Pirmkārt - priekš kam būvē dambi pa kuru nevar braukt?
Otrkārts - tā jau upes norobežotas ar privātīpašumiem, b... vēl šie uzrodas.
Treškārt - es jau vienreiz biju rakstījis par šādām vietām kur zeme pieder pašvaldībai vai valstij. Nu tak uztaisa sakoptu krastu un ievieš kaut vai licensi par 1 eur. Labums būs visiem.
Bet nē - Nekur nebrauksi, nekur neiesi.
Saprotu ja tas ir īss posms, var aiziet tos 100m kājām, bet šādas vietas ir kilometriem garas, un tu netiec klāt copēt.
Vajadzētu vākt parakstus pret šito - vai nu atļauj pavisam vai nu ievieš lētas licenses.
Kas tas par inženieri kas saprojektējis smilšu uzbērumu kas tur tikai savu pašsvaru.
Lielākā daļa šoseju ir vairāk vai mazāk būvētas uz smilšu uzbērumiem. Slodzes neturēšana nav jautājums - jautājums ir par to, ka ceļa seguma tur nav un tiek izbraukātas rises, kas tiešām čakarē to dambi.
To zīmi ZM ministram pēcpusē un nolauzt
tev pašam vajag 2x tādas iebāzt un pa pirkstiņiem vēl krakš uztaisīt ;)
Tālak kājām.
Kkas kas i papucis ministrijā strādā
Tā zīme ir ja brauc no Kalnciema šosejas?Vai kāds zin kam tur buvē to ceļu?
Tas nav domāts ceļš. Poldera dambis, ko atjauno.
Tad zīme attiecas uz to uzbērumu,un pie Gātes varēs piebraukt lai ielaistu laivu?...kautgan zīme pie šosejas stāv jau padsmit gadus! :)
Man šīs zīmes sāk kaitināt.
Pirmkārt - priekš kam būvē dambi pa kuru nevar braukt?
Otrkārts - tā jau upes norobežotas ar privātīpašumiem, b... vēl šie uzrodas.
Treškārt - es jau vienreiz biju rakstījis par šādām vietām kur zeme pieder pašvaldībai vai valstij. Nu tak uztaisa sakoptu krastu un ievieš kaut vai licensi par 1 eur. Labums būs visiem.
Bet nē - Nekur nebrauksi, nekur neiesi.
Saprotu ja tas ir īss posms, var aiziet tos 100m kājām, bet šādas vietas ir kilometriem garas, un tu netiec klāt copēt.
Vajadzētu vākt parakstus pret šito - vai nu atļauj pavisam vai nu ievieš lētas licenses.
Kas tas par inženieri kas saprojektējis smilšu uzbērumu kas tur tikai savu pašsvaru.
Ja nevar braukt tehnika, tad kātad turēs plūdus.
idiotisms.
Re ka ir polderu dambji diezgan labi stāv un pilda savus pienākumus. Gar Bērzes krastu vari braukt pa polderi, kur ir izbūvēts ceļš un citās vietās.
Kas notiks, kad visi sāks braukāt pa polderiem un kā ar licencēm atsitīsi miljonu ieguldījumus plus uzturēšanu?
Lielākā daļa šoseju ir vairāk vai mazāk būvētas uz smilšu uzbērumiem. Slodzes neturēšana nav jautājums - jautājums ir par to, ka ceļa seguma tur nav un tiek izbraukātas rises, kas tiešām čakarē to dambi.