Griezeejs, bieži vien ražotājs pats ir vainīgs, ka attieksme no pārstāvja ir tāda. Bez tā ko minēji -garantijas darbību izmaksu segšanas jautājums, slikta attieksme parasti ir, ja ir vairāk par vienu pārstāvi, jo viens knapi var nopelnīt, diviem nav ko LV darīt. Bet nedomāju, ka šis ir tas gadījums. Papildus, tirgus arī nav tāds, ka kāds cenšas pa tiešo ko ievilkt, ja nu vienīgi paši, lai papildus kādu kapeiku dabūtu. Tad gan nav to mēslu kam atpakaļ sūtīt, jo ražotājam nevar. Par to man arī ir aizdomas, ka tas nemaz nav Shakespeare ražojums, jo nu nav man abas kreisās rokas un spole, kas paredzēta kaut vienai sezonai tik ātri nevarēja saplīst. Tāpēc tāpat tikšu pie ražotāja.
Nav man tas vecums, ne vajadzība Fishbon dēļ savām kļūdām čakarēt, ja tas būtu mans feileris norakstītu un aizmirstu. Ja man vajadzētu naudu, caur Elkor preci atgādātu ražotāja pārstāvim. Fishbon pēc klienta datiem varēja mierīgi noskaidrot, kas ir kas. Ja atklāti biju starā, ka beidzot Pure Fishing Latvijā ir normāls pārstāvis, bet dēļ attieksmes paldies nevajag. Saprotu, ka neesam mēs normālā valstī, bet tomēr ar savu maku varam balsot un neiet pie tā, kur klientam nav taisnības. Sanāk, ka kūdu jaunatni, bet nu nav normāli, ka vairums uzskata apčakarēšanu par normu un iesaka Ls 17 par Sufix norakstīt zaudējumos. Tas pats ar spoli, ja padsmits latus uzskata par neko, kāpēc man viņi jānoraksta?
Esmu pats strādājis tirdzniecībā, tikai man nācies klausīties tos, kas tiek garām pārdevējiem, un zini labi var atšķirt kas ir kas. Bet pie šādas attieksmes, kāda atšķirība kur man preci pirkt, tepat vai pasūtīt no ārvalstīm, kur par katru klientu priecājas. Un tad vietējais brīnās kāpēc visi pasūta no interneta. Cik saprotu tad FishBon ir pārdevējs, nevis ražotāja pārstāvis vai firmas īpašnieks, tāpēc nav jēga runāt par lietām, kuras viņam nav saprotamas. Paliksim pie tā, ka man nav čeka no FishBon puses, un pie tā, ka meklēju Pure Fishing Eiropas biroja adresi, no manas puses.
21.oktobris 2011, 02:27 |
links