Pēc dažu paustā, garantija ir tām eholotēm, kuras ir iegādātas legāli un importētas legāli? Ja pērk veikalā ASV, neizklausās nelegāli, ja saņemot preci kā privātpersona nokārto ar muitu saistītos maksājumus ar tā nevelk uz nelegālu importu. Ja esmu bijis ASV, tur pircis eholoti, makšķerējis un tagad to atvedis uz Latviju vai kāds importa radinieks uzdāvina … ar nelegālas darbības neredzu.
Kontaktdakša var nesakrist, komplektā kartes citas, nav instrukcijas vai izvēles latviešu valodā, komplektācija var atšķirties, uz vietas nepieejamas rezerves daļas vai aksesuāri (ja modeli attiecīgā reģionā nepārdod), specifisku funkciju nestrādāšana … bet tas attiecas uz lietošanu.
Par preces garantiju tikai un vienīgi atbild pārdevējs tad, ja valstī nav oficiāla tirgotāja, pārstāvja vai izplatītāja, kuram noslēgts sakarīgs līgums ar ražotāju vai reģionālo pārstāvi, kas ierasti notiek, ja ražotājam tirgus nav interesants. Tad tirgotājam jātēlo tas kā nav (starp citu, pirmā pazīme šādai situācijai, nav ražotāja instrukcijas valsts valodā) un cenas ar tādas kādas ir.
Normālā situācija, garantijas jautājumos pārdevējs ir starpnieks starp pircēju un ražotāju. Arī cenu jautājumos, ja nav ierasto Latvijas ambīciju ar uzcenojumu, nevajadzētu būt krasām atšķirībām, jo kāda jēga pārdevējam izglītot darbiniekus, informēt klientus, izrādīt preci, ja pēc tam preci iegādājas citur? Attiecīgi, nepirki pie manis, garantijas jautājumos ej trīs mājas tālāk … atvainojos, bet tipiska zema līmeņa veikalnieka politika attieksmē pret potenciālo klientu, kas iespējama tikai apstākļos, kad īstas konkurences nav vai arī paši pārdevēji visu tirgu sadir...ši.
Kontaktdakša var nesakrist, komplektā kartes citas, nav instrukcijas vai izvēles latviešu valodā, komplektācija var atšķirties, uz vietas nepieejamas rezerves daļas vai aksesuāri (ja modeli attiecīgā reģionā nepārdod), specifisku funkciju nestrādāšana … bet tas attiecas uz lietošanu.
Par preces garantiju tikai un vienīgi atbild pārdevējs tad, ja valstī nav oficiāla tirgotāja, pārstāvja vai izplatītāja, kuram noslēgts sakarīgs līgums ar ražotāju vai reģionālo pārstāvi, kas ierasti notiek, ja ražotājam tirgus nav interesants. Tad tirgotājam jātēlo tas kā nav (starp citu, pirmā pazīme šādai situācijai, nav ražotāja instrukcijas valsts valodā) un cenas ar tādas kādas ir.
Normālā situācija, garantijas jautājumos pārdevējs ir starpnieks starp pircēju un ražotāju. Arī cenu jautājumos, ja nav ierasto Latvijas ambīciju ar uzcenojumu, nevajadzētu būt krasām atšķirībām, jo kāda jēga pārdevējam izglītot darbiniekus, informēt klientus, izrādīt preci, ja pēc tam preci iegādājas citur? Attiecīgi, nepirki pie manis, garantijas jautājumos ej trīs mājas tālāk … atvainojos, bet tipiska zema līmeņa veikalnieka politika attieksmē pret potenciālo klientu, kas iespējama tikai apstākļos, kad īstas konkurences nav vai arī paši pārdevēji visu tirgu sadir...ši.
20.marts 2017, 21:58 | links