi,par darbību..
Bet maz ir info no lietotājiem šeit.Novērojumi,par darbību..
11.aprīlis 2017, 22:30 | links
Jā,par Deeper Pro+ baigi švaka informācija no lietotājiem.
harlamovs, 11.aprīlis 2017, 18:56
Sveiki.
Šogad esmu nolemis iegadaties kadu eholotu,pamataa makskereju ezeros,un ziemā uz ledus. Budzets ir ap 250 eur., iesakuma biju domajis pirkt deeper pro+, bet palasot so forumu, domas par so ierici ir dazadas, tapec velos Jums pajautat, vai Deeper kaa ierīce ir ilgdzivotaja vai uz seoznu,divam?
Vai par sadu summu piedavajuma ir kads labaks variants? Pasam par sadam lietam pilnigi tumsa bilde.
Artis02, 11.aprīlis 2017, 15:43
Meklēju Raymarine Dragonfly "atslēgu" štekera fiksācijai. Bildē apvilkts ar baltu līniju.
Varbūt kādam ir beigts Raymarine vai zina kur tādu var meklēt?
kaspars71, 23.marts 2017, 12:29
SR1
Atkarībā kuru Daugavas posmu gribi zīmēt. Iekš Insight Genesis Daugava (Rīga) ir sazīmēta principā visa. Un priekš šī Daugavas posma, baigi neredzu jēgu zīmēt kko vēl precīzāk (laiku tas aizņem nenormālu). Par tām svārstībām, man liekas, ka to varēja regulēt pašā insight genesis, kad karte tika lādēta iekšā.
arvis_an, 22.marts 2017, 13:39
Dievs nemīl, ka nabagi trako :D
Te daļai nemaz nav skaidrs kā globālā tirdzniecībā veidojas cena. Eholotes.lv nemaz nevar dabūt tādu ražotāju atlaidi kā daži ehološu tirgotāji ASV, jo vienkārši nav apjoma. Piemēram eholotes.lv notirgo 100 pašu labākos aparātus, bet ASV kāds interneta veikals 4000 gadā. Ražotājs viņam uz ceļiem rāpos, lai viņš vēl notirgo 4000. Divi dažādi tirgi un domāju, ka arī garantijas serviss, konsultācija nebūs tik izsmeļoša ASV kā tepat LV. Tas attiecas uz visām elektro un un citām precēm. Tā kā tā pārdevēju peldēšanās nosmeltajā krējumā ir mīts.. jo te VIENKĀRŠI nav apjoma!!!
Jurcik, 20.marts 2017, 21:31
Loti labi un pareizi pateikts.
Pie tam, razotajs katram regionam nosaka savu iepirkuma cenu, kas var atskirties pat ES teritorija, atstajot veikalniekam, loti mazu uzcenojumu. Ari Humminbird gadijuma LV cenas no piegadataja ir neadekvati augstas un rekomendejamas pardosanas cenas ir ar loti nelielu pelnas procentu. Vieniga iespeja palielinat pelnu, ir pasutit apjomu iepriekseja gada un sanemt priekspasutijuma atlaidi. Tas nozime ka veikalniekam ir jaiesalde lieli lidzekli un jauzmin nakama gada pieprasijums. Tirgojot Humminbird, veikalnieks nevar uzlikt lielaku uzcenojumu, ka ir rekomendets, jo sis eholotes tirgo katrs, kam nav slinkums.
Kas attiecas par situaciju ar Humminbird, Zeroline karti un Autochart programmu karsu zimesanai, tad uzskatu ka Eholotes.lv visu ir pareizi izdarijusi. Kad perkat masinu ar originalu navigaciju, regiona kartes ari ir papildus jaiegadajas, vai piemeram TV perkot ari visi savienojuma vadi nenek komplekta. Un neviena veikala Jums neprasis, kam pieslegsiet TV, lai piemekletu attiecigos vadus.
Sazaans, 21.marts 2017, 06:25
Dievs nemīl, ka nabagi trako :D
Te daļai nemaz nav skaidrs kā globālā tirdzniecībā veidojas cena. Eholotes.lv nemaz nevar dabūt tādu ražotāju atlaidi kā daži ehološu tirgotāji ASV, jo vienkārši nav apjoma. Piemēram eholotes.lv notirgo 100 pašu labākos aparātus, bet ASV kāds interneta veikals 4000 gadā. Ražotājs viņam uz ceļiem rāpos, lai viņš vēl notirgo 4000. Divi dažādi tirgi un domāju, ka arī garantijas serviss, konsultācija nebūs tik izsmeļoša ASV kā tepat LV. Tas attiecas uz visām elektro un un citām precēm. Tā kā tā pārdevēju peldēšanās nosmeltajā krējumā ir mīts.. jo te VIENKĀRŠI nav apjoma!!!
Jurcik, 20.marts 2017, 21:31
Pēc dažu paustā, garantija ir tām eholotēm, kuras ir iegādātas legāli un importētas legāli? Ja pērk veikalā ASV, neizklausās nelegāli, ja saņemot preci kā privātpersona nokārto ar muitu saistītos maksājumus ar tā nevelk uz nelegālu importu. Ja esmu bijis ASV, tur pircis eholoti, makšķerējis un tagad to atvedis uz Latviju vai kāds importa radinieks uzdāvina … ar nelegālas darbības neredzu.
Kontaktdakša var nesakrist, komplektā kartes citas, nav instrukcijas vai izvēles latviešu valodā, komplektācija var atšķirties, uz vietas nepieejamas rezerves daļas vai aksesuāri (ja modeli attiecīgā reģionā nepārdod), specifisku funkciju nestrādāšana … bet tas attiecas uz lietošanu.
Par preces garantiju tikai un vienīgi atbild pārdevējs tad, ja valstī nav oficiāla tirgotāja, pārstāvja vai izplatītāja, kuram noslēgts sakarīgs līgums ar ražotāju vai reģionālo pārstāvi, kas ierasti notiek, ja ražotājam tirgus nav interesants. Tad tirgotājam jātēlo tas kā nav (starp citu, pirmā pazīme šādai situācijai, nav ražotāja instrukcijas valsts valodā) un cenas ar tādas kādas ir.
Normālā situācija, garantijas jautājumos pārdevējs ir starpnieks starp pircēju un ražotāju. Arī cenu jautājumos, ja nav ierasto Latvijas ambīciju ar uzcenojumu, nevajadzētu būt krasām atšķirībām, jo kāda jēga pārdevējam izglītot darbiniekus, informēt klientus, izrādīt preci, ja pēc tam preci iegādājas citur? Attiecīgi, nepirki pie manis, garantijas jautājumos ej trīs mājas tālāk … atvainojos, bet tipiska zema līmeņa veikalnieka politika attieksmē pret potenciālo klientu, kas iespējama tikai apstākļos, kad īstas konkurences nav vai arī paši pārdevēji visu tirgu sadir...ši.
close24, 20.marts 2017, 21:58