Burtnieks

Personīgi pagājušajā nedēļā paziņoju Jānim t .i. zivju inspektoram par brekšu nārsta sākšanos lai uzmanās jo aktivizēsies maliķi .Mums izvērsās diskusija arī par zandartu.viņa vārdi bija kad diezgan bezcerīgi ar viņiem cīnīties jo kad brauc klāt visu pār bortu un gali ūdenī
20.maijs 2014, 13:41 | links
 
Par zandartiem man zvejnieks pareica tā, kad nebūs zandartu vairs palicis ezerā, tad pirmie pazudīs zvejnieki :) Tā ka varat izdarīt secinājumus.
Otrkārt šis gads nav no tiem kad var brīvi noķert 5+ līdakas, kas copi padara tikai intresantaku, jo ir jadomā.
P.S. Par lomiem nesūdzos :)
20.maijs 2014, 12:32 | links
 
Kāds ir parēķinājis samērību rūpnieciskās zvejas licenču cenai ar makšķernieku licenču cenu. ja rēķinam latos, un pieņemam, ka paturam 5 līdakas 1kg svarā, tad maijā tas maksā 5 Ls, tātad 1Ls/kg. Kas noteikti vidēji ir ļoti labs rādītājs, jo daudzi pat to nenoķer un arī nepatur. Pēc neoficiālas info zvejnieki gadā nešamaucoties drīkst noķert 45t dažādas zivis...jautājums, vai nesanāk tā, ka makšķernieki ar savu licenču maksu nesponsorē zvejnieku zivis? Un cik tad īsti zvejnieki maksā par licenci? Zandartu arī vairs tikpat kā nav, bet copmaņu "jūra" un ienākumi no licencēm noteikti nav tie mazākie. P.S. Cik dzirdēju zvejnieki ziemā dažas labas nedēļas ap 100kg dienā zandartus veda krastā.

I.Tiltins, 20.maijs 2014, 11:36


Parunā ar inspektoru, Tiltiņ, uzzināsi kā viņš šobrīd ar zandartniekiem cīnās un tie nav zvejnieki.

Atceries vienu pamatinformāciju - vidējā ezera produktivitāte ir 50 kg /ha gadā, platība 4000 ha Tālākie spriedumi ir atbilstoši erudīcijai un aritmētikas zināšanām. Tu paņem un sarēķini, pastāsti mums ar faktiem un aprēķiniem - ko īsti sponsorē makšķernieki. 45 T gadā ir 123,28 kg dienā, katrā dienā. Un parēķini atkal savādāk - cik krastā izved 30 laivas dienā par 5 mēri uz laivu ar vidējo svaru ap 1 kg zivs. Rēķini droši...

Es neaizstāvu zvejniekus, bet teksti - pēc nepārbaudītām ziņām.... - sorry tenku tenkas un viss. Kaut viens no Jums zinātājiem, ieleiciet tos pēterlomus saprotamā izskatās, mobilie ar kamerām ir 90% iedzīvotāju... kur problēma?
20.maijs 2014, 12:06 | links
 
Kāds ir parēķinājis samērību rūpnieciskās zvejas licenču cenai ar makšķernieku licenču cenu. ja rēķinam latos, un pieņemam, ka paturam 5 līdakas 1kg svarā, tad maijā tas maksā 5 Ls, tātad 1Ls/kg. Kas noteikti vidēji ir ļoti labs rādītājs, jo daudzi pat to nenoķer un arī nepatur. Pēc neoficiālas info zvejnieki gadā nešamaucoties drīkst noķert 45t dažādas zivis...jautājums, vai nesanāk tā, ka makšķernieki ar savu licenču maksu nesponsorē zvejnieku zivis? Un cik tad īsti zvejnieki maksā par licenci? Zandartu arī vairs tikpat kā nav, bet copmaņu "jūra" un ienākumi no licencēm noteikti nav tie mazākie. P.S. Cik dzirdēju zvejnieki ziemā dažas labas nedēļas ap 100kg dienā zandartus veda krastā.
20.maijs 2014, 11:36 | links
 
VALDI,makšķernieki v.s.o.p. skatījumā ir 'tie vainīgie

bezbarda, 20.maijs 2014, 11:06


Manā skatījumā vainīgi ir tie "jaukie cilvēki", kuriem vairāk par visu gribās būt gudrākiem par citiem un sovjetisma garā nozagt no kopkatla. Jebkādā veidā - ar tīklu, cemmeri, makšķeri... Dēļ viņiem veidojas jauni ierobežojumi.
Nebūs negausības - nebūs problēmu. Paši ar negaušiem ikdienā runājaties un viņus zināt, bet ciešat un pieciešat.
20.maijs 2014, 11:22 | links
 
Šogad laivu ezerā ir ievērojami mazāk. Iespējams, ka ezera apsaimniekotāji būtu ieguvēji, ja samazinātu licenzes cenu un lomu ierobežotu ar 2-3 mēriem, nevis 5, kā tagad.Prātuļot šeit varam cik jaudas, bet izmaiņas var panākt kontaktējoties ar ezera apsaimniekotājiem

V.S.O.P., 20.maijs 2014, 08:54
Kāda jēga samazināt paturamā loma skaitu ezerā kurā zvejo ar tīkliem bez loma limita

valdiszarins, 20.maijs 2014, 09:58


Ar zvejniekiem arī strādā, Valdiņ. Ja nemaldos, tad šobrīd viņi tik vienā vietā un laikā ar lomiem ārā drīkst nākt, savedīs kārtībā uzskaiti un būs skaidri dati uz kuriem lēmumu balstīt.
ko darīt ar copmaņiem, kuri šobrīd uz zandartiem šancē? Ko darīt ar tiem, kuri ar gada licenzi katru dienu pa pāris normām ved ārā?
20.maijs 2014, 11:17 | links
 
VALDI,makšķernieki v.s.o.p. skatījumā ir 'tie vainīgie
20.maijs 2014, 11:06 | links
 
Šogad laivu ezerā ir ievērojami mazāk. Iespējams, ka ezera apsaimniekotāji būtu ieguvēji, ja samazinātu licenzes cenu un lomu ierobežotu ar 2-3 mēriem, nevis 5, kā tagad.Prātuļot šeit varam cik jaudas, bet izmaiņas var panākt kontaktējoties ar ezera apsaimniekotājiem

V.S.O.P., 20.maijs 2014, 08:54

Kāda jēga samazināt paturamā loma skaitu ezerā kurā zvejo ar tīkliem bez loma limita
20.maijs 2014, 09:58 | links
 
Šogad laivu ezerā ir ievērojami mazāk. Iespējams, ka ezera apsaimniekotāji būtu ieguvēji, ja samazinātu licenzes cenu un lomu ierobežotu ar 2-3 mēriem, nevis 5, kā tagad.

Prātuļot šeit varam cik jaudas, bet izmaiņas var panākt kontaktējoties ar ezera apsaimniekotājiem
20.maijs 2014, 08:54 | links
 
atkal raudātāji. viņiem redz licences esot padārgu un nebraukšot. Tikmēr Burtniekos auto nav kur nolikt. :))

kkas, 19.maijs 2014, 22:50

Un ko tad nozīmē šis:

Domāju, ka ezera apsaimniekotājiem sakarā ar vājo copes sezonu būs jāpadomā gan par licenzes cenām, gan par servisu, jo līdzekļu būs mazāk kā pērn.
19.maijs 2014, 14:32 | citēt | links

:))
19.maijs 2014, 22:58 | links
 
atkal raudātāji. viņiem redz licences esot padārgu un nebraukšot. Tikmēr Burtniekos auto nav kur nolikt. :))
19.maijs 2014, 22:50 | links
 
Ne laivu motoriem, ne jaudīgām mašīnām nav ne vainas

Hotentots, 19.maijs 2014, 18:24


Točna. Tas, ka tur kāds gāzē pus kilometra attālumā, īpaši netraucē. Ja neskaita melno skaudību :)

Daudz vairāk krīt uz nerviem aprubītāji ar binokļiem.

-d.
19.maijs 2014, 22:23 | links
 
Hotentots
Man personīgi ir "pa bungām" ar kādiem motorīšiem tiek braukāts. Bet kā jau pats teici-elementāra pieklājība pieklibo. Un tas nav tikai Burtniekā. Ar "savām darbībām" ari nopelnam tos ne pārāk labos likumus.
19.maijs 2014, 18:58 | links
 
Domāju, ka ezera apsaimniekotājiem sakarā ar vājo copes sezonu būs jāpadomā gan par licenzes cenām, gan par servisu, jo līdzekļu būs mazāk kā pērn.


Visprātīgāk būtu paaugstināt licences cenu, lai saglabātu ieņēmumu līmeni. Protams, vajadzēs palielināt arī tīklu garuma limitu ezerā, jo citādi zvejnieki nespēs nozvejot to, ko pieraduši ;)
19.maijs 2014, 18:42 | links
 
Ezers nav sacīkšu trase.urmaas, 19.maijs 2014, 14:56Svētdien izskatījās, ka ir. Dažs labs ar savu nitreni vilka apmēram kā formulas sacensībās :).-d.

drl-, 19.maijs 2014, 15:14
Tātad, ko ar to "gribam" panākt? Vai tik ne motora jaudas ierobežojumus? Daudz sūdzēsieties i piejems likumu, ka drīgstēs tikai ar e-motorīšiem. :))

urmaas, 19.maijs 2014, 17:09
Es tikai par!!! :)

Bandito, 19.maijs 2014, 17:49


Vai tik tas nav no sērijas - man nav un būs labi, ja arī citi nevarēs izmantot to, kā man nav?

Ne laivu motoriem, ne jaudīgām mašīnām nav ne vainas, vien šad tad kādam pietrūkst elementāras pieklājības un saprašanas par braukšanu. Tāpēc uzreiz ieviest lielo aizliegumu? Lielās laivas īpašnieks aizbrauks citur, bet cietīs vidusmēra pislonis, kas tur biežāk parādās.
19.maijs 2014, 18:24 | links
 
Ezers nav sacīkšu trase.urmaas, 19.maijs 2014, 14:56Svētdien izskatījās, ka ir. Dažs labs ar savu nitreni vilka apmēram kā formulas sacensībās :).-d.

drl-, 19.maijs 2014, 15:14
Tātad, ko ar to "gribam" panākt? Vai tik ne motora jaudas ierobežojumus? Daudz sūdzēsieties i piejems likumu, ka drīgstēs tikai ar e-motorīšiem. :))

urmaas, 19.maijs 2014, 17:09

Es tikai par!!! :)
19.maijs 2014, 17:49 | links
 
Ezers nav sacīkšu trase.urmaas, 19.maijs 2014, 14:56Svētdien izskatījās, ka ir. Dažs labs ar savu nitreni vilka apmēram kā formulas sacensībās :).-d.

drl-, 19.maijs 2014, 15:14

Tātad, ko ar to "gribam" panākt? Vai tik ne motora jaudas ierobežojumus? Daudz sūdzēsieties i piejems likumu, ka drīgstēs tikai ar e-motorīšiem. :))
19.maijs 2014, 17:09 | links
 
Ja nemaldos, Buma tēmā bija ideja urbt caurumu sānā, lai ūdens strūkla iet sāniski - tātad labāk kontrolējama situācija.

Hotentots, 19.maijs 2014, 15:54


Neko nevajag urbt. Tajā čurājamajā caurumā var iebāzt mazu, taisnā leņķī saliektu trubiņu, un strūkla šļakstīsies uz sānu.

-d.
19.maijs 2014, 16:58 | links
 
edijsk
Pirmais, ko vajag pārbaudī/izbakstīt to čurājamo caurumiņu augšā, no kura nāk strūkla. Ja esi pabraucis pa zālēm, dūņām, to var aizsist ciet. Apakša ūdens cirkulācijas caurumi ir lielāki, bet tos arī vajag paskatīties. Ja tāda primitīva apkope nelīdz, tad vajag skatīties tālāk, vai propellerītis vairs neceļ augšā ūdeni, vai kāda cita kaite.

mmartins, 18.maijs 2014, 22:23


Taisni tā. Piemēram, lēpju lapas ļoti labprāt mēdz apliekties ap motora kāju, nosedzot tos caurumus, tāpēc pēc braukšanām pa zālēm vienmēr būtu jāapskata un visa draza jānokrata.
Ja nemaldos, Buma tēmā bija ideja urbt caurumu sānā, lai ūdens strūkla iet sāniski - tātad labāk kontrolējama situācija. Es gan tik radikālam risinājumam gatavs nebiju, bet šai lietai jāseko ir, kas ir, tas ir.
Seklāku ezeru vagotājiem, kam lapas ir itvisur, tiem varētu būt grūtāk.
19.maijs 2014, 15:54 | links
 
Nu es uzskatu, ka ja ezers ir licencēts, tad apsaimniekotājam ir maksimāli jāparūpējas par vietas labiekārtošanu, tas, ka tur ķeras zivis vēl neko nenozīmē. Atzīmēti lielākie zināmie koki akmeņi, manā skatījumā nenozīmē, ka par to būtu vēl kaut kas papildus kādam jāmaksā. Inspektori braukājot reidā, dienas laikā var bojas salikt, un 20 boju izmaksas nudien nesasniedz pārdabiskus ciparus. Un ja uzraujies uz kaut kā, tad nevis ko prasīt no apsaimniekotājiem kā kompensāciju, bet pateikt kur tas notika, lai papildina boju vietas. Visi taču ir cilvēki un kāpjot laivā pats uzņemies atbildību par to, kas notiek, bet kādēļ, gan nerūpēties par cilvēku drošību?
Par ātrumtrasi tas ir nosacīti. Arī ar 30 zs motoru uztešot akmenim, vari izlīmēties pret vējstiklu, vai arī lidojot ūdenī dabūt tādu ūdens tesienu, ka varī arī līdz laivai vairāk netikt.
19.maijs 2014, 15:32 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager