Kaut vairāk būtu uzņēmumi, kas vēlētos finansēt copes raidījumus un reklamēties.. tad vēl būtu kādi 5 bez Oltes un MN.. visi tik būtu ieguvēji. Plus, man pat reizēm šķiet, ka inventāru vajadzētu vēl vairāk izcelt, lai redz visus jaunumus un to pielietojumu. Tas taču ir mūsu pašu ziņā pirkt, vai nē.. mani reklāmas "slimīgi" neiespaido, tikai izglīto.
Ieteikums: Veidojot kādu no nākamajiem raidījumiem par spiningošanu, ludzu, vairāk parādiet kā tiek atrasta tā labā vieta, kur, piemēram, ķeras asari (ja raidījums ir par to). Saprotu, ka lielākoties te palīgā nāk eholote. Tad nu varētu parādīt, kā vieta tiek atrasta un kā pēc eholotes vislabāk nostāties punktā - rādot reālus eholotes skatus.
PS man liekas, ka Šaniņa video tika izmantots drons, kas, protams, video padara daudz interesantāku, jo var redzēt ūdenstilpni plašākā bildē un redzēt, kur tad spiningotāji stāv, konkrētajā video varēja redzēt, ka Šaņins tvičo no dziļuma uz sēkļa pusi. Saprotu, ka tas bija reklāmas video, bet bija ļoti smuki..
sigi, 20.februāris 2016, 23:38
Var paskatīties videklipus par MAVER produkciju, angļi un itāļi ņemas nosvīduši, stāsta konkrēti par kādu no makšķerēm, pludiņiem, to jaunumiem, pielietojumu un copi. Sīki un smalki. Parāda kā samontē visu sistēmu, no āķa līdz spolei.
Tad vēl par pašu copes vietu, par zivju iebarošanu, par ēsmas uzlikšanu uz āāķa u.t.t..
To visu reklamē makšķerēšanas sportisti, viņiem par to maksā konkrēta firma, kuras produkciju reklamē. Tur ir pavisam cits tirgus plašums kur izvērsties ar produkciju.
Anglijā pilns ar speciālajiem karpu dīļiem kur rīko sacensības, tur atkal klāt attiecīga firma kas sponsorē pasākumu, plus paralēli reklamē un tirgo preci. Tas ir bizness.
Pie mums ir zemāka pirkspēja, neviens nepirks katru gadu jaunu štekeri pa 3000 eur.
Pie mums sacensībās piedalās mazs skaits, ja nemaldos kādi 45 makšķernieki (pludiņmakškerēšanā).
Parastā tauta, visi ķer pēc vienkāŗšā principa - fīderis, lai var mierīgi krastā bez stresa sēdēt un pīpot, minimāli izdevumi.
Tāpēc NG raidījumos vairāk tiek apgrozīta šī tēma, jo tā ir domāta vienkāršajai tautai.
Ja kāds tagad sāktu reklamēt dārgo, smalko copes preci, tas nenozīmē ka visi metīsies to pirkt, un mauks uz sacensībām.
Ja valstī būtu attiecīgi lielas algas, tad varbūt tā lieta arī aizietu.
Bet šinī situācijā ir tā, ka viena daļa ar sakostiem zobiem sakrāj naudu un iegādājas pat tādu ekstru kā Salmo fīderi, citi tirgū nopērk jebkādas firmas ražojumu, ka tik var copēt.
Tas pats attiecas uz barībām. Nomaļos laukos dzīvojošie skatās lielām acīm ka pie ezera vai upes maisi trīs, četras pakas barības, liec zemi un vēl kaut kādus sīrupus un smaržas. Vietējais atnāk ar parastu copeni un maizes puskukuli un slieku bundžu.
Tat kad visu dienu blakus copē, un viņš redz ka iebarojot zivis var vairāk savilt,parādās interese, bet kad uzzin cik naudas ūdenī tiek samests, saķer galvu, un nosauc par dullu.
Tā, kā, rādi ko gribi, visu nosaka nauda.