Pītā aukla

Viss par un ap to.
Vienu atziņu jau nu toč es guvu :D
21.oktobris 2011, 16:11 | links
 
Cien. janis.a! Sienaazis pie manis vērsās publiski un es viņam tieši tāpat atbildēju. Neviens Jums nespieda lasīt manu atbildi Sienaazis. Šī nav pirmā tēma kura pārlec uz saistītām lietām. Ja Jums ir pretenzijas pret manis sarakstīto lūdzu vērsties pie portāla administrācijas.
p.s. uzskatu ka šāda publiska sarakste - diskusija noderēs kādam jaunam makšķerniekam, izvērtējot, no kā pirkt preci, kāda būs pārdevēja, iespējams ražotāja pārstāvja attieksme, ja viņš nozaudēs pirkuma čeku un kā pareizāk risināt lietas, ja šķiet, ka iegādāts brāķis un citas atziņas kuras var gūt izlasot šo diskusiju, saprotams katram pēc viņa prāta spējam un pasaules redzējuma.
21.oktobris 2011, 16:07 | links
 
Cienītais Zvaigzne. Kā jau iepriekš rakstīju, šī ir tēma par pītajām auklām, bet ne romāniem par nepiepildītajiem sapņiem. Vai tiešām Jūs nesaprotat, ka nav korekti malt vienu un to pašu. Ļausim makšķerniekiem izteikties pa tēmu. Būsim korekti.
21.oktobris 2011, 15:57 | links
 
Sienāzis. Jautājumu centos risināt ar lietotāju FishBon izmantojot PM, uzrakstīju viņam situāciju. Man atbildēja. Pēc manis, ja ražotājs tic klientam, ražotāja pārstāvim čeks ir sekundāra lieta un tas nemaisa izskatīt gadījumus un tā ir cilvēka cienīga apkalpošana. Papildus, tas ļauj izprast vai kāds nevelk ko pa kreiso iekšā un kāds ir apjoms, kas nāk no malas. Garantijas lietas sen tiek regulētas starp ražotāju un pārstāvi un ticiet man, ražotājs savam pārstāvim nekādus čekus neprasa. Par neatbilstošu pieeju imidžam arī uzrakstīju. Par to man pārmeta un sanāca rakstīt šos garos palagus. Pie tam FishBon savu atbildi nav atļāvis publicēt. Cik beigās sapratu man atbildēja veikala pārstāvis, kas par šo lietu nav informējis to personu, kas atbild par attiecībām starp ražotāju un klientu. Varbūt ir, vienkārši pēdējais izteiciens, ka man neesot neko pārdevis un tāpēc, lai nevirzu pretenzijas, liecināja par pārdevēja, nevis pārstāvja atbildi.
Uz doto brīdi, ko viņš dara viņš es nezinu, iespējams ir pajautājis tai personai, kas atbild par ražotāja - klienta lietām vai īpašniekam ko darīt, iespējams, ka nav un uzskata, ka situācija ir izsmelta.
No savas puses esmu atradis, ka Kimko vēl ir dzīvs un pat vienu Berkley kātu internetā tirgo. Gaidu zvanu no viņiem vai viņi varēs sameklēt čeka kopiju. Sliktākais ir tas, ka pirku skaidrā naudā, un klienta karte īsti neesot saistīta ar pirkumiem. Zinu kāda tā ir p*** sameklēt pirkumu, bet ko padarīsi, ja FishBon man netic, ka esmu preci pircis tepat. Pie reizes Pure Fishing esmu paprasījis Eiropas pārstāvniecības vai tās pārstāvniecības, kas atbild par Latviju kontaktus, gadījumam, ja tomēr Kimko atteiksies veikt tādu anormālu darbu, kā sameklēt divu mēnešu ietvaros čeku lentē kopiju.
Ja FishBon būtu rīkojies atbilstoši ražotāja pārstāvim vai kaut izrādījis interesi un apskatījis produktu, un secinot rūpnīcas brāķi tālāk vērsies pie ražotāja, tad es neko neteiktu un viss šis Jums nebūtu jālasa.
Par attieksmi pret mantām, tieši Šekspīra komplekts bija par iemeslu kāpēc nevērīgi izturējos pret čeku, spole nokalpoja gadus 5 un ja grib to var salabot un lietot tālāk, kāts kalpo no 1993.gada un tiek lietots vēl šodien.
Ja kādu interesē, kā esmu vērsies pie FishBon, varu nosūtīt savu PM viņam, FishBon atbildi tikai ar FishBon atļauju, piedodiet tomēr PM.
21.oktobris 2011, 15:45 | links
 
es tač tam antonam teicu.,ka par krāsu nau ko stresot.. :D aukla jau nesaplīsa.,bet krāsa tikai nonāca..viens pīpis par to krāsu..stress dara savu..! :) un man likās ka cilvēki kuri makšķerē ir apveltīti ar īpašu pacietību..! :D Laikam ne visi!
21.oktobris 2011, 15:08 | links
 
Zvaigzne, jebkuras problēmas ir jārisina ar personu, vai firmu kur tās radušās un tikai tad publiski jāsāk ko šķetināt.

Nevienam tirgotājam nav intereses kādu sūtīt prom, jo katrs klients ir dārgs.

Antona gadījumā, čalis kārtīgi iedēja, vēl lāga nesagaidījis atbildi no pārstāvjiem.

Par čeka būšanu, ja reiz ir likums, tad viņš visiem ir viens, turklāt vēl ir daudz nianses, kā patērētājs izturas pret nopirkto preci.

Arī kantoris kurā strādāju es regulāri izskata sūdzības no patērētājiem, cenšāmies visu vienmēr sakārtot, bet cilvēki ir ļoti dažādi..

Kad daudzus gadus atpakaļ strādāju restorānā, tad bija tādi indivīdi..................
porcijas beigās no kabatas izvilka tarakānu, apviļāja mērcē un sauca zāles pārzini.........tā kā par čeku runājot, tam ir jābūt. Tas ne konkrēti par tavu lietu, bet vispārīgi.

Jebkurā gadījumā, lietas jārisina godprātīgi, ne tā kā ar vafelēm Dāņu profesors .....
21.oktobris 2011, 14:48 | links
 
sienaazis, vienkārši pajautāju kā viņi rīkotos manis aprakstītajā gadījumā? Nekā personīga. Par Normark, kā par izplatītāju esmu ļoti labās domās. Pie tam visu cieņu nebaidīties publiski risināt vienkāršas lietas un parādīt, ka spēj nodrošināt servisu.

Par FishBon noteikti, ka vairumam ir liels labums no tā, ka LV ir šis pārstāvis, jo iepriekšējais galīgi nerullēja.
21.oktobris 2011, 14:39 | links
 
edvinss, es rakstu tieši priekš tevis, kā saka eksluzīvi tev, nevienam citam un līdz ko tu pārtrauksi lasīt, tā es vairs nerakstīšu, bet kā sāksi lasīt, tā mans rakstāmais jau būs tev priekšā :)
21.oktobris 2011, 14:30 | links
 
Pēc šādas Normark atbildes ......
antonb, tu esi parādā atvainošanos.....

Zvaigzne, tu vispār kaut jēl kur pozitīvismu saskati ?
21.oktobris 2011, 14:27 | links
 
Zvaigzne,tev pašam neapnīk šeit visās tēmās kaut penterēt.Tak vienreiz beidz te tēlot gudro un aizveries.Zb lasīt tavas gudrības.
21.oktobris 2011, 14:08 | links
 
NORMARK, ja drīkst provokatīvu jautājumu. Kas notiktos ar AntonsB iesniegumu, ja čeks nebūtu saglabāts, bet veikals varētu apliecināt, ka viņš šādu pirkumu ir veicis?
21.oktobris 2011, 14:04 | links
 
Skat,īsi un kodolīgi!
Gandrīz vai neinteresanti!
;)
21.oktobris 2011, 13:33 | links
 
To antonsb: Parasti šādas lietas vispirms dodas risināt uz veikalu, kur prece iegādāta, vai pie izplatītāja, nevis publiskā telpā. Bet paldies, protams, par publicitāti. Arī tā ir sava veida reklāma, vai ne? :)

Jūsu e-pastu saņēmām vakar ap 21:30, bet tā kā e-pastā nav norādīts Jūsu tel.nr. un šeit ir uzsākta ļoti plaša diskusija, tad arī atbildi sniegsim šeit.

Apskatot bildi, Sufix 832 auklas krāsa ir kļuvusi blāvāka, kas nav nekas ārkārtējs, - tā ir bijusi ūdenī, locīta, tīta caur spoles rullīti, makšķerkāta riņķiem, tā teikt iestrādāta, bet no tā savas īpašības un funkcionalitāti nebūs zaudējusi un droši var turpināt ar to spiningot.

Ja tomēr ir stress, ka tieši krāsas dēļ makšķerēšana ar šo auklu varētu sagādāt vilšanos, droši varat to akurāti satīt atpakaļ uz kasetes un kopā ar pirkuma čeku nedēļas laikā aizgādāt atpakaļ uz veikalu, kur to iegādājāties. Mēs ar šo veikalu jau esam sazinājušies un Jums tika atgriezta nauda par pirkumu.
21.oktobris 2011, 13:32 | links
 
nē nu spole ir cita lieta- to vajag labu. ja bieži spiningo.
21.oktobris 2011, 12:35 | links
 
vo. man skapī stāv viena dragon spole (ražotājs un izcelsme un vecums nezināms) Moš kādam vajag? griežas viss čikpik. Ai nē, uz viņas 2gadīgā meita mācās griezt, būs grūti izskaidrot, ka onkuļiem vairāk vajag.
21.oktobris 2011, 12:34 | links
 
Jā, ebrejā ir dabūjamas auklas par tiešām lētām naudām, vien izturība nebūs tāda kā dārgajām. Taču kādai velcei var paņemt mazliet resnāku un būs OK. Pazīstams palietoja - nebija ne vainas.
21.oktobris 2011, 12:29 | links
 
ienācās šodien no e-baya no name pītās - 6ls par 300 m :D 0.26mm ala 30 lb un 0.2mm ala 20lb . Nu nez, izskatās ok pa to piķi - uztīšus uz rezerves spolēm, velcei varētu būt ok. Paskatīsimies vai ir lietojamas.
21.oktobris 2011, 12:25 | links
 
Tak beidzat cepties, labaak uz copi aizlaidusi buutu
21.oktobris 2011, 12:14 | links
 
Tev te ir ko rakstīt pīto auklu sakarā?
21.oktobris 2011, 12:12 | links
 
Par to jau arī iet runa - kontaktējies ar Fishbonu privāti un nepieplūti forumu. Man šķiet, ka patreiz tupī tieši Tu.
21.oktobris 2011, 12:08 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager