Es ieteiktu pie tranča augšējās daļas (kur motors skrūvejas klāt) pieskrūvēt dēlīti apmēram 3 cm biezumā, lai pieliekot motoru, tam esot uz zemākā slīpuma attiecībā pret tranci, tas būtu vēl slīpāk.
Ja ir iespēja, pamēģini uzlikt dzenskrūvi ar mazāku soli. Pieļauju, ka motoriņam trūkst jaudas strauji izcelt uz glisi. Zaudēsi uz MAX ātrumu, bet glisē vajadzētu celt ātrāk.
Arī paceļot varētu tikt pie līdzīga efekta. Respektīvi, manuprāt, galvenais ir panākt, lai šajā gadījumā motora slīpums nodrošina to, ka laivas pakaļgals pie jaudas tiktu spiests uz augšu tādējādi piezemējot purnu un izceļot glisi. Kad tas notiks, tad plāksne tā pat būs paralēli ūdens virsmai, jo tā pat purns būs augstāk. Es neesmu visgudris, bet drauga pašbūvētu laivu ar 10nieku, šādi savedām kārtībā.
Diemžēl dzenskrūves citas nav un pirkt lai pamēģinātu vismaz pagaidām negribas:) Bet šādu variantu man izstāstija Yamahas centrā kad pirku motoru.
Motoru pa tiem pāris cm esmu cēlis... piepacēlu motoru un pieskrūvēju max tuvu tranča malai. Izmaiņas nekādas. Ja vairāk tad jāpārtaisa, jāuzaudzē trancis. Bet tur var būt atkal cita problēma, kad brauc pa viļņiem motors raus pārāk daudz gaisa.
Lasīju RU forumus kur viedoklis bija ka viss optimālākā atstarpe starp antikavitācijas plāsni un zemāko punktu ir 5-7 cm.
Varbūt vajag pamēģināt nevis sānu malas ielocīt, bet gan pakaļgalu. Lai ūdens strūkla ceļ pakaļgalu uz augšu.
Mēģināju atcerēties un salīdzināt kā bija ar un bez tās plāksnes.
Tad bez uz glisi varēja iziet vieglāk!!! Pie opkatkas kad varēju dot tikai pus gāzi izziet uz glisi nebija problēmas... vienīgi vajadzēja nosēsties rokas stiepienā līdz rumpelim (kas nebija ērtākais veids... it sevišķi ja vajadzēja iemest neitrālajā. Un tieši šī iemesla dēl sāku domāt par plāksni nevis par trubu).
Tad ar plāksni laiva ieņem tādu noteiktu slīpumu un viss... un turas kā pielīmēta:) Kaut purngals nav tik piepacelts kā bez plāksnes. Un lai izzietu uz glisi jau vajadzēja vairāk pārvietoties uz laivas vidu.
No tā izriet ka plāksne strādā. Un lai plāksne strādātu pilnvērtīgi tad ir jāatrod pareizais motora slīpums pret tranci un varbūt jāpamēģina velreiz pacelt motoru (jo iepriekā kad cēlu nebija plāksnes).
Es ieteiktu pie tranča augšējās daļas (kur motors skrūvejas klāt) pieskrūvēt dēlīti apmēram 3 cm biezumā, lai pieliekot motoru, tam esot uz zemākā slīpuma attiecībā pret tranci, tas būtu vēl slīpāk.
Paldies par ieteikumu.
Uz aci (kad motora slīpums pret tranci ir uz zemākā reg. punkta) antikavitācijas plāksne ir paralēli ūdenim.
Bet kad dod gāzi tad laivas aizmugure iegrimst...
Vēl var pamēģināt pacelt motoru 2,5 cm uz augšu.
Ja ir iespēja, pamēģini uzlikt dzenskrūvi ar mazāku soli. Pieļauju, ka motoriņam trūkst jaudas strauji izcelt uz glisi. Zaudēsi uz MAX ātrumu, bet glisē vajadzētu celt ātrāk.
Arī paceļot varētu tikt pie līdzīga efekta. Respektīvi, manuprāt, galvenais ir panākt, lai šajā gadījumā motora slīpums nodrošina to, ka laivas pakaļgals pie jaudas tiktu spiests uz augšu tādējādi piezemējot purnu un izceļot glisi. Kad tas notiks, tad plāksne tā pat būs paralēli ūdens virsmai, jo tā pat purns būs augstāk. Es neesmu visgudris, bet drauga pašbūvētu laivu ar 10nieku, šādi savedām kārtībā.
Diemžēl dzenskrūves citas nav un pirkt lai pamēģinātu vismaz pagaidām negribas:) Bet šādu variantu man izstāstija Yamahas centrā kad pirku motoru.
Motoru pa tiem pāris cm esmu cēlis... piepacēlu motoru un pieskrūvēju max tuvu tranča malai. Izmaiņas nekādas. Ja vairāk tad jāpārtaisa, jāuzaudzē trancis. Bet tur var būt atkal cita problēma, kad brauc pa viļņiem motors raus pārāk daudz gaisa.
Lasīju RU forumus kur viedoklis bija ka viss optimālākā atstarpe starp antikavitācijas plāsni un zemāko punktu ir 5-7 cm.
Varbūt vajag pamēģināt nevis sānu malas ielocīt, bet gan pakaļgalu. Lai ūdens strūkla ceļ pakaļgalu uz augšu.
Mēģināju atcerēties un salīdzināt kā bija ar un bez tās plāksnes.
Tad bez uz glisi varēja iziet vieglāk!!! Pie opkatkas kad varēju dot tikai pus gāzi izziet uz glisi nebija problēmas... vienīgi vajadzēja nosēsties rokas stiepienā līdz rumpelim (kas nebija ērtākais veids... it sevišķi ja vajadzēja iemest neitrālajā. Un tieši šī iemesla dēl sāku domāt par plāksni nevis par trubu).
Tad ar plāksni laiva ieņem tādu noteiktu slīpumu un viss... un turas kā pielīmēta:) Kaut purngals nav tik piepacelts kā bez plāksnes. Un lai izzietu uz glisi jau vajadzēja vairāk pārvietoties uz laivas vidu.
No tā izriet ka plāksne strādā. Un lai plāksne strādātu pilnvērtīgi tad ir jāatrod pareizais motora slīpums pret tranci un varbūt jāpamēģina velreiz pacelt motoru (jo iepriekā kad cēlu nebija plāksnes).