Pītā aukla

Viss par un ap to.
Headhunter, kāds šim visam sakars ar dzīves apkrāptajiem? Ja esi pieradis dzīvot mēslos, kur cilvēka cienīgu servisu pieprasīt nav normāli, tad tā ir tava problēma. Kur esmu rakstījis, ka Šekspīra spole ir sūds? Ražojot miljonus ir tikai normāli, ka gadās kāds brāķis, bet tas nenozīmē, ka pircējam ir no tā jācieš. Kur esmu rakstījis, ka FishBon ir krāns? Kur esmu rakstījis, ka forumā ir tikai Latvieši vulgaris, tas, ka tu un vēl pāris tupī nenozīmē, ka visi tādi ir. Pie tam Fishbon varēja man uzrakstīt privāti un es viņam atbildētu, attiecīgi izpaliktu šī visa garā ārpus tēmas diskusija.
21.oktobris 2011, 11:58 | links
 
pļāc, nu vēl Tu nevari nomierināties. Nu pasniedzi info, viss, pietiek, bet nē, jācepās te pa n-tajām lapām. Viss, mēs sapratām:
1. Kimko vairs neeksistē;
2. šekspīra spole par padsmit latiem is sūcc;
3. Fishbon ir krāns turpretī ārzemēs prot strādāt ar dzīves apkrāptajiem;
4. Forumā ir tikai latvieši vulgaris.
Tēmu var slēgt un tālāk runāt par pītajām auklām.
21.oktobris 2011, 11:41 | links
 
Headhunter, labs priekšlikums, vari ar sev līdzīgiem taisīt fondu kas atpērk visas šīs ... teiksim preces. Nebūšu Jums tas labākais klients, jo pagaidām šī spole ir pirmais gadījums manā dzīvē. Antons piemetīs auklu. Kopā jau Ls 30,49 Gan jau vēl kādam kas atradīsies. Vēlu veiksmi apbižoto biznesā.
21.oktobris 2011, 11:32 | links
 
Džeki moš sametamies piķi vienai spolei. Piegriezās jau tas dzīves apbižotais vīrelis......
21.oktobris 2011, 11:24 | links
 
dzhams, lieta ir elementāra, mana dzīves pieredze nebeidzas tikai ar šo valsti, pie tam Latvijā ir ražotāju pārstāvji kuriem čeks nav būtiskākais. Tāpēc ceru, ka ļausi pašam Pure Fishing pārstāvim atbildēt kādā līmenī ir serviss. Ja Latvijas līmenī - nav čeka - ej d***, tad to tā arī pieņemšu. Pēc tam pārvaicāt Eiropas birojam tā jau būs mana lieta. Ja pārdevējs būtu pie dzīvības, pirkuma apliecinošu dokumentu es no viņa dabūtu, jo kā teicu pirkums ir reģistrēts Kimko klientu datu bāzē.
p.s. kamēr tu pērc tikmēr apkalpošana visur ir samērā laba, patiesā attieksme pret klientu parādās kad jārisina pēc pārdošanas lietas. Par Salmo garantiju zinu, tāpēc vari minēt cik un kas man ir daudz pirkts no salmo, pēc tam kad saskāros ar šo lietu. Lai neminētu varu pateikt, no Salmo pērku barību, pārējais no Salmo mani vairs neinteresē.
21.oktobris 2011, 11:09 | links
 
Klau ja gribi zaļu auklu,tad iemet ziļonkā,un ja sarkanu tad zilos graudiņos,un būs kā jauna:))
21.oktobris 2011, 10:56 | links
 
antonb, tu laikam ķer līdakas ar uzkrāsotām lūpām :), ka tik ļoti pārdziivo, ka šai pītā nepatiks :)))))))))))

Ja reiz kas nepatīk, tad nevajag pirms laika dziedāt, aizej pie pārdevēja, aprunājies un ja tad tevi sūta dillēs, tad vari cepties, pašlaik jau esi 5 lpp sareklamējis pirms jebkādu faktu noskaidrošanas......jāsāk no otra gala.
21.oktobris 2011, 10:54 | links
 
dzhams >.. bitīt matos... :DDD , viens no... , par kuru tikai labu , man ir SALMO... :) !!!
Laikam katrai cibiņai savs vāciņšs... :DDD !!!
21.oktobris 2011, 10:53 | links
 
Zvaigzne: Pac tu izmet čeku un tagad vervē kkādus apvadceļus, kas LV tirgū ir visiem pie kājas - nav čeka - nav garantijas! Lai arī pārdevēja firma ir bankrotējusi, pie oficiālā pārstāvja tev jāgriežas ar ČEKU, lai pierādītu savu pirkumu, nevis kkādas citas firmas biedra kartes ieraksts datu bāzē, pie kura pats pat netiec! Esmu bijis vairākas reizes FishBon veikalā un tur attieksme ir max levelī un esmu pircējs ne čoms! Vot par salmo garantijas procedūru tur tu vaŗetu cepties! Ar visu čeku un 100% brāķi - tevi pataisīs par losi un varvaru kurš to tik vien dara kā sit kātus pa zemi utt. Tapēc saglabā visus copes inventāra čekus vienā no spoles kastītītēm un problēmu būs mazāk! Ne asakas
21.oktobris 2011, 10:43 | links
 
Piekrītu ka šī nav tā tēma. Bet diemžēl citas nav. Pirmkārt ražotāju pārstāvjiem ir vienalga vai arī tie kritiku uzter negatīvi, nevis kā vienreizēju bezmaksas konsultāciju par to, kas ir nepareizi un ko nedarīt. No otras puses Latvieši ir tādi, kas noklusēs, tālāk nesūdzēsies, bet pēc tam burkšķēs.

Mana kļūda bija tāda, ka domāju, ka lietotājs FishBon ir ražotāja pārstāvis. Attiecīgi jautājums jāuzdod ražotāja pārstāvim nevis lietotājam FishBon kas ir veikala pārstāvis. Bet šajā gadījumā lieotājs FishBon varēja jautājumu pāradresēt tālāk vai parasīt kā rīkoties Inārai vai arī atsūt man kontaktus kur uzrakstīt par šo lietu.
21.oktobris 2011, 09:05 | links
 
FishBon > Vai tiešām bija jāmin vārdi ,-ražotājs- izplatītājs - tirgotājs , lai saprastu manis rakstīto !
-bet pareizi saka janis.a , tēma šeit ir cita un nav ko tukšus salmus kult .
21.oktobris 2011, 08:04 | links
 
vajag jaunu sadalu braki un garantijas!
21.oktobris 2011, 08:03 | links
 
Cienījamie oponenti. Man sķiet, ka Jūsu diskusija ir pārāk izplūdusi un rezultāta nebūs. Tāpēc lūdzu, atcerēties, ka šeit apspriež pītās auklas bet ne pirkšanu - pārdošanu. Varbūt ir vajadzīga jauna tēma, kur varētu risināt šod jautājumus vai arī risināt personīgajā sarakstē. Tāpēc lūdzu, runāsim par tēmu.
21.oktobris 2011, 06:31 | links
 
Griezeejs, bieži vien ražotājs pats ir vainīgs, ka attieksme no pārstāvja ir tāda. Bez tā ko minēji -garantijas darbību izmaksu segšanas jautājums, slikta attieksme parasti ir, ja ir vairāk par vienu pārstāvi, jo viens knapi var nopelnīt, diviem nav ko LV darīt. Bet nedomāju, ka šis ir tas gadījums. Papildus, tirgus arī nav tāds, ka kāds cenšas pa tiešo ko ievilkt, ja nu vienīgi paši, lai papildus kādu kapeiku dabūtu. Tad gan nav to mēslu kam atpakaļ sūtīt, jo ražotājam nevar. Par to man arī ir aizdomas, ka tas nemaz nav Shakespeare ražojums, jo nu nav man abas kreisās rokas un spole, kas paredzēta kaut vienai sezonai tik ātri nevarēja saplīst. Tāpēc tāpat tikšu pie ražotāja.
Nav man tas vecums, ne vajadzība Fishbon dēļ savām kļūdām čakarēt, ja tas būtu mans feileris norakstītu un aizmirstu. Ja man vajadzētu naudu, caur Elkor preci atgādātu ražotāja pārstāvim. Fishbon pēc klienta datiem varēja mierīgi noskaidrot, kas ir kas. Ja atklāti biju starā, ka beidzot Pure Fishing Latvijā ir normāls pārstāvis, bet dēļ attieksmes paldies nevajag. Saprotu, ka neesam mēs normālā valstī, bet tomēr ar savu maku varam balsot un neiet pie tā, kur klientam nav taisnības. Sanāk, ka kūdu jaunatni, bet nu nav normāli, ka vairums uzskata apčakarēšanu par normu un iesaka Ls 17 par Sufix norakstīt zaudējumos. Tas pats ar spoli, ja padsmits latus uzskata par neko, kāpēc man viņi jānoraksta?
Esmu pats strādājis tirdzniecībā, tikai man nācies klausīties tos, kas tiek garām pārdevējiem, un zini labi var atšķirt kas ir kas. Bet pie šādas attieksmes, kāda atšķirība kur man preci pirkt, tepat vai pasūtīt no ārvalstīm, kur par katru klientu priecājas. Un tad vietējais brīnās kāpēc visi pasūta no interneta. Cik saprotu tad FishBon ir pārdevējs, nevis ražotāja pārstāvis vai firmas īpašnieks, tāpēc nav jēga runāt par lietām, kuras viņam nav saprotamas. Paliksim pie tā, ka man nav čeka no FishBon puses, un pie tā, ka meklēju Pure Fishing Eiropas biroja adresi, no manas puses.
21.oktobris 2011, 02:27 | links
 
Tajā pilsētā (bišu) nav latvian vulgaris. Kamēr strādāju nedaudz veikalā, zini cik ... stāstu un pretenziju dzirdēju. Un cik pamatotu????
Beidz, ja. Nav čeka, nav ... priekš mūsu publikas ir tikai normāli, jo ...
... nu nav pie mums tā lietotāja / pircēja kultūra, lai kāds vēl ārpus likuma noteiktās garantijas piedāvātu. Protams, ja ražotāja un izplatītāja LV līgums iekļautu, ka ražotājs sedz visas garantijas ...
Bet tā notiek tikai ar dārgām lietām. Piemēram, daži auto izplatītāji, pēdējā laikā, tikai priecājas, kad kāds uz garantijas remontu atbrauc. Nojaut, kāpēc? :)
Un beidz kūdīt jaunatni ar ... prasībām labāk. Pieaudzis, taču, esi ;)
21.oktobris 2011, 01:13 | links
 
andriskkk, runa nav par spoli. Priekš FishBon esmu melis, kas kaut kur sadabūjis viņa pārstāvētā zīmola preci un grib uzkraut viņam papildus darbus.

Mani atkal interesē tikt pie normāla ražotāja pārstāvja, kas preci paņems atpakaļ, iespējams šis nav vienīgais eksmeplārs, attiecīgi analizējot brāķus ražotājs var saprast kā uzlabot savu produkciju.

Vienīgiais kam šis te viss nav izdevīgi ir pērc-pārdod principa tirgotājam, teiksim precīzāk torgašam, kuru nekas tālāk par šīs dienas ieņēmumiem neinteresē.

Varbūt Jums ir normāli izmest naudu par precēm kas nestrādā, man tā nav.
21.oktobris 2011, 01:10 | links
 
Griezeejs, pāris gadu atpakaļ bišu pilsētā nopirku vienu mantu, izpakoju, čeku un iepakojumu izmetu lai mazāk vietas vedot uz mājām. Pēc tam secināju ka neder (ir dažas lietas kas man ir kā kreiļiem, dažas, ka labročiem), aiznesu uz veikalu un apmainīju. Tur papildus jautājumi neradās. Paskaidroju kas un kā, ar to pietika. Banānu republikā nopērc preci kurai ir viens izplatītājs valstī, un tas pats tevi pasūta.
21.oktobris 2011, 00:58 | links
 
Laikam nelasīšu te vairāk. Aprēciena dēļ var no krēsla nokrist :DDDDDDDD
* labāk ... par politiku. To no "šejieniešiem" maz kas saprot (neapgalvoju, protams), bet par ...
Vnk Tev nesanāk, šķiet ;)
BTW, Marti te vislabāko textu ieraxtījis. Respect :)
21.oktobris 2011, 00:46 | links
 
Jēziņ. Viena spole, bet kaislības kā Santa Barbarā. Tas kāds fetišs te publiski iztirzāt savus piedzīvojumus un neveiksmes? Nav čeka/izziņas - nav variantu. Nav pārdevēja pienākums pierādīt, kur un kā esi pircis spoli. Protams, klientam vienmēr taisnība, bet dēļ tādiem irsējiem kā mums te ir, kad tikko nopirktas spoles vietā mēģina iesmērēt 10it gadus atpakaļ pirktu un teikt, ka jaunā manta nestrādā, varbūt 1 no 100 ies kaut ko pētīt un meklēt. Ne uz ko neattiecinu, vienkārši saku, ka sūdi gadās, kāpēc tad te publiski jāapmierina savu vēlmi izpausties. Kāpēc to visu nevar izdarīt privātā sarakstē?
21.oktobris 2011, 00:41 | links
 
FishBon. Veikals kur esmu pircis produktu vairāk neeksistē, vienīgo pierādījumu, ierakstu Kimko klientu kartes datu bāzē, kas apliecinātu pirkuma datumu, es dēļ tā, ka veikals vairs neesksistē iegūt nevaru. Ja tirgotājs pastāvētu, es dabūtu no viņa izziņu par pirkuma datumu. Pie kā man vērsties ja mani neapmierina ražotāja pārstāvja LV atbilde? Jeb kas skaitās atbildīgs par Latviju?
21.oktobris 2011, 00:19 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager